گزیده خبرهای 8 اسفند - 98


گزیده خبرهای 8 اسفند - 98


 
24 شایعه‌پرداز درباره «کرونا» دستگیر شدند
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا- رئیس پلیس فتا کشور با‌ اشاره به دستگیری 24 نفر که اقدام به شایعه‌سازی پیرامون بیماری کرونا و تشویش اذهان عمومی‌کرده بودند، افزود: رصد و پایش پلیس فتا درخصوص انتشار هرگونه اخبار جعلی و کذب در فضای مجازی در این موضوع با جدیت تا ریشه‌کنی کامل این جریان ادامه دارد.
باران در تهران رکورد 69 ساله را شکست
ایسنا- رئیس سازمان هواشناسی دیروز با  اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته 55/5 میلی‌متر بارش در ایستگاه مهرآباد تهران ثبت شده است، گفت: این ایستگاه در سال ۱۹۵۱ تاسیس شده و این برای نخستین بار است که چنین رکوردی ثبت کرده است.
استفاده از خودروهای آبپاش یگان ویژه ناجا
برای ضدعفونی اماکن
پایگاه خبری پلیس- فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه برای مهار و کنترل بیماری کرونا، خودرو‌های ضدشورش آبپاش «راتق» را در اختیار نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر برای ضدعفونی کردن شهرها قرار می‌دهد تا شیوع این بیماری در کشور کاهش پیدا کند.
 امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۷۹۲ زلزله‌زده
استان آذربایجان غربی
ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر با‌ اشاره به ارائه خدمات اسکان و تغذیه اضطراری به ۱۵ هزار و ۷۹۲ نفر از هموطنان زلزله‌زده استان آذربایجان غربی، گفت: چهار هزار و ۸۵۰ دستگاه چادر، ۲۲۴ تخته پتو، چهار هزار و ۲۳ شعله والوور و چهار هزار و ۳۴۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته میان متأثران از زلزله توزیع شده است.
عملیات ضدعفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت شبانه‌روزی شد
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: عملیات ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شرکت واحد که از اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می‌شد را شبانه‌روزی کرده‌ایم و عملیات شست‌وشوی اتوبوس‌ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود.
کشف ۵۹۸ میلیون دینار تقلبی
در فرودگاه امام(ره)
پایگاه خبری پلیس- فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۵۹۸ میلیون دینار ارز تقلبی توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) خبر داد.