امام جمعه کرج : مردم از شرکت دراجتماعات خودداری کنند


به شرطی که این مدعی حراف و وارونه گوی خودش دیگر درنمازجمعه کرج برای مخ زنی و تبلیغ علیه دولت همراه با تهدید روضه خوانی نداشته باشد.
امام جمعه کرج : مردم از شرکت دراجتماعات خودداری کنند
کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به حجم بالای تردد در استانز و احتمال افزایش ابتلا به بیماری کرونا ، بر لزوم رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و گفت: مردم حتی‌المقدور از شرکت در اجتماعات خودداری کنند.
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی روز شنبه  در تماس‌های تلفنی جداگانه با رییس دانشگاه علوم پزشکی، رییس  دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و شهردار کرج در جریان آخرین وضعیت استان‌ در مواجه و مقابله با انتشار کرونا">ویروس کرونا قرار گرفت و افزود: صمیمانه از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران پزشکی استان در مواجهه و مبارزه با کرونا">ویروس کرونا قدردانی و تشکر می‌کنم.
وی بابیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه استان آماده خدمت‌رسانی و کمک معنوی به هموطنان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند، گفت: شبکه نورانی مساجد، بسیج و حلقات صالحین استان البرز نیز آماده کمک به مراکز درمانی و توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم می‌باشند.
آیت‌الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه استان البرز نیز آماده همکاری با دستگاه های اجرایی هستند.
دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در این گفت وگوی تلفنی  با بیان اینکه تاکنون ۱۲ مورد مثبت کرونا و ۱۲۰ مورد مشکوک در البرز شناسایی شده به مردم توصیه کرد که برای کنترل پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، ترددهای غیر ضروری در سطح شهرها و اماکن عمومی را کم کنند.