وکیلی: تست کرونای چهار نماینده مجلس مثبت شد

 هنگامی که نمایندگان مجلس ارتجاع آلوده به بیماری کروناشده باشند مشخص است  دامنه ترکش این بیماری بربدنه اجتماعی چقدر  سنگین اصابت گسترده و آمار بیماران چقدرگسترده است؟
وکیلی: تست کرونای چهار نماینده مجلس مثبت شد
تهران-ایرنا- محمد علی وکیلی گفت: نتیجه تست کرونای چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مثبت شد؛ ممکن است که این رقم افزایش یابد چون فعلا ۳۰ نفر تعیین تکلیف شده اند و نتیجه تست بقیه نمایندگان هنوز مشخص نیست.
محمد علی وکیلی نماینده تهران و عضوهیات رییسه مجلس شورای اسلامی امروز با هشتگ «کرونا را شکست می دهیم» در توئیتر نوشت: طبق اطلاع از تست  کروناویروس سی نفر از همکاران در مجلس شورای اسلامی، تاکنون نتیجه اعلان شده‌ چهار نفر مثبت است.
وی در این باره به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: نتیجه تست کرونای چهار نفر  از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مثبت شد؛ ممکن است که این رقم افزایش یابد چون فعلا ۳۰ نفر تعیین تکلیف شده اند به این معنا که نتیجه ۳۰ نفر تاکنون مشخص شده است.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که  رد صورت افزایش تعداد نمایندگان مبتلا تصمیم هیات رییسه و مجلس شورای اسلامی در این باره چه خواهد بود، گفت: باید منتظر باشیم که نتایج تست ها معلوم شود و اگر نتیجه تست بقیه نمایندگان معلوم شود در صورت افزایش تعداد همکاران مبتلا به کرونا در این باره تصمیم می گیریم.
وکیلی درباره تدابیر مجلس برای مبارزه با ویروس کرونا نیز گفت: طبیعتا ورود مراجعان به دفاتر نمایندگان را باید  تا اطلاع ثانوی ممنوع کنیم.