فیلم علی نیکزاد از برنامه‌های رئیسی تا ماجرای حمایت اصلاح‌طلبان از وی

 وقت انتخاب - ۹| فیلم گفتگو با علی نیکزاد از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی تا ماجرای حمایت اصلاح‌طلبان از وی ۱۲ – خرداد - ۱۴۰۰

با چند هدف علی نیکزاد از سوی طراحان مهندسی شوی خیمه شب بازی  ۱۴۰۰ مهندسی شده  به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دژخیم منفور وبدنام رئیسی  گمارده شده است . چون ابتداوی  نامزد شد  سپس به نفع دژخیم رئیسی کنارکشید تانقش جاده هموارکردنش را نشان دهد .  از سوی دیگر وی ترک است و دوران احمدی نژاد وزیر بود واکنون نایب رئیس مجلس ارتجاعی – نامشروع است . بنابراین برنامه از رئیس ستاد انتخاباتی شدن  وی برای دژخیم رئیسی جلب توجه ترک ها و حامیان احمدی نژاد به ري دادن به رئیسی دژخیم است . تازه می گوید که برخی اصلاح طلبان هم باوی تماس گرفته وتقاضای همکاری کرده اند و....ولی اوج ابله گری اینگونهپادوهای تبلیغاتی این است که مردم را همچون خود می پندارند که عمرننگین نه بیش از۴۲ سال که ۸سال دوران حسنک روحانی است چون هدف  این است وی قصر ومتهم عملکردبیش از ۴۲ ساله شود.

وقت انتخاب - ۹| گفتگو با علی نیکزاد از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی تا ماجرای حمایت اصلاح‌طلبان از وی | خبرگزاری فارس (farsnews.ir)

ویژه‌برنامه خبرگزاری فارس با عنوان «وقت انتخابات» در این ایام به مبحث انتخابات می‌پردازد. میهمان شب نهم این برنامه علی نیکزاد ، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سیدابراهیم رئیسی است.