نماینده ولی فقیه در ورامین واکسن ایرانی کرونا تزریق کرد

 نماینده ولی فقیه در ورامین واکسن ایرانی کرونا تزریق کرد۶-تیر-۱۴۰۰

عجیب است که نزدیک ۲ سال که از شیوع کرونا می گذرد یک مرید ومترسک کپی کار خامنه ای رمال واردشوی تبلیغاتی شده است که جای سئوال داردچرا تاحال منتظر بوده است پس از اینکه سال گذشته خامنه ای رمال که از واکسن فایزر آمریکایی استفاده کرده بود ولی برای تبلیغ ستادکمیته اجرایی فرمان امام واکسن تولید داخلی دوباره واکسن کرونای داخلی زد که معلوم نیست واقعیت داشته است بنابراین مترسک پیروش هم شوی مشابهرهبرش اجرا کرده است؟!
نماینده ولی فقیه در ورامین واکسن ایرانی کرونا تزریق کرد

ایسنا/تهران نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نوبت اول واکسن ایرانی کرونا را تزریق کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و باسابقه ترین امام جمعه کشور ظهر امروز یکشنبه ششم تیر ماه ، دُز اول واکسن کوو ایران برکت را تزریق کرد. این واکسن که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد و ایران به یکی از شش کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شد.

محمودی در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: اگر چه زمینه تزریق واکسن خارجی وجود داشت ولی نظر بر لزوم تقدیر از زحمات جوانان ایرانی در تولید واکسن داخلی ترجیح داده شد که واکسن داخلی تزریق گردد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: تولید واکسن داخلی که ایران را در ردیف شش کشور ، برتر جهان قرار داده ، مایه افتخار بوده و امیدواریم به برکت انقلاب اسلامی روز به روز بر اقتدار کشور افزوده شود.