دستگیری 38 سارق و کشف 71 فقره سرقت در یزد

 دستگیری 38 سارق و کشف 71 فقره سرقت در یزد۸-شهریور-۱۴۰۰

در رژیم فاسد ولایت فقیه برای تضمین مصونیت غارتگران نجومی حاکم سارقان ودزدان محصول عملکرد ۴۲ ساله رژیم فاسد ولایت فقیه بطور فله ای وزنجیره ای دستگیر می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که این استان برای مجرمان محلی ناامن است، از دستگیری 38 سارق و کشف 71 فقره سرقت در دارالعباده خبرداد .دستگیری 38 سارق و کشف 71 فقره سرقت در یزد

 سرهنگ منوچهر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت دستاوردهای پلیس در این استان، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ در سطح شهرستان یزد، شناسایی و دستگیری سارقان با هدف پیشگیری و کنترل سرقت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی، اقدامات فنی و فعال نمودن گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند تعداد ۳۸ نفر سارق با هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به انجام 71 فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نصیری در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: با حذف زمینه های وقوع جرم، و نصب امکانات ایمنی وبازدارنده، مانع از سرقت اموال خود بوده و در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و یا وقوع سرقت موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مطرح نموده و پیگیری نمایند.