مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد+ عکس

 مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد+ عکس۶-شهریور-۱۴۰۰

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد+ عکس

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر و جایگزین وی معرفی شد.

عزیزالله مهدیان، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با صدور حکمی حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد را به سمت مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، مهدییان با صدور حکم دیگری «اسماعیل باقری» را به سمت مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

اسماعیل باقری، مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است؛ 

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و به استناد مصوبه ۳۴۸ مورخ ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ شورای محترم مرکزی بنیاد به موجب این حکم به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی ضمن بهره گیری از وصایای گرانقدر حضرت امام رحمت الله علیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با توجه به سیاست های دولت خدمتگزار و با همکاری پرسنل مومن و تلاشگر آن بنیاد در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باقری متولد سال ۱۳۴۷، دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و کارشناسی عمران با ۲۵ سال سابقه کار در بنیاد مسکن، پیش از این حدود ۲۰ سال سمت معاونت پشتیبانی بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.

گفتنی است که مراسم معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه هفتم شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حسین جنتی، مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد

گفتنی است که جنتی از مهر ماه سال ۹۷ بعنوان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و مشغول به کار شد.

یاد آور می شود که مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان روز شنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.