۱۱۰ بیمار اینتوبه در بیمارستان های خوزستان بستری هستند

 ۱۱۰ بیمار اینتوبه در بیمارستان های خوزستان بستری هستند۶-شهریور-۱۴۰۰

چشم پزشک وزیر بهداشت امضا کننده مخالف خرید واکسن کرونای فایزرهمچون علی اکبر ولایتی ۳۷ شغله با روپوش پزشکی ظاهرشده تاوانمود کند خیلی پزشک خبره دلسوز وفعالی است وبطور جدی می خواهدبا کرونامقابله کند!

وزیر بهداشت گفت: حدود سه هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۱۱۰ نفر آن‌ها در شرایط اینتوبه به سر می‌برند.۱۱۰ بیمار اینتوبه در بیمارستان های خوزستان بستری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: در استان سه هزار و ۱۸۹ پروژه استانی، ۳۸ پروژه ویژه و ۸۵ پروژه ملی داریم.

وی افزود: بحث فایناس در استان باید جدی گرفته شود و بعد دولت کمک کند همچنین باید برای پروژه‌های اقتصادی استان تیم تشکیل دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یک هزار تومان از اعتبارات ملی و بیش از یک‌هزار میلیار تومان از منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها و یک هزارو ۷۵۰ میلیارد تومان از منابع استانی  برای خوزستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای بحث منابع باید چاره اندیشی شود همچنین تولید منابع در استان خوزستان باید در کنار بهره وری افزایش پیدا کند.

وجود ۱۱۰ بیمار اینتوبه در بیمارستان‌های خوزستان

بهرام عین الهی وزیر بهداشت در ادامه این جلسه اظهار کرد: خوزستان نزدیک به سه هزار مریض بستری دارد که  ۵۲۱ نفر در ای سی یو  و حدود ۱۱۰ نفر اینتوبه شده‌اند که امکان مرگ آنها ۹۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان کمبود تخت دارد، افزود: در بحث مقابله با کرونا در خوزستان با کمبود نیروی انسانی پرستار، نیروی متخصص، کادر پزشکی و درمانی مواجه هستیم.

بهرام عین الهی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ما در خوزستان بحث عقب افتادگی حقوق پرسنل است، تصریح کرد: در بحث واکسیناسیون چند طرح داریم که قرار است آنها را کشوری کنیم همچنین با کمک مردم و نیروهای بسیج در حال انجام واکسیناسیون هستم.