پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگان

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگان  ۱۲- دی -۱۴۰۰

* با نظر به رزمایش بزرگ ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیامبر اعظم 17 سپاه پاسداران و با قدردانی از تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح کشور عرض می‌کنم فرماندهان نظامی ما از نسل جنگ و فرزندان امامین انقلاب خمینی و خامنه‌ای هستند که جنگ را با جنگ آموخته‌اند. تفکر و سیره عملی شهید سلیمانی که در ایام سالگرد شهادت مظلومانه‌اش قرار داریم گواه روشن و صادق این ادعا است.

عزیزی

* وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی گفته حمله نظامی به ایران مثل کوبیدن سر به دیوار است و ادامه داده تل‌آویو آمادگی آن را ندارد تا روزانه بیش از هزار موشک از مناطق مختلف به اسرائیل شلیک شود. این صهیونیست در پایان صحبت‌های خود بیان کرده بهتر است همچنان سر خود را در برف فرو کنیم. این عجز و ناتوانی دشمن را مدعیان اصلاح‌طلبی ببینند و قدری خجالت بکشند.

2453---0912

* مک‌کنزی فرمانده ارتش تروریستی آمریکا در منطقه معروف به سنتکام در گفت‌وگو با یک پایگاه خبری آمریکایی درخصوص دقت عمل موشک‌های ایران اظهار داشته ایرانی‌ها در حمله به عین‌الاسد هر نقطه‌ای را که خواستند هدف قرار دادند. مولانا چه زیبا گفته؛ خوش‌تر از آن باشد که سر دلبران/ گفته آید در حدیث دیگران.

5843---0935

* یکی از دیپلمات‌های سابق کشورمان در روزنامه شرق توانمندی‌های دفاعی کشورمان را علت غلتیدن کشورهای مرتجع عرب به دامن رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانسته است! واقعا هرچه برای بی‌بصیرتی صاحب این‌گونه تحلیل تاسف بخوریم کم است. چنین دیپلمات‌هایی دارای درک پایین، حافظ منافع ملت ایران بوده‌اند؟!

2842---0910

* روزنامه اعتماد وابسته به اصلاح‌طلبان نوشته توقع ایران یعنی برداشته شدن تمام تحریم‌ها توسط آمریکا در برجام توقع زیادی است که عملا اتفاق نخواهد افتاد. متاسفانه رسانه‌های منتسب به جریان اصلاحات در داخل کشور درست در زمانی که آمریکا و اروپا در سیاست‌های خود علیه کشورمان به بن‌بست رسیده‌اند باید گریبان آنان را گرفته توپ را به زمین خودی شوت کرده و عصا زیر بغل آمریکا می‌گذارند.

پورجعفر

* شهید حاج قاسم سلیمانی با دل‌های مردم چه کرده که این روزها در دومین سالگرد شهادتش موجی از کار خیر در میان اقشار مختلف جامعه با تأسی به آن شهید عزیز به راه افتاده است.

ریاحی

* برخی از مردم چند خودرو دارند و سالیان سال است که چندین برابر افرادی که حتی یک خودرو نیز ندارند از یارانه دولتی استفاده می‌کنند فلذا اختصاص یارانه بنزین از سوی دولت به همگان از شعارهای محوری عدالت برای آحاد مردم در دولت آقای رئيسی است که قرار شده به اجرا گذشته شود مطمئن هستم که طعم شیرین آن بر کام مردم می‌نشیند.

امینی

* اقدام دولت در دادن یارانه بنزین به حدود 40 میلیون از مردمی که فاقد خودرو هستند واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. این با هیچ منطقی سازگاری ندارد که عده‌ای فقط به خاطر در اختیار داشتن خودروهای متعدد صدها هزار تومان یارانه روزانه و هفتگی یا ماهانه از دولت بگیرند و مصرف کنند ولی بیش از 40 میلیون ایرانی بی‌نصیب از این بذل و بخشش دولت‌ها از حق آنها به خودروداران فقط حسرت بخورند؟!

رضایی

* برخی اقتصاددان‌ها طرح تعلق گرفتن یارانه سوخت خودرو به همه مردم را ایجاد‌کننده بحران در زندگی مردم معرفی می‌کنند! یعنی از نظر آنان به همین روال گذشته هر کسی خودرو بیشتری دارد، از یارانه بیشتری بهره‌مند شود و هرکس هم ندارد فقط نگاه کند، عین عدالت است؟

4726---0994

* دستگاه قضایی به خسارت‌های چندده میلیاردی وزیر نفت دولت قبل به کشور و ملت رسیدگی کند. خسارت‌هایی مثل حذف کارت سوخت، عدم افزایش ظرفیت پالایشی و مخالفت صریح با ساخت پالایشگاه، اهمال و ترک فعل در عدم توسعه برخی میادین مشترک، انعقاد شتابزده قراردادهای نفتی و گازی در روزهای پایانی عمر دولت! و...

سعیدی

* برخی رسانه‌های معاند از حضور چند نفر منافق مفلوک که تعدادشان به عدد انگشتان دست‌ها نمی‌رسید در محل برگزاری مذاکرات وین ذوق‌زده شده‌اند! چقدر بیچاره‌اند که حضور میلیونی ملت در مناسبت‌های مختلف را نمی‌بینند و به عربده‌کشی این افراد بخت برگشته اندک دل بسته‌اند!

8971---0990

* بودجه سال 1401 در مجلس در شرف بررسی و تعیین تکلیف است. آنچه از گذشته باقی مانده این است که حجم دولت بسیار بزرگ است و حجم بزرگی از بودجه کشور صرف مجموعه دولت می‌شود. انتظار می‌رود روسای قوا به کاهش حجم دولت اهتمام ویژه نمایند تا دیگران هم سهمی از بودجه سالانه داشته باشند.

عرب‌سرخی

* رهبر معظم انقلاب در تاریخ 97/6/8 در دیدار هیئت دولت وقت با معظم‌له از بنگاهداری بانک‌ها به شدت انتقاد کردند. ولی متاسفانه دولت‌های یازدهم و دوازدهم هیچ اقدامی در رفع این مسئله انجام ندادند. امید است قوای سه‌گانه با هم‌افزایی هرچه سریع‌تر جلوی بنگاهداری بانک‌ها را که یکی از موانع مهم تولید است بگیرند.

طباطبایی

* اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان هوشیار باشند هدف آمریکا از بازگشت به برجام فقط برای کشیدن ماشه است که بتواند تحریم‌ها را دوباره برگرداند.

کریمی

* بارها این سیاست رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که «سیاست ما، سیاست آشتی‌ناپذیری با آمریکاست» با مشاهده عملکرد خباثت‌آلود این قدرت شیطانی طی بیش از 4 دهه نشان داده که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست اثبات شده است. آدم تعجب می‌کند عده‌ای غربگرا چگونه به این شیطان بدذات دل بسته‌اند!

7257---0903

* با توجه به اهمیت و جایگاه فرهنگ هر جامعه و نقش کلیدی و تأثیر‌گذار آن و از طرفی با  توجه به ابعاد فرهنگی انقلاب و نگاه ویژه دولت سیزدهم به آن، انتظار مردم این است که فضای فرهنگی و مجازی کشور از آن حالت یله دولت قبل، به ریل سلامت اجتماع برگردد و همانند بسیاری از کشورها ضمن اهتمام به بومی‌سازی، ساز و کار و تعریف ویژه‌ای که با اخلاق جامعه دینی ما سازگاری دارد برای آن داشته باشد.

3949--0912

* از مجلس و دولت انتظار می‌رود به رفع مشکل مترو و واگن‌های قطار ورود کنند و به حل اساسی مشکل اهتمام ورزند. با وجود کارخانه واگن‌سازی اراک که مدتی به علت بی‌تدبیری دولت قبل از مدار تولید خارج شد چرا باید واردکننده از دیگر کشورها باشیم.

یک شهروند از اراک

* یکی از راه‌های کاهش جمعیت کلانشهر تهران فراهم کردن بستر مهاجرت معکوس از طریق خروج کارخانه‌ها و دفاتر آنها و یا شرکت‌ها از پایتخت است. به عنوان مثال بیشترین صادرات خودروی ما به عراق است می‌شود یک کارخانه خودروسازی را به غرب کشور و مثلا کرمانشاه منتقل کنند.

کریم‌زاده

* چند روزی است که سامانه 137 و 1888 در هم ادغام شده‌اند و علت آن کمبود نیروی انسانی اعلام شده است. این کار باعث شده که افراد زمان زیادی در انتظار بمانند. به گونه‌ای که در یک مرحله 41 دقیقه و مرحله دیگر 23 دقیقه در انتظار ماندم تا نوبت به من رسید. انتظار می‌رود با تدبیر درست دقایق انتظار را به حداقل کاهش دهند.

شاه‌محمدی

* درگذشته قبض برق هر دو ماه یک بار اعلام می‌شد و مردم هم توان پرداخت پول آن را داشتند. الان دوره را یک ماهه کرده و پول برق را افزایش داده‌اند با اینکه در دوره جدید اضافه مصرف نداشته‌ایم ولی پول برق چند برابر شده است. چرا؟

0220---0935