با شیوه ی فرار به جلو  وباج دادن به جای اینکه سایت پارچین را برروی بازرسان  سازمان بین المللی  انرژی اتمی باز شود .ولی هیأت ساندیس خوران مغولی پس  از پایان اجلاس تشریفاتی 600 میلیون دلاری با تور سفری سیاحتی اصفهان در ادامه  برای بازید  تأسیسات هسته ای طنز برده شدند تا ادامه ی سرود ملی خوانی مسجد جامع اصفهان در نظنز اجرا شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به سفر رئیس جمهور مغولستان به اصفهان گفت: قرار است وی بازدیدی از تاسیسات نطنز داشته باشند.محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور مغولستان به اصفهان گفت: تساخیاگین البگ دورج بر اساس درخواستی که پیش از این داشت شامگاه گذشته وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و در برنامه کاری این سفر یک روزه بازدید از بناهای تاریخی اصفهان قرار گرفته است.وی در ادامه سخنان خود و در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا رئیس جمهور مغولستان از تاسیسات هسته‌ای نیز بازدید خواهد داشت، گفت: بر اساس برنامه‌ای که پیش بینی شده وی از تاسیسات هسته‌ای نطنز دیدن خواهد کرد.اسماعیلی ادامه داد: رئیس جمهور مغولستان علاقه‌مند بود تا از نزدیک بازدیدی از تاسیسات هسته‌ای نطنز و دستاوردهای صلح آمیز هسته‌ای ایران داشته باشد که این موضوع از جانب رئیس جمهور نیز موافقت شد.معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: بازدید از سایت هسته‌ای نطنز در برنامه سفر یک روزه رئیس جمهور مغولستان گنجانده شده و امروز انجام می‌شود.
پس از 33 سال عملکرد حکومت فاشیستی مذهبی کودتایی و تبلیغ معنویت و روحانیت و... آنگونه جامعه ای در کشور مدعی امن وآزادترین کشور جهان ساخته شده است. چونکه گزارش شده است   اعضای  یک خانواده  بطور جمعی  در جنایت هولناک یک مرد تنها دست داشتند و وی  را با 78 ضربه چاقو به قتل رساندند
آخرین جلسه محاکمه اعضای خانواده ای که در جنایتی هولناک مرد تنها را با 78 ضربه چاقو به قتل رسانده بودند صبح امروز با دفاعیات دختر خانواده برگزار شد.به گزارش خبرنگار مهر، 21 فروردین سال گذشته قتل مرد 45 ساله ای به کارآگاهان پلیس آگاهی اسلامشهر اطلاع داده شد. دقایقی بعد تیمی از ماموران در محل حاضر شده و با جسد ناصر در حالی که با 78 ضربه چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند. در ادامه ماموران در جریان تحقیقات به یکی از دوستان مقتول به نام شکرعلی مشکوک شده و او را دستگیر کردند. متهم در ابتدا منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: تصور می کردم مقتول قصد آزار و اذیت دختر بزرگم را دارد. به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم. شب حادثه به همراه همسرم، دختر کوچکم و خواستگار او به خانه ناصر رفته و نقشه قتل را اجرا کردیم.پس از تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.17 مرداد نخستین جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی و با حضور سه تن از متهمان برگزار شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت : در این پرونده شکرعلی 57 ساله متهم به مشارکت در قتل، حسین 20 ساله متهم به مشارکت در قتل، زهرا و فاطمه نیز متهم به معاونت در قتل هستند.در ادامه اولیای دم با حضور در جایگاه مدعی شدند ناصر برای کار از شهرستان اهر به تهران آمده بود و برای عاملان جنایت تقاضای اشد مجازات دارند.قاضی عزیزمحمدی سپس اتهام قتل عمدی را به شکرعلی تفهیم کرد که او با رد اتهامش گفت : من ناصر را به قتل نرساندم .حسین ابتدا با چوب دو ضربه به او زد و وقتی ناصر روی زمین افتاد با 78 ضربه چاقو مرتکب قتل شد.پس از این دفاعیات حسین در جایگاه قرار گرفت و گفت : قتل را شکرعلی انجام داد . من ابتدا با چوب دو ضربه به ناصر زدم. بعد هم دستانش را گرفتم و شکرعلی او را کشت.آخرین متهمی که به دفاع از خود پرداخت فاطمه همسر شکرعلی بود. او بعد از قرار گرفتن در جایگاه گفت : حسین ابتدا با چوب ضربه ای به ناصر زد و بعد شوهرم با چاقو به جان او افتاد. حسین هم دو ضربه چاقو زد. انگیزه این جنایت ناموسی بود و برای سرقت به خانه مقتول نرفتیم.رئیس دادگاه و چهار قاضی مستشار بعد از این اظهارات وارد شور شده و جلسه دادگاه را تجدید کردند تا دفاعیات دختر خانواده نیزگرفته شود.امروزآخرین جلسه دادگاه با حضور دختر خانواده برگزار شد که او در تشریح ماجرا گفت : با انگیزه ناموسی ناصر را به قتل رساندیم. او به خواهر نظر داشت و شب حادثه به عنوان میهمان به خانه اش رفتیم. بعد هم پدر و حسین او را کشتند.قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم برای صدورحکم وارد شور شدند.
باز هم برای اثبات  این واقعیت مبنی بر اینکه ایران امن وآزادترین کشور جهان است ولی در عمل ومخالف شعار پوچ و وارونه  برگردان و تعبیرو اقعی این ادعا   در رژیم بربرمنش نا متعارف قرون وسطایی  این است که  حرف اول وآخر  را سرکوب و سانسور  نهادینه شده  می زند .
دادگاه رسیدگی به اتهامات روزنامه اعتماد و سایت خبری عماریون پیش از ظهر یکشنبه در دادگاه کیفری برگزار شد.دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیر مسئول سایت عماریون و روزنامه اعتماد صبح امروز در شعبه 76 دادگاه کیفری به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار شد.در این جلسه به اتهامات روزنامه اعتماد به علت مصاحبه با جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور رسیدگی شد و خود وی نیز به همراه وکیلش در دادگاه حاضر شده بود.در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست صادر شده را قرائت کرد و مدیر مسئول روزنامه به دفاع از خود پرداخت.همچنین در ادامه جلسه به اتهامات مدیر مسئول سایت عماریون رسیدگی شد.گفتنی است هیات منصفه مطبوعات برای اعلام نظر وارد شور شده اند
بالاخره ازمبلغ 600 میلیون دلار هزینه ی  اختصاص داده شده  به اجلاس تشریفاتی غیر متعهدها در تهران می بایست که سهم نیروی انتظامی سرکوبگر در نظر گرفته می شد تا  که با ذوق و شوق دست به اجرای طرح های سرکوبگرانه زنجیره ای بزنند  تا بتوانند  فضای اختناق حکومت نظامی در تهران را موازی با 5 روز تعطیلی تهران حاکم کنند .
فرمانده انتظامی کشور از هدیه 11 میلیارد تومان نیروی انتظامی به 110 هزار نیروهای شرکت کننده در برگزاری اجلاس خبر داد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار احمدی مقدم صبح امروز 12 شهریور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به 110 هزار نیروی شرکت کننده در برگزاری اجلاس 11 میلیارد تومان هدیه توسط نیروی انتظامی پرداخت می شود.وی در پایان با اشاره به پرداخت حقوق پرسنل نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در اجرای مأموریت ها با هیچ مشکلی مواجه نشده و من اعلام می کنم که تمام حقوق پرسنل به طور كامل پرداخت می شود.
رئیس بانک مرکزی که  الگوی خالی بندی  هایش بر گرفته وکپی شده از دروغ های رهبر ورئیس جمهور می باشد .مدعی شده که بدلیل تحریم ها و..... قیمت دلار نه 3000 تومان می شود ، بلکه نصف این قیمت 1500 تومان خواهد شد .
وی با بیان اینکه نرخ ارز در بازار آزاد به طور یقین طی روزهای آینده با روند نزولی مواجه می‌شود، پیش بینی کرد: نرخ دلار در بازار رسمی تا مرز یک هزار و 500 تومان كاهش پیدا خواهد کردرییس کل بانک مرکزی ضمن تکذیب ادعای گروهی از کار‌شناسان اقتصادی مبنی بر اینکه قیمت دلار به ۳ هزار تومان طی روز‌های آینده خواهد رسید، از کاهش روند نزولی قیمت سکه و طلا در بازار خبر داد و گفت‌: با نزدیک شدن نرخ بازار آزاد دلار به نرخ مرجع و کاهش تفاوت آن قیمت سکه و طلا طی روزهای آینده روند نزولی خواهد داشت‌. ‌ محمود بهمنی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به اینکه قیمت سکه به بهای طلای به کار رفته شده در آن نزدیک شده، اظهار داشت‌: با توجه به این موضوع و همچنین کاهش فاصله نرخ مرجع با بازار آزاد و همچنین کاهش تاثیرگذاری نرخ ارز در قیمت سکه و طلا پیش بینی می‌شود بهای طلا و سکه در بازار آن با کاهش مواجه شود‌. ‌ وی با بیان اینکه نرخ ارز در بازار آزاد به طور یقین طی روزهای آینده با روند نزولی مواجه می‌شود، پیش بینی کرد: نرخ دلار در بازار رسمی تا مرز یک هزار و 500 تومان كاهش پیدا خواهد کردوی همچنین، پیش بینی گروهی از کار‌شناسان اقتصادی مبنی بر اینکه قیمت دلار به بالا‌ترین حد خود خواهد رسید کذب است. ‌ رییس کل بانک مرکزی، از پیش فروش سکه و همچنین اوراق گواهی سپرده سکه در صورت لزوم در آینده نزدیک خبر داد‌. ‌ بهمنی تأکید کرد: بانک مرکزی با سیاست عرضه سکه به بازار مانعی در بابر افزایش قیمت این کالای سرمایه‌ای ایجاد می‌کند.