تکذیب خبر بازداشت مهدی هاشمی علیزاده طباطبایی: مهدی هاشمی راهی خانه پدر شد.خبرگزاری فارس: وکیل خانوادگی هاشمی رفسنجانی ادعای فاطمه و یاسر هاشمی مبنی بر بازداشت برادرشان مهدی در فرودگاه امام (ره) را رد کرد.3 مهر 91
مگر 3 سال نیست که علیه رفسنجانی و آقازاده هایش به خصوص آقازاد ه مهدی تبلیغات شده است که وی جزو متهمان دست اندر کار فتنه 88 بوده است . از سوی دیگر بدلیل اینکه آقا زاده مهدی با عیال مفیم لندن  دولت  فخیمه بوده است چپ و راست به وی  اتهام  زد ه  و تهدید  می شد که باید باز گردد تا محاکمه و مجازات شود  .تا جایی که چندین بار صحبت بازگشت وی به تهران مطرح شد . اما اکنون تا خبرش مطرح شد که تصمیم به باز گشت دارد . از یک طرف ساندیس خوران یا گروه فشار توی فرود گاه تهران تجمع کردند تا به محض ورود  وی را بازداشت کنند تا محاکمه ومجازات شود . ولی وی پس از اینکه  خواهرش  فائزه  برای حکم 6 ماه حبس تعزیری  شبانه بازداشت   وارد تهران شد . اما به جای اینکه  آقازاده مهدی توی فرود گاه  بازداشت شود. راهی خانه پدر شد تا به اتفاق  برادرش و وکیل مدافع به دادگاه  برود تا ثابت شود چگونه  بر حسب ادعاهای  اعضای بازار مکاره  همه  مقابل قانون ودستگاه فاسد قضاییه  آلت دست ولی فقیه برابر هستند؟
سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ادعای فاطمه و یاسر هاشمی مبنی بر بازداشت برادرشان در فرودگاه امام خمینی (ره) را رد کرد.وی تصریح کرد: دقایقی قبل که با محسن هاشمی تماس گرفتم، به من گفت که مهدی با ماشین دادسرا به سمت منزل پدرش در جماران راهی شده است.معاون دادستان با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و ابلاغ احضاریه به مهدی هاشمی از وی تعهد گرفت که ظرف 24 ساعت خود را به دادسرای مرکز معرفی کند.در عین حال برخی شنیده‌ها نیز حاکیست مهدی هاشمی باید ساعت 8 صبح فردا خود را به دادسرای ویژه شهید مقدس معرفی کند.
ارسال به دوستان