گفت وشند دروغ نامه کیهان 2 مهر91
دعوا (گفت و شنود)
گفتم : مگر هنوز رژیم کودتایی داره مشروعیت؟مگر  با فریاد مرگ بر دیکتاتور داره مقبولیت؟
چرا  رقیب  فراموش کرده سناریو سازی؟هوس کرده شرکت کنه در نمایش خیمه شب بازی
گفت : یارویی در دعوابه شریکش گفت بودم خل،  ناداسته شریک شدم با تو قبول کردم  قول
شریکش  جواب داد  منم آنقدر بودم مشغول ،اینو متوجه نشدم پس  شراکت شد مقبول
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: دعواي شاخه خارجي فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 با شاخه داخلي فتنه دوباره اوج گرفته و فحش و بد و بيراه نثار هم مي كنند.
گفت: چرا؟! باز ديگه چي شده؟!
گفتم: بيروني ها به داخلي ها فحش ميدن كه چرا حرف از شركت در انتخابات مي زنيد و داخلي ها به بيروني ها بد و بيراه ميگن كه چرا شرايط ما رو درك نمي كنين!
گفت: از اول چرا به هم چسبيدند كه حالا جدا شدنشون سخت باشه؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! دو تا شريك، بعد از يك عمر با هم دعواشون شده بود. يكي از اونها به شريكش گفت؛ من خل و چل بودم كه با تو شريك شدم! و رفيقش جواب داد؛ من هم انقدر سرم شلوغ بود كه اينو متوجه نشدم!پ
گفت : سربازجوی بد دهن هرجایی ، با چماق  اتهام زنی ضد آمریکایی
پرسه زنی کرده با  شنود و تعقیب ،تا سناریو سازی کنه علیه رقیب
گفتم :  چرا سربازجوی  هذیان گوی لمپن؟به رقیب گیر داده با چماق آمریکای دشمن
گفت : میگه برای رقابت ریاست جمهوری ،شاخه های درونی وبیرونی رقیب میزنن زوری
تا به جای گفتگو ی راهکار  و نجوا ،همدیگر متهم می کنن با نزاع و دعوا
چون شاخه درونی گویدباید در رقابت ،هرگونه پیشنهاد تسلیم را کنیم اجابت
ولی شاخه بیرونی رقیب میکنه مخالفت،گویدپس از 22 خرادد88 نمی کشید خجالت
کودتا وتقلبات بردید از یاد که چگونه رهبر مکار؟از صحنه حذف نمود که می خواهید کنیدتکرار
گفتم : مگر هنوز رژیم کودتایی داره مشروعیت؟مگر  با فریاد مرگ بر دیکتاتور داره مقبولیت؟
چرا  رقیب  فراموش کرده سناریو سازی؟هوس کرده شرکت کنه در نمایش خیمه شب بازی
گفت : یارویی در دعوابه شریکش گفت بودم خل،  ناداسته شریک شدم با تو قبول کردم  قول
شریکش  جواب داد  منم آنقدر بودم مشغول ،اینو متوجه نشدم پس  شراکت شد مقبول