كف مرتب (گفت و شنود)
گفتم : چرا  رهبر  تذکر نمیده به این دراز گوش؟بس کند سور به خر زدن این مدعی تیز هوشس
گفت : یکی گفت به افتخار فلانی بزنید دست ،پرسیده به کجاش دست بزنم این زنگی مست؟
گفت: يك مجله آمريكايي ضريب هوشي سازمان سيا را چند درجه زير صفر ارزيابي كرده است.
گفتم: شواهد و قرائن و مواضع و عملكرد سيا همين نظر را تاييد مي كند ولي اين مجله آمريكايي با كدام محاسبه به اين نظر رسيده است؟
گفت: نوشته، طي 30 سال گذشته سازمان هاي سيا همه امكانات را در اختيار داشته ولي در مقابله با ايران حتي يك پيروزي هم به دست نياورده اند تا آنجا كه امروز ايران همه غرب را به چالش كشيده و منطقه را به نفع خود زير و رو كرده است.
گفتم: حرف حساب زده.
گفت: پرسيده است سازمان سيا در مقابل مالياتي كه از كيسه شهروندان آمريكايي صرف آن مي شود چه موفقيتي داشته و چه افتخاري كسب كرده است؟!
گفتم: اي ول! يارو مي گفت؛ وقتي مي گويند به افتخار فلاني دست بزنيد، من گيج ميشم، چون نمي دونم به كجاش بايد دست بزنم؟!
گفت : سربازجو مأمور اطلاعات سابق سپاه ، این شکنجه گر وارونه گوی رو سیاه
نیش زده به سازمان اطلاعات آمریکا سیا ،هوشش زیر صفره بودجه آمریکا میکنه تباه
گفتم : چرا سربازجوی منفور جانی؟ فراموش کرده  چگونه رفسنجانی؟
درخطبه  تهران خودخطاب کرد بوش ،اما سربازجو این اعتراف کرده فراموش
 گفت در اشغال افغانستان شد همکاری ،  ولی این چموش وارونه کرده با مکاری
گفت : مک فارلین نماینده ویژه در تهران، رفسنجانی دیدار کرد چون رژیم بود دربحران
بنابراین همانگونه که رژیم هست اصلاح ناپذیر ،اعتیاد مزمن به چرندگویی وی هست ترک ناپذیر
گفتم : چرا  رهبر  تذکر نمیده به این دراز گوش؟بس کند سور به خر زدن این مدعی تیز هوشس
گفت : یکی گفت به افتخار فلانی بزنید دست ،پرسیده به کجاش دست بزنم این زنگی مست؟