توفان در فنجان
سردار باقرزاده در گفت‌وگو با فارس:توهین به پیامبر(ص) موجب انقلاب جهانی اسلام علیه آمریکا خواهد شد.خبرگزاری فارس: سردار باقرزاده گفت: توهین به پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه وآله وسلم) به حول و قوه الهی موجب انقلاب جهانی اسلام علیه آمریکا و ایادی‌اش خواهد شد. 2 مهر-91
اینگونه ادعا کردن این پاسدار گذشته از اینکه  بر پا کردن توفان در فنجان می باشد . از سوی دیگر  این ادعای وارونه اثبات واقعیتی است که رژیم از صدر  تا ذیل آلوده به فساد که سخت در گیر جنگ قدرت وثروت واختلاف و رقابت میان باندهای مافیایی  است و نیاز مبرم به صدور بحران به بیرون دارد .مهمتر اینکه محاط شده در مجموعه ای از بحران های  زنجیره ای درونی و بیرونی  است . آنگونه که در انزوای منطقه ای و جهانی بسر می برد .ولی از  ام القرای جهان ورهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه  یاد شده چونکه تلاش مذبوحانه است تا از موضع ضعف قدرت نمایی  کاذب شود که بلی جماران و بیت رهبری نه مرکز ام القرای جهان اسلام که مرکز ثقل جهان است . زیرا که علی خامنه ای منادی گر  ملت های کشورهای جهان  می باشد .در صورتی که در داخل آنگونه نا مشروع ووحشت زده شده است که اگر چنانچه  لحظه ای ارگان های سرکوبگر از ضرب وشتم وسرکوب واعمال سانسور  غافل شوند بنیان رژیم  بانکدار تروریست جهانی  به لرزه می افتد . بعلاوه  این هم پیمانش سوریه منزوی تر از رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف  منزوی و با خطر سقوط مواجه است . ولی این پاسدار هذیان گوی با فراموش کردن این واقعیت که خیلی سال است طشت رسوایی  سیاست عوامفریبی ودین فروشی و جنگ افروزی  وعدم مشروعیت  حاکمان از بام بر زمین فتاده است و دیگر اینگونه عربده کشی وآدرس غلط دادن کسی را نمی فریبد که بیت جماران نماینده مسلمانان جهان است و  شعار کذایی همچون شعار  تغییر ساختار جهان واصلاح کردنش ومدیریت آن در دست گرفتن می باشد.
سردار سیدمحمد باقرزاده مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس (باشگاه توانا) ضمن محکوم ردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه وآله وسلم) در فیلم آمریکایی، اظهار داشت: با توجه به رشد اسلام‌گرایی در غرب و بیداری اسلامی در جهان، آمریکا به دنبال تحقیر مسلمانان بوده تا جلوی این موج توفنده را بگیرد.وی ادامه داد: آمریکا برای رسیدن به این هدف خود با استفاده از ابزار فرهنگی تأثیرگذار، واقعیت اسلام را تحریف کرد و شاهد هستیم این اقدام با واکنش جهان اسلام مواجه شد.مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: اگر توهین به امام خمینی (رحمةالله علیه) موجب انقلاب اسلامی در ایران شد، آمریکایی‌ها بدانند، توهین به پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه وآله وسلم) به حول و قوه الهی موجب انقلاب جهانی اسلام علیه آمریکا و ایادی‌اش خواهد شد.