آیت الله  علم‌الهدی  در جمع اساتید بسیجی: الگوی دولت‌های سازندگی و اصلاحات پیکره نظام را زخمی کردخبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد مقدس گفت که الگوی دولت‌های سازندگی و اصلاحات مانند تبر نهال نظام را زخمی کرد..13 شهریور 91
چون تق اجلاس غیر متعدهای تشریفاتی 600 میلیارد دلاری در  تهران بد جوری آمد. آنچنان که نه اینکه شفا نکرد بلکه چشم کور کرد . زیرا که با تلاش های پیگیر وپیام وپسغام ها وارسال پیک ویژه به قاهره وتقدیم دعوت نامه  رئیس جمهور احمدی نژاد  به محمد مرسی رئیس جمهور مصر تا دراجلاس تهران شرکت داشته وسخنران باشد .اما با سخنرانی روشن گرانه اش که  علیه ی  جنایات رئیس جمهور سوریه کرد  وتأکید بر کنار رفتنش  از قدرت شد. به ویژه اینکه موقع سخنرانی وی کسی که ترجمه می کرد واز شبکه یک تلویزیون پاسدار ضر غامی بطور مستقیم پخش می شد  صحبت های وی سانسور وتحریف گری شد وبازتاب گسترده جهانی یافت. زیرا که  با روش بازجویی وتحریف کردن جای سوریه بحرین گفته می شد .طوریکه این غضنفر نفوذی دشمن  مترجم گزارشگر 2 گل به تیم خودی زد . یعنی  به جای زیر ابرو داشتن چشم کور کرد . بهرحال اکنون برای اینکه شرایط به نفع حامیان رفسنجانی وخاتمی نچر خد و در این مورد تبلیغات نکنند . آخوند پشمالو احمد علم الهدی  ونماینده وهمشهری رهبر ولی فقیه وامام جمعه مشهد مأموریت یافته است تا ضمن روضه خوانی ومخ زنی وحاشیه رفتن به سوی رفسنجانی وخاتمی کیش داده شود تا مانع از ریزش ساندیس خوران شود . پس رفسنجانی وخاتمی  را متهم به جنجر زنی از پشت به رهبر ورژیم فاشیستی مذهبی بانکدار تروریست جهانی کرده است. چونکه فاش ساخته اینان  پیکره ی نظام منحوس  را  آنگونه زخمی کرده اند که نه درمان پذیر نیست ، بلکه  این زخم هر روز   عفونی ترمی شود.
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس امروز (یکشنبه) در نشست اساتید بسیجی که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه رسالت انبیا انسان سازی بوده است، گفت: بعد از پیامبر که آخرین منبع رسالت بود، انسان سازی به امامت و ولایت رسید؛ البته اساتید مجری رسالت انبیا هستند.وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه معلمی شغل انبیاست، افزود: این فرمایش دارای ریشه قرآنی و وحی است زیرا تعلیم همان انسان سازی است که رسالت انبیاست.علم الهدی با بیان اینکه اگر انسان خود را همکار انبیا فرض کند، طبیعی است که شرایط و لوازم آن را هم می‌پذیرد، تصریح کرد: مهمترین ویژگی پیامبران اخلاص و وقف شدن در وظیفه بود که اگر ما به درستی در سیره رسول اکرم (ص) تامل کنیم درخواهیم یافت که زندگی ایشان وقف خدا بود.وی با تاکید بر اینکه اگر این خصوصیات در زندگی اساتید متبلور نشود و نتایج مادی و اقتصادی در عرصه کاری محور شود، اتفاق نامبارکی افتاده است، تصریح کرد: اگر استاد دانشگاه به دنبال مسائل اقتصادی باشد، ارزشش به اندازه یک شاگرد سوپر مارکتی بیشتر نیست؛ تمام ارزش یک استاد این است که دوشادوش پیامبران قرار بگیرد.امام جمعه مشهد با بیان اینکه خداوند در زمان خلق انسان تعلیم را به عنوان یک رمز برای خلق بندگانش به فرشتگان نشان داد، اظهار داشت: قدرت انسان برای خلیفه خدا شدن بر روی زمین همن تعلیم بود؛ استاد دانشگاه مصداق خلیفه الهی بر روی زمین است و این را نمی‌شود با یک جریان اقتصادی و اجتماعی تغییر داد.به گفته وی، جامعه به منزله جسم انسان است که از فکر و مغزش ساخته می‌شود؛ مغز جامعه در دست شماست و این جبهه مقابله با الحاد را شما باید تنظیم کنید.امام جمعه مشهد با بیان اینکه ما در دوران دفاع و یا سازندگی‌ بوده‌ایم، اظهار داشت: البته این سازندگی با دوران سازندگی تفاوت دارد، زیرا در آن زمان آن طور که باید مبتنی بر اصول نظام حرکت نشد.وی ادامه داد:‌ ما دو تبر خرد کننده بر پیکر نهال نظام داشته‌ایم که یک تبر مختص توسعه اقتصادی با الگوی غربی که در دوران سازندگی دنبال می‌شد و دیگری توسعه سیاسی با الگوی غربی که در دوران اصلاحات رواج داشت را داشته‌ایم که این 2 نهال نظام را زخمی کردند.علم الهدی سازندگی و دفاع مقدس را ادامه دار، دانست و تصریح کرد: امروز در نتیجه جهان شمولی ارتش‌های انقلاب ما همچنان در این دو عرصه به سر می‌بریم. در توسعه سازندگی ما توسعه دانش بنیان را داشته‌ایم که دنیا را متعجب کرده است.وی عرصه دفاع را مقابله با توطئه‌های اقتصادی و سیاسی غرب دانست و گفت: نیروی بسیج جامعه ما هم در دفاع و هم در توسعه دانش بنیان فعالیت می‌کند و شما اساتید بسیجی هم در توسعه دانش بنیان فعالید و هم در دفاع.آیت‌الله علم الهدی در پایان اظهار امیدواری کرد که سال جدید تحصیلی با جدیت و قاطعیت اساتید سال ویژه‌ای در تاریخ نهاد مقدس آموزش عالی باشد.