خبر ناگوار برای مسئول سایت بالاترین :سردار کوثری، نماینده مجلس : مهدی هاشمی تحت پیگرد است و باید به محض ورود بازداشت شود. 31 شهریور-91
این خط ونشان کشیدن وپرونده گشودن آقازاده مهدی رفسنجانی از سوی  پاسدار اسماعیل کوثری  که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بازار مکاره است  برای آقا زاده مهدی  خبر خوب خوشی نیست . همانگونه که برای رفسنجانی هم قابل تحمل  نیست. مهمتر اینکه  برای مهدی یحیی نژاد مسئول سایت بالاترین هم خوشآیند نیست چون آقازاده مهدی وحامیان رفسنجانی جزو کمک مالی کنندگان به سایت بالاترین می باشند . برای همین قبل از بازگشت آقازاده مهدی رفسنجانی به ایران مهدی یحیی نژاد دست به یک سری قلع وقمع مخالفان زد وحساب های شان را بست و سایت ها و وبلاگ های مخالفان را فیلتر و لینک گذاشتن از اینان را غیر مجاز کرده است . چونکه نام رفسنجاتی وآقازاده هایش برای سایت بالاترین  خط قرمز است . طوریکه هر  کاربری از این خط قرمز عبور کند و به اینان انتقاد کند.  یا بااتهام ساختگی  نقض قوانین بالاترین ترکش بهش اصابت می کند . یعنی یا  حسابش بسته می شود.  یا اینکه با ترفند " غیر مجاز " مجازات می شود تا که نتواند دیگر  لینک بزند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه مهدی هاشمی به دلیل اقدامات ضدامنیتی در فتنه 88 تحت پیگرد است، گفت:وی باید به محض ورود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیرش شود.سردار اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اخبار منتشر شده درباره ورود مهدی هاشمی به کشور اظهار داشت: با توجه به نقشی که مهدی هاشمی در فتنه 88 داشت قطعا مجرم است.وی افزود: مهدی هاشمی تحت پیگرد قانونی قوه قضاییه بود، لذا با ورودش به کشور باید دستگیر شود.کوثری تصریح کرد: مهدی هاشمی در جهت ساماندهی برای مدلی که برایشان مشخص کرده بودند، اقدامات بسیاری کرد و باید نسبت به همه آنها جوابگو باشد.وی در عین حال خاطر نشان کرد: البته مهدی هاشمی هیچ پاسخی ندارد چرا که اقدامات او در جهت براندازی بوده و وی نمی‌تواند پاسخی برای این مسائل داشته باشد.کوثری با تاکید بر اینکه مهدی هاشمی قطعاً محکوم است اضافه کرد: قوه‌قضائیه باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهدی هاشمی را دستگیر و محاکمه کند.