سردار کاظمینی در افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران:پاسخ رژیم صهیونیستی را با عملیات «الی بیت‌‌المقدس» می‌دهیم. خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: اگر رژیم صهیونیستی خطای استراتژیک انجام دهد با عملیاتی به نام الی بیت‌المقدس پاسخ آنها را خواهیم داد. 31 شهریور - 91
اجرای سناریوی فرار به جلو وتکرار و بازگویی آن از سوی پاسدار کاظمی که شبیه آن یارویی است  که هنگام عبور شبانه از کوچه باغات  چونکه از حرکات و تصاویر وسایه  های درختان برروی دیوار باغات بشدت ترسیده بود . بنابراین برای مقابله کردن بر ترس خود شروع کرد به  بلند بلند آواز خواندن تا  با ترس غالب شده مبارزه کند . اکنون این پاسدار خالی بند تلاش کرده فرصت طلبانه از تظاهرات ضد آمریکایی که در کشور های اسلامی به وقوع پیوسته موج سواری کند و از موضع ضعف قدرت نمایی  نماید. زیرا که هدف تلاش مذبوحانه برای  انحراف اذهان عمومی از مسایل مهم همچون تورم وگرانی وفقر وبیکاری می باشد که تحریم نفت تشدیدش کرده است. بعلاوه  مقابل ادعای خود کفایی نظامی اش که مدعی شده  واقعیت دارد باید گفت که این ادعای وارونه همانقدر واقعیت دارد که پیام های نوروزی  نوآوری و شکوفایی وخود کفایی و جهاد اقتصادی رهبر ولی فقیه  که بطور دربست وارونه این پیام های اجرا شده و  جواب داده و عینیت یافته است .
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران در محل دهکده مقاومت با اشاره به اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص)، گفت: امیدواریم خداوند پاسخ اهانتی را که به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام شد، بدهد.وی افزود: تاریخ دفاع مقدس تاریخ بی‌نظیری برای نسل‌های آینده خواهد بود و فرهنگ دفاع مقدس رمز موفقیت انقلاب اسلامی بوده و هست.سردار کاظمینی ادامه داد: اگر مقاومت در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره ایجاد کنیم موفق خواهیم بود.وی تصریح کرد: امروز با تلاش متخصصان در عرصه نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم و این می‌تواند در عرصه‌های دیگر هم ایجاد شود.فرمانده سپاه تهران با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌ المقدس در طول هفته دفاع مقدس، گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد خطای استراتژیک انجام دهد و علیه کشورمان اقدامی را آغاز کند با نام عملیات الی بیت‌المقدس و رمز لا اله الا الله محمد رسول‌الله پاسخ آنها را خواهیم داد.سردار کاظمینی تأکید کرد: آنها می‌دانند نیروهای نظامی ایران و بسیجیان امروز نیز آمادگی کامل برای هرگونه دفاع را دارند و بسیجیان در پایان مهرماه با رزمایش بزرگی که در تهران انجام خواهند داد این آمادگی را به نمایش می‌گذارند.