اتهامان زنجیره ای علیه مجاهدین وگل های  توی دروازه رژیم وارد شده . 1 مهر -91
اتهام زنی و جو سازی های زنجیره ای که از سوی  وزارت بد نام اطلاعات رژیم فاشیستی مذهبی  علیه مجاهدین می شود که ابتدا  سفیر دیپلمات پاسدار تروریست حسن دانایی فر در بغداد از موضع نماینده ملت ودولت و رئیس قوه قضاییه عراق پرونده سفارشی از بیت رهبری علیه مجاهدین  را گشود موازی آن زائده ی وزارت بدنام اطلاعات  هابیلیان هم اتهامات ساختگی و سفارشی دیگر مطرح کرد سپس خبر جعلی ودروغ که  مجاهدین تلاش برای تشکیل "ارتش آزاد مشابه سوریه در عراق می کند  هم افزوده شد.  در ادامه  مطبوعات های وابسته به ولی فقیه همچون دروغ نامه ی کیهان و روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی وسایت اصول گرای حامی ولی فقیه فرا رو  فعال شدند و همگام با  دستگاه وزارت بد نام اطلاعات  چرندیات واتهامات وارده را بازتاب دادند تا شاید پیام به وزارت آمریکا  برسانند که نام مجاهدین را از توی لیست سیاه خارج نکند .همچنین انتقام روشن گری های سیمای آزادی  گرفته شود که پیرامون جنایات روزانه سوریه وعراق هم پیمانان حاکمان ایران همراه با شفاف سازی اهداف نظامی  هسته ای  را پخش می کند و  نقش مداخله گرانه حاکمان ایران وسپاه قدس در امور داخلی عراق و سوریه   را برجسته  می کند  . اما پس از بازنده شدن نایاک وترینا پارسی لابی رژیم فاشیستی مذهبی ایران در آمریکا مقابل حسن داعی روشنگر گل وارد دروازه اش شد . اکنون  نیز خبر از اخراج نام مجاهدین از توی لیست سیاه امور خارجه آمریکا داده می شود تا که گل دوم هم وارد دروازه اش شده باشد .
منابع آگاه از تلاش مسعود رجوی برای ایجاد یک گروه تروریستی موسوم به ارتش آزاد در عراق خبر می دهند که سرکرده منافقین در نظر دارد با رایزنی با برخی شخصیتهای عراقی مخالف نوری المالکی آن را تشکیل دهد.به گزارش نهرین نت، منابع سیاسی آگاه اعلام کردند: "مسعود رجوی" اخیرا تماسهای مداوم و پرفشاری را با برخی شخصیتهای مخالف دولت "نوری المالکی" در راستای تشکیل ارتش آزاد آغاز کرده است.رایزنی های رجوی با شخصیتهای مخالف عراقی در راستای تشکیل این ارتش در مناطق غربی عراق است. همچنین ماموریت اصلی ارتش آزاد عراق انجام حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی عراق خواهد بود.در همین رابطه خبرنگار یک روزنامه اوکراینی که در امان حضور داشته با اشاره به مشاهده مسعود رجوی در یکی از هتلهای پایتخت اردن، اظهار داشت: رجوی فرماندهی ارتش آزاد را بر عهده خواهد داشت و در نظر دارد به سوی ایران لشکرکشی کند.وی همچنین از وضعیت جسمانی نامساعد رجوی خبر داد و افزود: رجوی بسیار خسته و بیمار به نظر می رسید.خاطرنشان می شود طرح ایجاد ارتش آزاد در عراق با توجه به حضور منافقین در جنگ علیه ارتش سوریه بسیار خطرناک ارزیابی می شود. چندی پیش برخی منابع آگاه از گسیل صدها نیروی مسلح منافقین به خاک سوریه خبر داده بودند.به نظر می رسد گروهک تروریستی در تلاش است با ایجاد پیوند با ارتش آزاد سوریه و نمونه برداری از آن طرحهای خطرناکی را در عراق (کشور هم مرز با سوریه و ایران) رقم بزند.
روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی
مترجم سابق رجوي ضمن تشريح بخشي از عملكرد منافقين گفت: سركرده اين گروهك تروريستي سه سال متوالي از ما خواست تا به جاي ماه رمضان در ماه محرم روزه بگيريم. به گزارش هابيليان، قربان حسين نژاد مترجم سابق سركرده منافقين گفت: دليل اصلي سكوت منافقين در مقابل توهين صورت گرفته به پيامبر اكرم(ص)، ترس آنها نسبت به از دست دادن حاميان غربي آنان است. علاوه بر آن رجوي جايگاه خود را از پيامبر اكرم(ص) بالاتر مي‌داند. اين عضو سابق گروهك منافقين افزود: رجوي با صدها تن از زنان سازمان (منافقين) ازدواج دائم كرده و اين كاملاً برخلاف نص صريح آيات قرآن است. حسين نژاد با اشاره به گفته‌هاي يكي از زنان ارشد جدا شده از گروهك نفاق گفت: رجوي پس از جمع آوري زنان در يك سالن و ازدواج جمعي با آنان، در مقابل چشمان همگي آنان اقدام به ارتكاب اعمال شنيع با آنها كرد. مسئول سابق امور عراق در سازمان منافقين با اشاره به ديدگاه‌ها و اعمال ضد ديني رجوي گفت: به خاطر دارم كه رجوي براي سه سال متوالي و به بهانه گرماي تابستان به ما دستور داد به جاي گرفتن روزه در ماه رمضان در ماه محرم روزه بگيريم. چرا كه وي خود را يك مجتهد و حتي يك پيامبر مي‌داند
دروغ نامه کیهان :سفير ايران در عراق: حضور منافقان در عراق به روابط دو كشور لطمه مي زند
سفير جمهوري اسلامي در عراق گفت: حضور منافقان در عراق مخالف حسن همجواري و تعاملات دوجانبه ايران و عراق است و به روابط دو كشور لطمه مي زند. حسن دانايي فر درباره خروج آخرين گروه از افراد گروهك تروريستي منافقين از پايگاه اشرف، اظهار كرد: آخرين گروه از اين افراد به پايگاه ليبرتي در بغداد منتقل شدند و به اين ترتيب يكي از مهمترين پايگاههاي منافقين كه عليه جمهوري اسلامي ايران اقدامات تروريستي انجام مي داد برچيده شد. وي درباره خروج كامل منافقين از عراق، اظهار داشت: پايگاه ليبرتي يك پايگاه موقت است كه از زمان استقرار آخرين گروه از افراد گروهك تروريستي منافقين در آن تا حداقل سه ماه و حداكثر شش ماه بايد اين پايگاه از اين افراد تخليه شود و آنان به كشورهاي مقصد منتقل شوند. فرم هايي در اختيار اين افراد قرار گرفته است تا مقصد خود را مشخص كنند و آن ها به زودي آنجا را ترك مي كنند. سفير ايران در عراق با اشاره به اقدامات تروريستي برخي افراد برجسته گروهك تروريستي منافقين عليه ملت ايران، تصريح كرد: برخي از اين افراد كه از جمله سركردگان اين گروهك هستند پرونده هاي قضايي دارند كه رسيدگي به آن ها از طرف مراجع مربوطه عراق در دستور كار قرار گرفته است. وي خاطرنشان كرد: چون اين افراد در خاك عراق اقداماتي را عليه ملت ايران انجام داده اند، جمهوري اسلامي ايران عليه آن ها به دادگاه هاي عراق اقامه دعوي كرده است و از طريق مجاري رسمي به ويژه وزارت خارجه عراق به مراجع قضايي اين كشور درخواست داده شده است. همچنين برخي از اين افراد با توجه به دخالتي كه در انتفاضه شعبانيه داشته اند و مرتكب قتل مردم عراق شده اند نيز پرونده هايي در دادگاه هاي اين كشور دارند. دانايي فر در پاسخ به اين پرسش كه برخي اخبار و گمانه زني ها حاكي از باقي ماندن گروهك تروريستي منافقين در پايگاه ليبرتي براي مدت طولاني است، تصريح كرد: دليلي بر ماندن اين افراد در اين پايگاه براي مدت طولاني وجود ندارد. دولت عراق آنها را گروهي تروريستي مي داند كه پرونده هاي قضايي كاملا روشني دارند و همچنين هيچ سابقه اي مبني بر اين كه اين افراد پناهنده و يا حتي پناهجو به عراق هستند وجود ندارد و به طور غيرقانوني به عراق وارد شده اند. مسئولان عراق بارها عنوان كرده اند كه اين افراد بايد خاك اين كشور را ترك كنند. سفير كشورمان در بغداد خاطرنشان كرد: حضور اين افراد در عراق مخالف حسن همجواري و تعاملات دوجانبه ايران و عراق است و به روابط دو كشور لطمه مي زند. به گزارش ايسنا وي همچنين درباره سفر احمدي نژاد به عراق گفت: قرار است به زودي رئيس جمهور كشورمان سفري را به عراق داشته باشد كه به احتمال زياد اين سفر پس از برگزاري نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد خواهد بود.