تصاویر و دلیل  حمله به سفارت آمریکا در قاهره و کنسول گری بن غازی در لیبی با تصویر سفیر مقتول آمریکا در لیبی . 22 شهریور -91
دو تهاجم همزمان که در  کنسول گری بن غاری لیبی و قاهره  مصر به ساختمان های سفارت آمریکا شده و تلفات جانی هم در بر داشته است  نتیجه  اشتباهات گذشته آمریکا در خاورمیانه  است که از 28 مرداد 32 تا کنون مرتکب شدند  ومنتهی به  قدرت گرفتن جریانات مذهبی در منظقه شده که فضایی  ساخته وپرداخته شده است که به نظر می رسد دوران ماه عسل خوران آمریکا در منطقه دارد به پایان خود نزدیک می شود .مهمتر اینکه برایش در بعد اقتصادی وانسانی  بسیار سنگین وپر هزینه  بوده است وچشم انداز روشنی هم در پیش روی نیست . به خصوص پس از تهاجم نظامی که آمریکابه افغانستان وعراق کرد که بقول رفسنجانی  در خطبه نماز جمعه تهران خطاب به بوش گفت اگر همکاری ما  نبود هنوز هم طالبان در افغانستان بر سر قدرت بود . این همکاری مشترک از طریق احمد چلبی جاسوس جانبه در مورد اشغال نظامی عراق تکرار وموجب پرورش مار در آستین شد . برای اینکه  حکومت فاشیستی مذهبی بانکدار تروریست جهانی  ایران تقویت شد تا  اقدامات سیاست صدور تروریسم و بحران وارتجاع به برون مرز و منطقه و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه  را شتاب دهد. همینطور در دفاع دیوار حاشیه امنیتی پروژه ی هسته ای  در برون مرز اقدامات  تروریستی وجنگ افروزی  همچون جنگ 33 و 22 روزه با اسراییل  تشدید شد تا پیگیری تز پاسداران تقویت گردد که گفته باید به جای درون خانه با دشمن جنگیدن  در برون خانه با دشمن جنگید . آری با ناامن وبی ثبات کردن منطقه پیش مقدمه تغییر وتحولات در منطقه شد که رهبر ولی فقیه جماران نشین ادعا واعتراف کرده که رهبرجنبش بیداری اسلامی منطقه واعتراضات وال استریت آمریکا است. برای همین شاهدیم که پس از اجلاس تشریفاتی 600 میلیون دلاری تهران وسخنرانی های ضد آمریکایی و اسراییلی خامنه ای و احمدی نژاد اکنون دو تهاجم در کنسول گری بن غازی لیبی و ساختمان سفارت آمریکا در قاهره   تدارک وطراحی شد. گرچه در ظاهر امر بهانه تهیه فلیم توهین آمیز علیه حضرت محمد  است . اما مدل حمله به ساختمان سفارت آمریکا در قاهره ترکیبی از  تجربه تهاجم و اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان 58 در  تهران واشغال سفارت انگلیس در سال گذشته در تهران است . بلی این درو کردن توفان حاصل باد کاشتن آمریکا  در اشتباهات سال ها پیش  در منطقه می باشد. چون که به جای کمک و تلاش  به  نیروهای دمکرات برای استقرار حکومت های  دمکراتیک و سکولار در  منطقه به ویژه در ایران  درجهت وارونه همت گماشته است. یعنی حکومت های استبدادی وتک  صدایی و به خصوص مذهبی فاشیستی در ایران را تقویت نمود تا به جای دیکتاتور ها وحکومت های سکولار سقوط کرده در منطقه مذهبیون حاکم شوند . بدون شک تا بساط حکومت مذهبی در ایران بر چیده نشود وحکومت دمکراتیک جایگزین نگردد .محال است که در منطقه صلح وامنیت و ثبات سیاسی مستقر شود. به خصوص اینکه اگر به سلاح هسته ای دست یابد . دیگر معضل خطر عدم ثبات وامنیت نه در منطقه  تشدید می شود که صلح و امنیت غرب و حتی جهان مواجه با تهدید می شود .برای اینکه اکنون مسئولان  حکومتی بانکدار تروریست جهانی هوار می زنند که هر گونه حمله نظامی به هم پیمان سوریه تبدیل به جنگ جهانی سوم  خواهد شد.
 
 
 
 
  
 تظاهر کنندگان خشمگین مصری در اعتراض به تهیه یک فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) با حمله به ساختمان سفارت آمریکا در قاهره، پرچم این کشور را از بالای آن پائین آوردند.به گزارش خبرنگار ایرنا در قاهره، هزاران مصری عصر سه شنبه با تجمع مقابل سفارت آمریکا، در حالی که فریاد ˈالله اکبرˈ سرمی دادند، توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام را تقبیح کردند.آنان همچنین با به همراه داشتن پلاکاردهایی ضمن محکوم کردن مواضع آمریکا در حمایت از فتنه در مصر، پرچم این کشور را نیز آتس زدند.در این تجمع شماری از شخصیت های مسلمان، قبطی و جنبش های اسلامی و لیبرال و نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی و انقلابی مصر نیز حضور داشته و تهیه فلیم توهین آمیز علیه حضرت محمد (ص) رسول گرامی اسلام را محکوم کردند.این فیلم توسط برخی قبطی های مقیم خارج از جمله ˈعصمت زقلمهˈ رییس دولت خودخوانده قبطی، ˈموریس صادقˈ وکیل دادگستری و با همکاری ˈتری جونزˈ کشیش جنجالی که به خاطر سوابق قبلی اش در آتش زدن قرآن کریم و حمله به اسلام شهرت دارد، تولید شده است.این تظاهرات در حالی است که شماری از نهادها و مراکز اسلامی و مسیحی در مصر و نیز قبطی های مقیم خارج، تولید این فیلم را محکوم کرده اند.از سوی دیگر در همین راستا درخواست هایی نیز برای برگزاری تظاهرات مقابل سفارت هلند جریان دارد و ˈخالد حربیˈ سخنگوی جریان اسلامی مصر تاکید کرده که شماری از افراد وابسته به جریان های اسلامی این روزها خود را برای تجمع مقابل سفارت هلند و درخواست برای بستن سفارت و اخراج سفیر این کشور در اعتراض به فیلم توهین آمیز علیه اسلام، آماده می کنند. عکس های رویترز از حمله به سفارت امریکا در مصر را در زیر می بینید.  
  

العربیه : در یورش معترضان به کنسولگری بنغازی. سفیر آمریکا و سه دیپلمات دیگر در لیبی کشته شد  تصویر سفیر مقتول