۰20 توصیه دفتر خامنه ای به اصحاب رسانه .


سایت دفتر حفظ و نشر آثار خامنه ای به رسانه‌ها در انتخابات. در گزارشی ۲۰ توصیه  به اصحاب رسانه را منتشر کرد.- هر چه به دهن  آمد، آن را نگویید.5 اردیبهشت - 92
واکنش عصبی خامنه ای که  ناشی از و حشت شرایط  موجود است .به ویژه  اینکه احمدی نژاد هر روز بیشتر تهدید به افشاگری فاسدان وابسته به رقبا می کند .از سوی دیگر از واکنش های ر قبا و منتقدان احمدی نژاد و دولت  هم نگران است .چون بمنزله بنزین برروی آتش ریختن است  . از جمله آنچه از سوی سربازجو شریعتمداری  در یادداشت روز  دروغ نامه ی کیهان علیه ی احمدی نژاد و مشایی  تهیه و تنظیم شد  کیفرخواست بس بالا وبلند اتهامی بو د که نه بر خلاف حمایت های تاکتیکی گذشته ازا حمدی نژاد ودولت است که زیرآب آن حمایت های مصلحتی زده شده است .زیرا که  نه تاریخ  مصرف احمدی نژاد به پایان رسیده است ، بلکه احمدی نژاد حاضر نشد تا نقش تدارکاتچی بودن خاتمی را اجرا نماید . مهمتر اینکه  این تغییر جهت های طرفین  موجب افشاگری ها شده که چاشنی فضای انفجاری جامعه شده است . به خصوص اینکه خامنه ای می داند که چگونه رژیم از صدر تا ذیل آن آلوده به فساد است .به خصوص اطرافیان وی از همه فاسد تر ند و اسناد ومدارک هم احمدی نژاد در این رابطه دارد ودستش خالی نیست . اگر مشایی رد صلاحیت شود   همانگونه  که احمدی نژاد  آن  نوار ویدئویی  در بازار مکاره که رو کرد وموجب فاش شدن بابک زنجانی وپول شویی پاسداران ووزارت نفت شد که وزیر آن یک پاسدار است . امکان دارد نوار هایو یدئویی ومدارک واسناد فساد دیگری را  به معرض دید همگان  بگذارد که بقول احمد نژاد عبا بر سر فرار کنند . از طرف دیگر خامنه ای آگاهی کامل از تنفر عمومی نسبت به منفوریت خود  درا ذهان عمومی چه اندازه است وهرکه جرأت کند این شرایط ذهنی را عنیت بخشد کار  خامنه ای تمام است. یعنی سیاستی که رئیس جمهور ومشایی دنبال می کند منتهی به بی اعتباری خامنه ای وفاش شدن نقش همکاره پشت پرده پاسداران است . بنابراین  خامنه ای مجبور شده برای کنترل شرایط مهار ناپذیر انفجاری به رسانه های خبری تشر بزند و بگوید  به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دست شان را، یا قلم شان را، یا وبلاگ شان را آزاد نکنند که هر چه به دهنشان آمد، آن را بگویند.  
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای نوشت: «رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده‌اند که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون. ۱/۱/۹۱ ... واقعاً یکى از چیزهائى که ما همه‌مان باید توجه کنیم، به مردم هم باید بگوئیم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دستشان را، یا قلمشان را، یا وبلاگشان را آزاد نکنند که هر چه به دهنشان آمد، آن را بگویند. ۷/۱۰/۸۹».جملات بالا بخش‌هایی از هشدارهای رهبر انقلاب به صاحبان رسانه‌های اینترنتی است که سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در صفحه‌ ویژه‌ انتخابات ۲۰ توصیه‌ رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی به رسانه‌ها را تحت عنوان «وظایف رسانه‌ها در انتخابات» منتشر کرد؛ برای مطالعه این مجموعه اینجا را کلیک کنید.