لب مرز (گفت و شنود)


گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 9 اردیبهشت -92
لب مرز (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو نمیشه خسته؟  از چرند گویی به رقیب زبون بستته
گفت : یارو مریض شد با رنگ زرد ، رفت  نزد دکتر برای درمان پا درد
دکتر گفت روزی یک کیلومتر راه برو ، پس از یه ماه  راه رفتن در جاده ما لرو
زنگ زد گفت آقا دکتر  رسیدم لب مرز ، بازم برم یا برگردم جدی میگم نه طنز
گفت: يك روزنامه زنجيره اي با حروف درشت در صفحه اول خود تيتر زده است كه «اصلاح طلبان سياست انتقام گيري ندارند»!
گفتم: درست نوشته. چون مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس در جريان فتنه 88 آنها را به خاك سياه نشاندند ولي به جاي انتقام هنوز هم مجيز اين مثلث را مي گويند.
گفت: مرد حسابي! منظورش انتقام از اصولگرايان است كه با پيش كشيدن گفتمان امام و انقلاب، پته آنها را روي آب انداخته اند.
گفتم: ولي فتنه گران با پاره كردن عكس حضرت امام(ره)، شعار دادن به نفع اسرائيل و آمريكا و... سعي كردند از امام و انقلاب انتقام بگيرند.
گفت: ولي نتوانستند.
گفتم: خب! به اصولگرايان چه ربطي دارد كه نتوانستند.
گفت: چه عرض كنم؟! شايد سفارش و اندرزهاي اصولگرايان را بدجوري فهميده اند!
گفتم: پزشك به شخصي كه از درد پا گله داشت، گفت؛ بايد روزي يك كيلومتر راه بروي... مريض بعد از چند ماه به دكتر زنگ زد و گفت؛ رسيده ام لب مرز، بروم يا برگردم؟!
گفت : سربازجو کشف کرده پیام ، رقیب  میگه نمیخواد بگیره انتقام
گفتم : منظور از انتقام چیست؟ مخاطب سربازجو کیست؟
چگونه این موضوع کرده دنبال؟ محورش چطوری کرده سئوال؟
گفت : سربازجوی جنایتکار ، با ترفند گذاشتن سر کار
پرونده ساز اتهام زن مکار ،  کپی اتهامات کرده تکرار
مثل همیشه باسنگر آمریکا اسراییل  ،از جاسوس بودن رقیب داده  عامل
 گفته  در فتنه ی 22 خرداد ، مرگ بر دیکتاتور زدند فریاد
گفتم : چرا سربازجو نمیشه خسته؟  از چرند گویی به رقیب زبون بستته
گفت : یارو مریض شد با رنگ زرد ، رفت  نزد دکتر برای درمان پا درد
دکتر گفت روزی یک کیلومتر راه برو ، پس از یه ماه  راه رفتن در جاده ما لرو
زنگ زد گفت آقا دکتر  رسیدم لب مرز ، بازم برم یا برگردم جدی میگم نه طنز