مخالفت با شورای نگهبان مخالفت با شریعت است


خبر گزاری دروغ پرداز فارس  طلبه باقرزاده عضو هیئت علمی مؤسسه خمینی مخالفت با شورای نگهبان مخالفت با شریعت است نظام سیاسی اسلام باید در شورای نگهبان احراز شود.8 اردیبهشت -92
وقتی آخوند وطلبه و پاسدار و عضو بازار مکاره وووو فرصت طلبانه ذوب شده در ولایت شوند . ضمن برخورداری  ازحمایت حاشیه امنیتی دارای اعتبار بی بند وبار وترمز بدیدگی ودنده عقب کننده می شوند می توانند تخته گاز بتازند و با تهدید کردن واتهام زدن هر هجویات وهذیان گویی که می خواهند بکنند . همچون آخوند سعیدی که یکی از امام جمعه های موقت قم  است سال گذشته  روایت کرد مامای سید علی خامنه ای پس از تولد سید علی خامنه ای با یا علی یارت گفتن اتاق را ترک می کند ومدعی می شود نوازد پس از تولدبا صدای  بلند گفت یا علی.گرچه نوار این هذیان گویی از طریق پخش در شبکه های اینترنتی وبه خصوص یوتوب تبدیل به نوار جوک برای خنده شد .ولی علی خامنه ای سکوت رضایتمندانه کرد و موضع گیری نکرد . اکنون یک طلبه بی ترمز ودنده عقب کنده که عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی خمینی است که رئیس آن آخوند محمد تقی مصباح یزدی است  ریش خود را سیاه کرده یا نه سیاه است دست به سیاه بازی زده و  برای اینکه همچون خامنه ای جواب احمدی نژاد را داده باشدفتوا داده است  مخالفت با شورای نگهبان مخالفت با شریعت است  در صورتی که 7 عضو آخوند این شورا از سوی خامنه ای برگز یده شده اند که یکی از اینان تازگی مرد . دبیرش هم آخوند جوک وفسیل احمد جنتی است که طوطی و بلندگوی خامنه ای در این شورا می باشد . آخوند عضو دیگر شیخ محمد یزدی است که خود وآقازاده اش دارای پرونده فساد اقتصادی اند ونامش جزو 49 مفسدان دانه درشت های اقتصادی بود که از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه بوعلی سینا اعلام شد ولی به جای رسیدگی بهاتهام تشویش اذهان عمومی وبه خطر انداختن امنیت کشور بازداشت ومحاکمه وزندانی شد . همچنین  بقول آخوند محمود شاهرودی عراقی کاخ  مخروبه و فاسد  قضاییه را  آخوند شیخ محمد یزدی تحویل وی داد تا مخروبه ترش کندو تحویل آخوند انتصابی محمد صادق لاری جانی دهد که عضو شورای نگهبان آلت دست خامنه ای بود. البته اینگونه فتوا دادن ها جزو دستآورد دین ابزار قدرت و ثروت و عوامفریبی و سرکوب و سانسور می باشد. اگر نه آخر کجا در 1400 سال پیش ولایت فقیه و شورای نگهبان وجود داشت که این طلبه شاگرد آخوند محمد تقی مصباح یزدی مدعی اش  شده  و مخالفت با آن مخالفت با شریعت  دانسته است. 
حجت الاسلام محمدرضا باقرزاده  عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران، گفت: قانون اساسی جایگاه ویژه‌ای برای شورای نگهبان تعریف کرده است.وی افزود: طبق تصریح قانون اساسی، شورای نگهبان ضمانت شرعی مصوبات مجلس است؛ لذا مصوبات مجلس در صورت عدم تایید در شورای نگهبان ملغی بوده و اعتبار شرعی ندارد مگر اینکه در یک وضعیت اضطراری مجمع تشخیص مصلحت نظام موقتاً اجرای مصوبه‌ای را جایز بداند.باقرزاده با بیان اینکه شورای نگهبان مسئول احراز شرایط شرعی و قانونی افرادی است که می‌‌خواهند برای ریاست‌جمهوری و نمایندگی مجلس، خود را در معرض رای مردم قرار دهند، خاطر نشان کرد: شورای نگهبان صلاحیت شرعی و قانونی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد تا افرادی که می‌خواهد در نظام اسلامی مجری یا ناظر باشند، به لحاظ شرعی و قانونی تائید شوند. لذا اعتقاد و باور افراد به نظام سیاسی اسلام در افرادی که می‌خواهند رئیس‌جمهور شوند، باید توسط شورای نگهبان احراز شود.وی با بیان اینکه شورای نگهبان نمی‌تواند اجازه دهد افرادی که نظام سیاسی اسلام را نپذیرفته‌اند در نظام اسلامی مسئولیت بگیرند، تاکید کرد: به لحاظ حقوقی و سیاسی، مکانیزم شورای نگهبان عقلی بوده و در تمام نظامات سیاسی دنیا وجود دارد؛ هیچ نظام سیاسی اجازه نمی‌دهد افرادی که سنخیتی با هویت نظام سیاسی آنها را ندارند، رئیس‌جمهور شوند.وی افزود: مثلا در آمریکا، هیچگاه یک سوسیالیست نمی‌تواند کاندیدای ریاست‌جمهوری باشد و یا در نظام‌های سوسیالیستی، کاپیتالیست‌ها نمی‌توانند خود را در معرض رای مردم قرار دهند چراکه باور به سوسیالیسم لازمه باور به هویت نظام سیاسی آنهاست.باقرزاده با بیان اینکه اراده ملت ایران با عمل به قانون اساسی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: قانون اساسی شورای نگهبان را مجاز کرده که افراد فاقد صلاحیت شرعی و قانونی را از ورود به عرصه کاندیداتوری مجلس و ریاست‌جمهوری منع کند و در حقیت این خواست و اراده ملت ایران از شورای نگهبان است.این کارشناس مسائل حقوقی با بیان اینکه اصل بر برائت نیست و صلاحیت افراد باید احراز شود، گفت: اگر کسی بخواهد به مسافرت برود آیا می‌تواند کلید خانه‌اش را با استناد به اصل برائت به دیگران بدهد؟ یا اینکه صلاحیت آن فرد باید برای صاحب‌خانه احراز شود؟وی با تاکید بر اینکه مخالف با شورای نگهبان عین مخالف با شریعت و قانون اساسی است در پاسخ به این شبهه که «برخی می‌گویند ممکن است تشخیص شورای نگهبان در احراز صلاحیت شرعی و قانونی افراد اشتباه باشد»، گفت: در پاسخ باید گفت، ممکن است تشخیص همین افراد هم درباره شورای نگهبان اشتباه باشد؛ به این بهانه که ممکن شورای نگهبان اشتباه کند نمی‌توان با شورای نگهبان مخالفت کرد.عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی‌ امام خمینی(ره) تاکید کرد: کسانی که شبهه اشتباه در تشخیص شورای نگهبان را مطرح می‌کنند پاسخ دهند آیا پزشکان و مهندسان اشتباه نمی‌کنند؟ آیا می‌توان به این بهانه که جراحان اشتباه می‌کنند مانع جراحی بیمار توسط پزشکان شد؟ آیا به این بهانه که مهندسان ممکن است اشتباه کنند می‌تواند مهندسی و مهندسان را رد کرد؟