گزیده خبر های 7 اردیبهشت – 92 – قسمت -2

گزیده خبر های 7 اردیبهشت – 92 – قسمت -2
مادر سنگدل 2 دختر خود را به قتل رساند
بدون آنکه گفته شود که این چگونه جامعه ای است که پس از 34 سال مادر سنگدلی پرورش داده است که دو فرزند خردساش را خفه می کند ورگ دست خود را نیز برای خودکشی می زند . آنگونه گزارش شده که گویا حکومت هیچ نقشی در جامعه طاقت فرسای تحمیل نشده ندارد واین مادر ژنتیی سنگدل و قاتل بوده است
رشت- خبرنگار كيهان .دو دختر 2 و نيم ساله و 5 ساله قرباني سنگدلي مادر خود شدند.پدر اين دو دختر كه در پي تصادفي منجر به فوت متواري و پس از مدتي به اتهام سرقت در مازندران دستگير شده بود فرزندان خود را به همسر خوزستاني خود كه ساكن رشت بود سپرد و اين زن سنگدل اين دو طفل معصوم را به قتل رساند.به گزارش خبرنگار ما، اين زن سنگدل در خانه پدر شوهرش ابتدا يكي از دختران را كه در حالت خواب بود با گذاشتن دستمال روي دهانش خفه كرد و سپس طفل دوم را كه بيدار بود خواباند و همين جنايت را بر روي او نيز انجام داد.برپايه همين گزارش اين زن 2 ساعت قبل از حضور مأموران از صحنه متواري شده بود و با زدن رگ دست خود قصد خودكشي داشت كه توسط مأموران دستگير شد.گفتني است اين زن سنگدل علت اين جنايت را ناراحتي روحي رواني و مشكلات اعلام داشته و هم اينك نيز بخاطر خودزني تحت درمان است.
 همانگونه که اشاره شد دامنه ی تولید مرگ وجنایت وناامنی جامعه در رژیم ضد بشری قرون وسطایی نه تمامیت ندارد ، بلکه هرروز در حال رشد وتوسعه می باشد . زیرا که دستگاه فاسد قضاییه تبعیض آمیز ظالم کش وضعیف پرور 34 سال است که فقط احکام اعدام وزندان وقطع اندام و شلاق و سنگسار صادر کرده است . اکنون 3 متهم باید جزو لیست اعدامی ها نام شان ثبت شود
سه مرد تبهکار که به طلافروشی های تهران دستبرد مسلحانه زده بودند، بزودی به اتهام محاربه در دادگاه انقلاب تهران محاکمه می شوند.به گزارش خبرنگار مهر، اعضای این باند اسفند سال گذشته در آخرین سرقت خود، به یک طلافروشی در محله مشیریه دستبرد زدند.سارقان در حالی که چهره خود را با کلاه کاسکت پوشانده بودند با پتک شیشه مغازه را شکسته و حدود پنج کیلو طلا را از داخل ویترین به سرقت بردند.دزدان همچنین برای ترساندن مردم به سوی آنها شلیک کردند. پس از اطلاع موضوع به پلیس تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.کارآگاهان پنج ساعت پس از این سرقت دزدان را شناسایی و عملیات دستگیری آنها را آغاز کردند. با شناسایی مخفیگاه اعضای این باند ماموران وارد عمل شده و در سه عملیات همزمان آنها را دستگیر کردند.
  جمع آوري 1476 معتاد پرخطر در تهران
معتادان که مردگان سیارند که روی زمین نسیه راه می روند اگر پر خطرند .پس قاچاقچیان پاسدار که این محرومان قربانی را به چنین روزی کشانیده اند خطرشان چیست؟ چرا سخنی از اینان هر گفته نمی شود؟
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تهران از جمع آوري حدود 1476 نفر از معتادان پرخطر در مناطق فرحزاد، شوش و دروازه غار خبر داد.احمد ربيع زاده درباره پاكسازي مناطق آلوده استان تهران از معتادان پرخطر اظهار داشت: بعد از پاكسازي دره فرحزاد از 202 معتاد پرخطر در سال گذشته در دو مرحله ديگر نيز در سالجاري نسبت به پاكسازي مناطق آلوده به معتادها اقدام شد.وي ادامه داد: در 11 فروردين حدود 524 نفر از معتادان سطح شهر تهران جمع آوري شدند كه از اين تعداد 383 نفر در مركز شفق تحت درمان و نگهداري هستند.ربيع زاده بيان داشت: روز گذشته نيز حدود 750 نفر از معتادهاي شهر تهران در دروازه غار، ميدان شوش و فرحزاد جمع آوري و حدود 620 نفر به مركز شفق براي غربالگري منتقل شدند.وي يادآور شد: براساس ماده 16 مبارزه با مواد مخدر، معتادهايي كه پرخطر براي جامعه شناخته شوند براساس حكم قضايي از يك تا سه ماه نگهداري مي شوند.ربيع زاده يادآور شد: از مردم انتظار داريم كه بعد از پاكسازي مناطق آلوده به معتادهاي پرخطر در اين محل ها حضور پيدا كنند تا جولان معتادها در محل هاي پاكسازي شده كمتر شود.
حادثه براي اتوبوس دانش آموزان
این یک مورد حادثه دانش آموزان کهخوش شانس بودند .چون و به سرنوشت دانش آموزان کاروان راهیان گور  دچار نشدند که در تصادفات جاده هازی کشور مناطق جنگی کشته می شوند.
اتوبوس حامل 40 نفر از دانش آموزان ديروز با تير چراغ برق در خيابان ولنجك برخورد كرد.به گزارش سازمان آتش نشاني اتوبوسي كه سرويس مدرسه دانش آموزان بود ديروز هنگامي كه دانش آموزان را به تله كابين توچال مي برد در مسير جنوب به شمال دچار نقض فني شد.اين ماشين به سمت عقب حركت كرده و با سه دستگاه خودروي سواري برخورد و منحرف مي شود.در اين حادثه خوشبختانه به دانش آموزان آسيبي وارد نشده است.
بازهم موردد یگری از چگونگی امنیتی که در کشور مدعی امن ترین کشور جهان  وجود دارد . چونکه موازی مادری که 2 فرزند خرد سالش را خفه می کند ودست به زدن رگ دستش به قصد خودکشی می زند که مأموران دستگیرش می کنند . اکنون نیز گزارش شده است که شوخی برادر ها منتهی به قتل شده است.
رییس دادگستری شهرستان دشت‌آزادگان از وقوع یک فقره قتل غیرعمد در این شهرستان خبر داد.به گزارش ایسنا، حمید عساکره با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال خبر رسیده به پلیس 110 شهرستان مبنی بر انتقال پسربچه‌ای هفت ساله به هویت "ف.ج" به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.وی ادامه داد: این پسربچه از ناحیه سینه و قلب مورد اصابت ساچمه تفنگ بادی قرار گرفته بود که متاسفانه به رغم تلاش پزشکان، بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.عساکره گفت: علت تیراندازی، شوخی برادر مقتول با وی بوده است که ناخواسته به سمت او شلیک کرده است.
مگر در رژیم امن ترین کشور جهان  ناامنی وقتل وتجاوز واعتیاد وسرقت وفقر وبیکاری پایان پذیر است و به جز اعدام هایی که احکامش را دستگاه فاسد قضاییه صادر ونیروی انتظامی اجرا می کند روزانه  اخبار جنایات گوناگون گزارش نمی شود؟
مرد جوان که با همدستی برادرزنش به خاطر سوءظن دست به قتل زده بودند، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند.به گزارش مهر، ماموران پلیس کرج ۱۴ خرداد سال ۸۶ باخبر شدند مردی به نام حمید مفقود شده است. زمانی که ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند مشخص شد حمید به قتل رسیده و جسدش در محله تخلیه نخاله ها در مهشهر کرج به آتش کشیده‌ شده‌ است.تحقیقات برای پیدا کردن عامل یا عاملان قتل آغاز شد و ماموران فهمیدند مقتول روز حادثه با دو نفر از اقوامش به نام‌های بابک و شریف از خانه خارج شده‌ بود. پلیس در گام بعدی شریف و بابک را بازداشت کرد.بابک در بازجویی‌ها گفت: چندی قبل متوجه شدم همسرم قبل از ازدواج با فردی رابطه داشته وقتی از او پرسیدم چرا قبلا این موضوع را به من نگفته بودی گریه کرد و جواب داد نمی‌توانست این موضوع را به کسی بگوید. همسرم به من گفت وقتی که دختری نوجوان بود حمید او را ربود و مورد آزار جنسی قرار داد.بابک ادامه ‌داد: موضوع را با شریف، برادرزنم، در میان گذاشتم و برای قتل حمید نقشه کشیدیم. بعد در راه دو نفر دیگر به نام‌های وحید و سعید را هم سوار ماشین کردیم و نقشه‌مان را به اجرا درآوردیم.با توجه به این اعترافات سایر متهمان هم بازداشت شدند و به جرم‌شان اعتراف کردند. کیفرخواست علیه متهمان صادر شد و آنها برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری ‌استان تهران معرفی ‌شدند.صبح امروز جلسه محاکمه متهمان در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که اولیای دم خواستار قصاص بابک و شریف شدند.در ادامه متهمان با قبول اتهام خود، ادعاهای قبلی شان را تکرار کردند.پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.