محدود کردن نامزدها به یک یا دو نفر درست نیست

خبر گزاری دروغ پرداز فارس : سردار سرلشکر جعفری:محدود کردن نامزدها به یک یا دو نفر درست نیست/ حضور بسیج در برگزاری انتخابات بسیار اثرگذار است.5 اردیبهشت - 92
بدلیل سوخته شدن سردار بسیجی محمد رضا نقدی چون هرچه بیشتر حضور می یافت وهذیان گویی می کرد بیشتر گلاب می زد .اکنون مسئولیت عدم حضور وی را باید رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری پر کند . ولی  اینهم هرچه بیشتر آنلاین می شود  وسخنرانی می کند بیشتر فاش می شود که از محمد رضا نقدی مشنگ تر است . چون برای اینکه جواب احمدی نژاد را داده باشد جمعی اززنان ودختران سیاهپوش و طلبه های ساندیس خوران را جمع  کرده  و اینان را سرمربیان حلقه‌های صالحین نامیده است  تا در  مورد نمایش خیمه شب بازی انتخابات آتی ریاست جمهوری  برای شان تحلیل دهد .در ابتدا برای سبقت وسور زدن به ادعای احمدی نژاد که  مدعی شده بود ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است  به حساب اینکه پلی برای عبور نامزدی ریاست جمهوری رحیم مشایی شود . اکنون نیز رئیس گزمکان بدون توجه به حصر خانگی موسوی وکروبی که چرا به  حماسه تقلبات 22 خرداد 88 اعتراض نمودند . ادعا کرده است که  انتخابات ایران از آزادترین انتخابات‌های دنیاست و  افزوده از معدود انتخابات‌هایی است که رئیس جمهور آن مستقیما توسط مردم انتخاب می‌شود. در ادامه هذیان وجوک  ووارونه گویی اش  تأکید کرده نمایش خیمه شب بازی با برچسب  انتخابات در ایران آنچنان  کاملا آزاد و بدون چارچوب احزاب سیاسی است  که رهبر ولی فقیه همکاره  بلندگوی پاسداران به جای همگان تصمیم می گیرد و هرچه آرای حماسه ساز پیشنهاد کند وهر که را به خواهد از درون جعبه های مارگیری بیرون کشیده می شود . بهمین دلیل رئیس گزمگان ، متذکر شده است تکثّر کاندیداها جزو  معایب است و  باید برای گرم کردن تنور انتصابات- تقلبات  وحضور سیاهی لشکران ساندیس خوران تا هم فضای تقلبات حماسی وهم مشروعیت تراشی کاذب فراهم شود نامزدها  نه  یک الی دو نفر  که بیشتر باشد تا به حساب رقابتی جازده شود. به ویژه با وجود ولی فقیه همکاره و قانون شکن پس برای  لزوم قانون‌مداری  ولی فقیه وپاسدار گونه می بایست زائده ی پاسداران برگزاری نمایش خیمه شب بازی  انتخابات توسط بسیجیان  باشد تا با حضور بسیجیان  و تلاش گسترده برای تقلبات خلق حماسه سیاسی در سال 92  امکان پذیر گردد و نقش وزارت کشور ونیروی انتظامی به حاشیه برده شود . بهر صورت رئیس گزمگان  تأکید  کرد ه نقش سرمربیان حلقه‌های صالحین نقش ویژه‌ای در بصیرت افزایی بسیجیان دارند زیرا که مأموریت آماده سازی  بسیجیان  برای آموزش حضور و بالا بردن انگیزه ی چگونگی افزایش آرای  تقلباتی دارند.
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در جمع سرمربیان حلقه‌های صالحین با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: انتخابات ایران از آزادترین انتخابات‌های دنیاست و از معدود انتخابات‌هایی است که رئیس جمهور آن مستقیما توسط مردم انتخاب می‌شود.وی با تأکید بر اینکه انتخابات در ایران اسلامی انتخاباتی کاملا آزاد و بدون چارچوب احزاب سیاسی است، متذکر شد: تکثّر کاندیداها هم یکی از معایب است و البته محدودکردن نامزدها به یک الی دو نفر نیز کار درستی نیست.فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم قانون‌مداری و توجه به قانون در برگزاری انتخابات توسط بسیجیان خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان در برگزاری انتخابات آتی و خلق حماسه سیاسی در سال 92 بسیار تآثیرگذار است.سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد که «در این میان سرمربیان حلقه‌های صالحین نقش ویژه‌ای در بصیرت افزایی میان بسیجیان دارند».