برای خنده .


برای خنده . 17 فروردین -92

همه مان يك روز بالاخره بر سر اين دو راهي خواهيم ايستاد.

آنجا كه همسرمان خواهد گفت :

" يا من ، يا فیس بوک؟!"
 و چه لحظه ي سختي ست، لحظه جدايي از همسر...

اولين حس مادرم به من تهوع بود....

از بقيه هيچ انتظاري ندارم ... !!!

روباهه اومد پای درخت گفت : سلام زاغی ...

زاغی با دستش پنیرو چسبید و گفت : من عمرا به تو پنیر نمیدم !!

روباه گفت : یه عمره همتون اسیر شورای تالیف کتب درسی هستین ،
 وگرنه تا حالا کدوم خری دیده روباه پنیر بخوره !؟؟؟

این خانم‌های که میگن ما هرگز ازدواج نمی‌کنیم
همون‌هایی‌ بودن که سر سفره شام قهر میکردن ،
 ۲۰ دقیقه بعدش تو آشپز خون ۲ برابر میخوردن .
  
پیدا کردن یک پسر وفادار ،

 از پیدا کردن یک مارمولک پرنده ی سخن گوی سرخابی تو اقیانوس آرام سخت تره  !!


خدايا اين همه چاله انداختي توي زندگي ما

خب يه دونشو مينداختي رو لوپمون...

 یـــــه سوالیـــه مــدت هاســـت ذهنــــمو مشــغول کرده ...

من میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد
 

اون روز اول …

چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟


دلیل اینکه تــُــــپــــــُـــلــَــم اینه که این همه

شعور و شخصیت در یک بدن لاغر جا نمیشه. . .
 
 
  


اون دزدي كه تو ماشين لباسشويي قايم ميشه و هر دفعه يه لنگه از جوراباي منو ميدزده ،

بدونه واگذارش كردم به خدا....

  
آخه این چه وضعیه؟

پیراهن پاره مد شده ،

شلوار پاره مد شده،

کلاه سوراخ مد شد،
شال پاره هم مد شد؛

پس چرا این جوراب پاره مد نمیشه !

پس تا کی منتظر بمونم؟
  
تو برام مثل نوشابه بودی شیرین و مضر,
تنها فرقتون این بود که اون خانواده داشت تو نداشتی...
 
هنوز دانشمندان در مورد آدمایی که با عینک افتابی تو اتاق عکس میندازن
 به نتیجه خاصی نرسیدن !! 

میگه دوستت دارم، بی آنکه دلیلش رو بدونم ...

منم همین طرز فکرو نسبت به باز کردن درِ یخچال دارم ...

  
خدایا میشه بگی این درس عبرت چند واحده ؟؟؟

لامصب تموم نمیشه...

 
 
یه دوس پسرم نداریـــم

عاشق هم بشیم ، قصد ازدواج پیدا کنیم

بعد مثل فیلما باباش دسته چک ایناش رو در بیاره به ما بگه چه قدر برات بنویسم 

دست از سر پسرم برداری !؟؟

بعد ما بگیم عشق رو نمیشه با پول خرید ...
من به خاطر پول عاشق نشدم ...

بعد باباش بگه 100 ملیون می‌دم بهت !

منم بگم هر چی‌ شما بگین پدر جان ، من رو حرفِ بزرگ ترا حرف نمیزنم...
 فقــط حـامــل باشه لطفا...