تاكيد وزير بدنام اطلاعات بر جلوگيري از دخالت بيگانگان در امور داخلي و خروج مجاهدین از عراق.

بدون شک خامنه ای  از پخش برنامه های پیک شادی از سیمای آزادی به ویژه آن برنامه هایی که مربوط به وی می باشد بشدت شاکی است . بنابراین قابل فهم است که چرا طوطی دست آموزش  آخوندحیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات را به عنوان پیک ویژه راهی بغداد کرده است تا پیام وخواست وی را به مزدور دست نشانده نوری مالکی منتقل  نماید تا طرح و توطئه خائنانه و جنایتکارانه ی مشترک علیه ی مجاهدین لیبرتی واشرف  دنبال و اجرا گردد. چون آخوند طوطی صفت حید مصلحی خبر از اخراج منافقین از عراق در آینده نزدیک داده است . . البته که نمی توان نقش دلالی وتوجیه گری مارتین کوبلر  در این مورد را نا دیده گرفت. به خصوص اینکه موقعیت هم پیمان بشار اسد رئیس جمهور سوریه خطری شده وهرروز بیشتر به سقوط نزدیک تر می شود . همینطور مشخص است که اوضاع نوری مالکی مزدور ودست نشاند گماشته هم پیمان دیگر خامنه ای هم  متزلزل شده است . بدتر اینکه اوضاع خامنه ای هم تضعیف شده است وتا زمان بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم در 24 خرداد بازهم ضعیف و آسیب پذیرتر خواهد شد . برای همین برای صدور بحران به برون مرز با شدت بیشتر تز  ِ ارگان فاشیستی پاسداران تعقیب و اجرا می شود که گفته است باید با دشمن در برون از خانه به جای داخل خانه جنگید . بهمین دلیل است که تلاش می شود دامنه ی سیاست ناامنی منطقه  و جنگ با دشمن از ا فغانستان و عراق و لبنان و بحرین ونوار غزه و سوریه به کره شمالی بسط داده شده است چون کره شمالی هم جزو هم پیمانان  حاکمان ایران است .هم طرح مشترک هسته ای با اهداف نظامی  با هم دارند. بهرحال  آخوند حیدر مصلحی وزير بد نام اطلاعات در ديدار با با اسامه نجيفي رئيس مجلس عراق آنگونه طلبکارانه بر لزوم دور كردن دخالت هاي خارجي از بحران هاي عراق تاكيد كرده است . انگاری که  سپاه قدس و دیپلمات تروریست حسن دانایی فر خودی و خارجی نیستند.بعلاوه آخوند حيدر مصلحي وزير بدنام اطلاعات همچون دیپلمات تروریست سابق در سوریه که سال گذشته در گفتگوی تلویزیونی خود اعتراف نمود مرز وامنیت سوریه مرز وامنیت ماست. وی نیز در ديدار خود با اسامه نجيفي رئيس مجلس عراق  اذعان کرده است  حفظ امنيت عراق امنيت  رژیم فاشیستی مذهبی  نامتعارف  ایران  را تامين خواهد كرد.
وزير اطلاعات كشورمان در ديدار با رئيس مجلس عراق، بر لزوم دور كردن دخالت هاي خارجي از بحران هاي عراق تاكيد كرد.حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات، در ديدار با اسامه نجيفي رئيس مجلس عراق ضمن تاكيد بر لزوم حفظ تماميت ارضي عراق گفت: اين موضوع در ابتدا امنيت عراق و به دنبال آن امنيت جمهوري اسلامي را تامين خواهد كرد.وزير اطلاعات كشورمان در ديدار با رئيس مجلس عراق، بر لزوم دور كردن دخالت هاي خارجي از بحران هاي عراق تاكيد كرد.حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات، در ديدار با اسامه نجيفي رئيس مجلس عراق ضمن تاكيد بر لزوم حفظ تماميت ارضي عراق گفت: اين موضوع در ابتدا امنيت عراق و به دنبال آن امنيت جمهوري اسلامي را تامين خواهد كرد.وزير اطلاعات كشورمان با اشاره به اعتراضات موجود در عراق، بر لزوم دور كردن دخالت هاي خارجي از بحران هاي عراق تاكيد كرد.وي حضور و همكاري همه جانبه تمامي گروه هاي عراقي، از شيعه و سني و كردها در حل بحران هاي داخلي عراق را بسيار مهم توصيف كرد.در اين ديدار اسامه نجيفي رئيس مجلس عراق هم ضمن استقبال از اظهارات وزير اطلاعات كشورمان، بيگانگان را عامل بحران اوضاع توصيف كرد.نجيفي با اشاره به وجود اختلافات سياسي در عراق از تلاش مقام هاي عراقي براي حل اين بحران خبر داد و گفت: تلاش ها براي نزديك كردن ديدگاه هاي گروه هاي مختلف در اين كشور همچنان ادامه دارد.به گزارش فارس، يك منبع آگاه در سازمان امنيت ملي عراق درباره سفر مصلحي به عراق كه روز دوشنبه صورت گرفت گفته كه اين ديدار در راستاي گفت وگو در مورد پرونده هاي مشترك بين دو كشور انجام شده است.
نخست وزیر عراق در دیدار وزیر اطلاعات کشورمان در بغداد از اخراج همه اعضای گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق در آینده نزدیک خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، نخست وزیر عراق دیشب در دیدار وزیر اطلاعات کشورمان در بغداد از اخراج همه اعضای گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق در آینده نزدیک خبر داد.نوری مالکی، در دیدار حجت‌السلام والمسلمین مصلحی با تاکید بر این مطلب گفت: دولت به دنبال راهکاری برای اخراج کامل اعضای این گروهک تروریستی در زمانی نزدیک است زیرا این گروهک اکنون به نگرانی داخلی و منطقه‌ای تبدیل شده است.وی با اشاره به مسائل موجود در منطقه افزود: موضع ایران و عراق در قبال سوریه، موضعی کاملا یکسان است و معتقدیم که بحران سوریه تنها راه حل سیاسی دارد و سرنوشت این کشور باید بدست مردم سوریه تعیین شود.نوری مالکی در این دیدار از وزیر اطلاعات کشورمان خواست برای کمک به ایجاد امنیت پایدار و ارتقای آن در عراق، همکاری‌های دوجانبه گسترش یابد.حجت‌السلام والمسلمین مصلحی هم در این دیدار با اعلام آمادگی درخصوص کمک به ثبات و امنیت در عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران تجارب خود را به صورت تخصصی به دولت عراق منتقل خواهد کرد.وزیر اطلاعات کشورمان اظهارداشت: قدرت گرفتن دولت مسلمان و شیعی عراق در کنار سایر کشورهای شیعی منطقه باعث نفوذ و گسترش قدرت تشیع در منطقه و جهان شده است.