عسل بدیعی در گذشت

عسل بدیعی در گذشت.13 فرودین -92
گفته می شود تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . از سوی دیگر در 34 ساله گذشته پیرامون هر موضوع واتفاق به وقوع پیوسته که حاکمان ایران تکذیب کرده اند .تکذیب شان نوعی تأیید وصحه گذاشتن بر واقعیت داشتن موضوع بوده است. به ویژه اینکه  در رژیم فاشیستی مذهبی ایران شکنجه همراه با تهدید برای اعتراف گیری کردن موضوع رایجی است آنگونه که تاریخچه 32 ساله دارد .زیرا که  شوهای اعتراف گیری تلویزیونی پس از 30 خرداد60 شروع شد و برایش تبلیغ می شد و این سیاست همچنان اعمال می شود. مهمتر اینکه دشمنی رژیم ضد بشری وقرون وسطایی زن ستیز با هنرمندان به ویژه زنان انکار کردنی نمی باشد . بهرحال یک جا گفته شده که عسل بدیعی  مشکل تنفسی داشت وهمزمان از مشکل قلبی وی  و ایست قلبی ومغزی نامبرده شده است. بنابراین حدس زدن مردم  یا شایعات بیشتر به واقعیت نزدیک است تا تکذیب کردن شایعات از طریق رسانه ها.
عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ایست قلبی در بیمارستان لقمان دار فانی را وداع گفتاین بازیگر جوان در زمان حیاتش اعضای بدنش را اهدا کرده بود.مهدی احمدی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به
 جان‌آفرین تسلیم کردوی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات‌شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام استاحمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده‌یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز ۱۵ فروردین‌ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.پاسخ رضا داودنژاد همسرخواهر عسل بدیعی به شایعات.رضا داودنژادˈ بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن رد شایعات درخصوص مسمویت دارویی ˈعسل بدیعیˈ بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: وی به دلیل مشکل تنفسی روز گذشته به بیمارستان منتقل شدرضا داودنژادˈ همسرخواهر ˈعسل بدیعیˈ ، روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: مشکل تنفسی روز گذشته این بازیگر باعث شد که وی را به سرعت به بیمارستان منتقل کنیم. وی به خاطر مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان بستری شد.وی که به دلیل شدت تاثر ناشی از این واقعه، به سختی گفت و گو می کرد، افزود: متاسفانه شایعات و اکاذیبی مبنی بر مسمومیت دارویی بدیعی در رسانه ها منتشر شده که صحت ندارد و وی تنها به خاطر مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شد.داودنژاد، انتشار اخباری به نقل از ˈغزل بدیعیˈ خواهر عسل در گفت وگو با یکی از سایت های خبری را تکذیب کرد و گفت: همسر من در این دو روز به خاطر شرایط نامناسب روحی با هیچ رسانه ای گفت و گو نکرده و آنچه از قول وی نقل قول شده، کذب است.داودنژاد انتشار اخبار زود هنگام از درگذشت این بازیگر جوان سینما را ضربه ای دردناک به روحیه خانواده و دوستان بدیعی دانست و گفت: شیطنت های رسانه ای از این دست بارها پیش از این نیز اتفاق افتاده است. حتی در ایامی که من به خاطر بیماری کبد در بیمارستان بستری بودم شایعاتی مشابه در روزنامه ها، سایت ها و رسانه ها به وفور وجود داشت.به گفته ی وی، خانواده بدیعی شایعات منتشر شده در این خصوص را با جدیت پیگیری می کنند و در آینده ای نزدیک تیم پزشکی اطلاعات دقیق درباره این بیمار را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین از رضایت پدر بدیعی مبنی براهدای اعضای وی خبر داد.