چند تصویر متفاوت جالب

چند تصویر متفاوت جالب.  17 مهر-92
متفاوت‌ترين خانه دانشجويي
البته همه خانه های دانشجویی هم اینگونه نیست .چون خیلی از دانشجویان هستند نه خانه که خوابگاه دانشجویی هم ندارند. برخی هم ستاره دار واخراجی وبرخی هم درون سیاه چال هستند.

خانه‌هاي دانشجويي يكي از آن موضوع‌هايي است كه دانشجوياني كه در شهرهاي دور از خانه تحصيل مي‌كنند بسيار مهم است و اين موضوع در تمام دنيا به عنوان مشغله فكري دانشجويان حساب مي‌شود.ساخت خانه‌هاي كوچك كه به ميكرو ساختمان‌ها شهرت دارند بيشتر در شهرهاي شلوغ و بزرگي ديده شده است كه امكان ساخت خانه‌هاي بزرگ در آن‌ها وجود ندارد يا اجاره بها در اين شهرها بسيار بالا است.با همه توصيفاتي كه در مورد خانه‌هاي كوچك و البته خانه دانشجويي كرديم حالا بايد متفاوت‌ترين اين خانه‌ها را ببنيد كه به دست يك دانشجوي معماري به نام "ديويد فريز" ساخته شده است و نه تنها در شهري شلوغ نيست بلكه در ميان بيابان قرار دارد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين دانشجو خانه خود را در ابعادي ساخته است كه تنها يك تخت خواب در آن جا مي‌شود ولي محيطي بسيار ساكت و مناسب مخصوص درس خواندن دارد. او همچنين اعتقاد دارد اين خانه با طبيعت كوير همخو شده است و زندگي در آن سخت نخواهد بود.اين طرح اين روزها به عنوان متفاوت‌ترين خانه دانشجويي شناخته مي‌شود و حالا مسئولين منطقه "آريزونا" را به اين فكر انداخته تا مجموعه‌اي از اين خانه‌هاي كوچك را در كنار هم به ص ورت شهرك دانشجويي بسازند
دختري كه نفس‌كشيدن بلد نيست
نفس كشيدن براي زنده ماندن اولين و مهمترين نكته است، زيرا حيات انسان به تنفس بستگي دارد و در نبود آن بيش از يك يا دو دقيقه زنده نخواهيم ماند.بيماري‌هاي مختلفي تا به حال كشف شده است كه هر كدام آن‌ها بر روي يكي از نقاط بدن تاثير مي‌گذارد. از بيماري‌هايي كه باعث به وجود آمدن غده مي‌شوند تا آن‌هايي كه حتي لهجه و زبان را يك شبه تغيير مي‌دهند. همه اين‌ها از آن دسته بيماري‌هاي نادر هستند كه زندگي كردن به همراه آن‌ها بسيار سخت خواهد بود."مايسي هريس" دختر بچه 3 ساله‌اي است كه درگير يكي از همين بيماري‌هاي نادر شده است. اين دختر سه ساله از عارضه‌اي خاص رنج مي‌برد كه باعث شده مغز او تنفس كردن را از دستورات حياتي خود به حساب نياورد و از آن مي‌گذرد.بيماري اين دختر بچه به نام "CCHS" شناخته مي‌شود و نكته اصلي در آن نبود هيچ رابط پيامي ميان "شش‌ها" و مغز است به طوري كه مغز فراموش مي‌كند سيگنال‌هاي تنفس كردن را به شش‌ها ارسال كند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين بيماري كه راه درماني براي آن پيدا نشده است باعث شد تا اين دختر تمام زندگي خود را در بيمارستان بگذراند. البته سه روز است "مايسي" با استفاده از يك دستگاه بسيار خاص كه به صورت 24 ساعته به گلوي او متصل شده و هواي لازم براي زندگي را به بدن او وارد مي‌كند، از بيمارستان مرخص شده است.







برف پاك‌كن حرفه‌اي 











طوطي بهشتي
خبرآنلاين: "كوكاتوي" صورتي، پرنده زيبا و كميابي است كه فقط در استراليا و جزاير اطراف آن زندگي مي‌كند و به افتخار سرهنگ "سر ‏توماس ميچل"، كوكاتوي سرهنگ ميچل ناميده شده است. "جوئل سارتوره"، عكاسي علاقمند به محيط زيست است كه در پروژه فوتو آرك (به معني كشتي نوح عكاسي) در حال ‏مستندسازي هزاران گونه جانور در خطر انقراض است. اين تصوير زيبا نيز كه يكي از تصاوير اين گنجينه است و ‏كوكاتوي سرهنگ ميچل را نشان مي‌دهد. اين پرنده با نام علمي ‏Lophochroa leadbeateri ‏ به كوكاتوي صورتي يا ‏طوطي بهشتي نيز معروف است.







سرقت 4 چرخ خودرو در جنت‌آباد!
وقتي 4 چرخ يك خودرو به سرقت مي‌رود... جنت‌آباد جنوبي، لاله شرقي، خيابان وحدت 







  خطرناك‌ترين جاده دنيا
رانندگي در طول مسير جاده "يونگاس" در بوليوي امريكاي جنوبي همانند رانندگي بر روي ترن هوايي است. در بعضي از نقاط ارتفاع جاده به 3600 متر از سطح دريا مي‌رسد حال آنكه دره‌اي با عمق 2800 متر به فاصله چند سانتي متر از كنار جاده قرار دارد و كوچكترين خطا باعث سقوط به آن دره عميق مرگبار مي‌شود.