صداقت ! (گفت و شنود)

 صداقت ! (گفت و شنود)
گفتم : منظور از یارو کیست؟ پیام سربازجو چیست؟
گفت : شهردار تهران کرده خطاب ، تا به رئیس جمهور کنه عتاب
تاگوید آمریکا در آلمان کرده جاسوسی؟چرا در ایران برایش میشه چاپلوسی؟
گفته یارو دزده را می کرد دنبال ،  وقتی بهش رسید جای  سئوال
گفت: مگر روی بیلبوردهایی که در خیابان‌های تهران نصب شده بود چی نوشته بودند که دیروز همه را جمع کردند؟
گفتم: در این بیلبوردها تاکید شده بود که آمریکا صداقت ندارد و نباید به آن اعتماد کرد.
گفت: یعنی آنها که بیلبوردها را جمع کرده‌اند معتقدند آمریکا صداقت دارد؟!
گفتم: ولی الان دولت‌های اروپایی که همپیمان سنتی و دیرینه آمریکا هستند هم به خاطر جاسوسی آمریکا از مقامات اروپایی، آمریکا را بی‌صداقت می‌دانند.
گفت: پس چرا، ما که اینهمه شاهد کینه‌توزی آمریکایی‌ها بوده‌ایم برای اعلام صداقت آنها جوش می‌زنیم؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو دنبال دزد کرده بود، وقتی بهش رسید به جای اینکه دزد رو بگیره، ازش جلو زد!
گفت: سرباز شریعتمداری پاسدار ، گیر داده به  قالیباف شهردار
گفتم : سربازجو بی جان میکنه جاندار ، چرا گیر داده  به  این سردار؟
گفت : چون اقدام شهر دار تهران ، برای روحانی شده بود بحران
چون بیلبوردهای ضد آمریکایی ،در سطح تهران بود تماشایی
شعاربود آمریکا نداره صداقت ، انتقاد شداینکارست حماقت
چون ضربه  میزنه به زد وبند ،مذاکره هسته ای میکشه به گند
بالاخره قبل از زد و خورد ، جمع آوری شد بیلبورد
حال شاکی شده سربازجو ، گفته چرا  ترسید این یارو؟
گفتم : منظور از یارو کیست؟ پیام سربازجو چیست؟
گفت : شهردار تهران کرده خطاب ، تا به رئیس جمهور کنه عتاب
تاگوید آمریکا در آلمان کرده جاسوسی؟چرا در ایران برایش میشه چاپلوسی؟
گفته یارو دزده را می کرد دنبال ،  وقتی بهش رسید جای  سئوال
ازش جلو زد  و  گرفت سبقت ،تا بگه ازدزد فاصله میگیره با دقت