پاسخ ایران به تهدیدات آمریکا ‌خارج از تفکرات است!

خبر گزاری  دروغ پرداز پاسداران فارس سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به تهدیدات آمریکا علیه ایران ‌پاسخ ایران به تهدیدات آمریکا ‌خارج از تفکرات است! 9 آبان - 92
به نظر می رسد که این سردار پاسدار فدوی  مواد سرگردان مصرف کرده یا توی رگ زده که مشنگ شده و  اعتراف وخودزنی کرده و هذیان گویی نموده است . زیرا از یک سو با اشاره به ناراحتی برخی مسئولان کشور در واکنش به صحبت‌های خود درباره عدم پیشرفت همسو با رقبایی که همزمان با ایران گام در صنعت دریانوردی گذاشته‌اند، اعتراف کرده است  چرا باید تعمیر و بازسازی شناورهای ما در کشوری که جمعیت آن به تعداد جنوب شهر تهران هم نمی‌رسد، صورت گیرد؟ چرا بعد از سال‌ها هنوز هم نمی‌توانیم مشکلاتی را که خیلی هم کوچک به شمار می‌آیند برطرف کنیم؟ چگونه است که قطعه‌ای در ایران خریداری می‌کنیم اما نصب و راه‌اندازی آن در دبی صورت می‌گیرد؟ همچنین افزوده در سال 1354 هم زمان با شرکت هیوندایی کار خود را در صنعت دریایی شروع کرده‌ایم اما اکنون نتیجه قیاس ما با این شرکت نتیجه‌ای جز تحقیر برای ما در پی نخواهد داشت و این واقعا دردآور است. تولید تنها یک کشتی در 34 سالی که از انقلاب گذشته یک فاجعه است و باید کاری کنیم که در ایران کشتی تولید شود و اینکه از صدها کشتی فعال در ایران تنها یک فروند ساخت کشور باشد، آزار دهنده است. اما پس از این اعتراف از طرف دیگر مدعی شده  به زعم آمریکایی‌ها شناورهای تندرو، مین‌های دریایی و موشک‌های ساحلی تهدیدات پیش رو در حمله نظامی به شمار می‌آیند اما آنها باید بدانند اگر بخواهند به افکار احمقانه خود جامه عمل بپوشند به جز این سه تهدید، با مواردی مواجه خواهند شد هرگز فکرش را هم نکرده‌اند و در واقع پاسخی کوبنده و سخت دریافت خواهند کرد. البته این سردار پاسدار نگفته است چگونه و با چه امکانات نظامی مدرن وپیشرفته  ای  می خواهد پاسخ کوبنده و سخت به آمریکا داده شود!

به گزارش خبرگزاری فارس در جزیره کیش، مراسم اختتامیه پانزدهمین همایش صنایع دریایی با حضور فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان کشوری و محلی برگزار شد.فرمانده نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه این همایش که عصر امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد با اشاره به اینکه برتری تاکتیکی و استراتژیک از ارکان پیروزی بر دشمن است، تصریح کرد: هرگاه برتری در این زمینه‌ها ملموس باشد دشمن به شکست خود معترف خواهد شد.سردار دریادار علی فدوی در ادامه افزود: در بخش تاکتیکی این اراده را بارها در خلیج فارس از خود نشان داده‌ایم و در بخش استراتژیک نیز اذعان دشمن به تغییر استراتژی نشان از برتری ما در حوزه استراتژیک دارد ضمن اینکه ما همواره در انجام کارهای سخت و نشدنی قابلیت‌های بی‌نظیر خود را بروز داده‌ایم.وی با اشاره به ناراحتی برخی مسئولان کشور در واکنش به صحبت‌های خود درباره عدم پیشرفت همسو با رقبایی که همزمان با ایران گام در صنعت دریانوردی گذاشته‌اند، تاکید کرد: چرا باید تعمیر و بازسازی شناورهای ما در کشوری که جمعیت آن به تعداد جنوب شهر تهران هم نمی‌رسد، صورت گیرد؟ چرا بعد از سال‌ها هنوز هم نمی‌توانیم مشکلاتی را که خیلی هم کوچک به شمار می‌آیند برطرف کنیم؟ چگونه است که قطعه‌ای در ایران خریداری می‌کنیم اما نصب و راه‌اندازی آن در دبی صورت می‌گیرد؟این فرمانده نیروی دریایی ادامه داد: در سال 1354 هم زمان با شرکت هیوندایی کار خود را در صنعت دریایی شروع کرده‌ایم اما اکنون نتیجه قیاس ما با این شرکت نتیجه‌ای جز تحقیر برای ما در پی نخواهد داشت و این واقعا دردآور است.دریادار فدوی اضافه کرد: تولید تنها یک کشتی در 34 سالی که از انقلاب گذشته یک فاجعه است و باید کاری کنیم که در ایران کشتی تولید شود و اینکه از صدها کشتی فعال در ایران تنها یک فروند ساخت کشور باشد، آزار دهنده است.وی با اشاره به یکی از اسناد کشف شده آمریکایی‌ها در سال 2013 درباره سه تهدید در حمله نظامی خاطر نشان کرد: به زعم آمریکایی‌ها شناورهای تندرو، مین‌های دریایی و موشک‌های ساحلی تهدیدات پیش رو در حمله نظامی به شمار می‌آیند اما آنها باید بدانند اگر بخواهند به افکار احمقانه خود جامه عمل بپوشند به جز این سه تهدید، با مواردی مواجه خواهند شد هرگز فکرش را هم نکرده‌اند و در واقع پاسخی کوبنده و سخت دریافت خواهند کرد.