مراسم تشییع کشته شدگان مرزبان سراوان

تصویر مراسم تشییع  کشته شدگان مرزبان سراوان ونه 16 نگون بخت بردار کشیده شدگان . 6 آبان – 92
چرا گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  گزارش نداده است که   اینان برای چه کشته شدند؟ همانگونه که گفته نشده  است چرا بدستور دادستان جنایتکار زاهدان تعداد 16 زندانی قربانیان در بند به  عنوان انتقام بر دار کشیده شدند؟ یا چرا  توضیح نداده نمی شود برای چه از بدو قدرت گیری رژیم آدم کشان و جنایتکار حاکم برایران تا کنون از استان محروم بلوچستان که محروم تر از قبل از انقلاب شده ومردم شهرها و روستاهایش بیکار وفقیر ومحروم ومعتاد تر از زمان شان در دوران جانشینش شیخ شده است ، از این استان فقط فقر ومرگ در این مدت تولید ومخابره شده است؟ چرا اجساد بر دار کشیده شدگان زندانی تحویل اعضای خانواده های شان نشد  تا  خانواده های  عزاداران عزیز از دست دادگان مراسم  بتوانددفن وتحریم وسوگواری داشته باشند؟ آیا اینگونه  اقدام انتقام تلافی جویانه ی کور نبوده ونمی باشد که این استان محروم را ناامن ساخته  وآتش خشم دشمنی و کینه جویی را شعله ور کرده است؟  تا  باندهای مافیایی مواد مخدر سپاه ونیروی انتظامی بیشتر بتوانند محموله های مواد مخدر از افغانستان وارد خاک ایران کنند . سپس از طریق جاده ی ترانزیت کرمان – تهران در سراسر کشور توزیع نمایند .حتی  مواد مخدر را بدرون زندان ها ببرند آنگاه مازاد آن را به برون مرز منتقل کنند .ولی هزینه اش را  جوانان ناراضی ومحروم بلوچ با اتهام قاچاقچی با طناب دار وحلق آویز شدن در ملاء عام برای زهرچشم گرفتن از مخالفان ومعترضان می  پردازند.
تشییع شهدای سراوان. (فارس)


 

(تصاویر) تشییع شهدای واقعه سراوان

با این حساب اینمرز بانان بلوچ نبودند واز مشهد به سراوان اعزام شده بودند .
فرارو- شهدای نیروی انتظامی در منطقه سراوان بر دستان مردم مشهد و بیرجند تشییع شدند.
در مراسم تشییع شهدای سراوان در مشهد مردم خراسان رضوی و خانواده شهیدان و ایثارگران پیکر پاک شهدای درگیری با اشرار در منطقه سراوان را از مهدیه مشهد به طرح حرم رضوی تشییع کردند.
در این مراسم که با حضور فرماندهان قوای مسلح خراسان رضوی، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم شهیدپرور مشهد همراه بود، استاندار خراسان رضوی محمدحسین فروزان مهر ضمن تسلیت به خانواده شهدای این واقعه و مردم ولایتمدار استان از اقدامات موثر مرزبانی در حفظ امنیت کشور تقدیر کرد.
این مراسم از مهدیه آغاز و پس از طواف و اقامه نماز توسط حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، پیکر شهدا برای تدفین به بهشت رضا انتقال یافت.
همچنین پیکر شهید سرباز وظیفه سید علی سیادت نیز با حضور مقامات کشوری و لشکری خراسان جنوبی، بر دوش مردم بیرجند تشییع و به زادگاهش روستای استخر انتقال یافت.
عکس های نیما نجف زاده عکاس تسنیم و مجتبی گرگی عکاس فارس از این دو مراسم تشییع را در زیر می بینید.

مراسم تشییع شهدای سراوان در مشهد

مراسم تشییع یکی از شهدای سراوان در بیرجند