گزیده خبرهای 5 آبان – 92

گزیده خبرهای 5 آبان – 92
مسمومیت دانش‌آموزان
برخلاف ادعای امن ترین کشور جهان که می شود هرروز بر دامنه ناامنی های اجتماعی در همه سطوح کشور افزوده می گردد.
میبد - ایسنا: رئیس بیمارستان امام جعفر صادق(ع) با اشاره به مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان میبدی گفت: در حال حاضر این دانش‌آموزان تحت نظارت جدی بیمارستان هستند.دکتر مریم‌السادات نیلچیان در جریان عیادت فرماندار میبد از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شاهد حاج رضا صادقی که در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد بستری هستند، آخرین وضعیت دانش‌آموزان بستری شده را به اطلاع فرمانده میبد رساند.وی افزود: در حال حاضر این دانش‌آموزان تحت نظارت جدی بیمارستان هستند و جای هیچگونه نگرانی نیست.نیلچیان عنوان کرد: علت بیماری در دست بررسی است و با نمونه‌گیری عامل این بیماری شناخته خواهد شد.وی امکان مسمومیت و همچنین عامل ویروسی شیگلا را از جمله احتمالات بیمار شدن دانش‌آموزان دانست.
تصادف در شوش
اینهم یک کورد دیگر از ناامنی اجتاعی  در جاده های مرگ آفرین کشور که در اثر  تصادف  در شهرستان شوش 4 نفر کشته ویی مجروح شده است.
شوش - فارس: سرپرست فوریت‌های پزشکی شوش گفت: حادثه رانندگی شب‌شنبه این شهرستان 4 نفر کشته و یک نفر زخمی داشت.رضا معمارزاده افزود: این حادثه در ساعت 22 و سی دقیقه شب در اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با پژو 206 در جاده روستای میثم تمار اتفاق افتاد.علت حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.
انفجار واحد مسکونی
مگر گزارش خبرهای ناامنی های اجتماعی تمام شدنیست و نه کاهش که افزایش ندارد  زیرا نشت وانفجار لوله گاز موجب تخریب یک خانه در رود سر شده است؟
رودسر - فارس: معاون سیاسی فرماندار رودسر از انفجار یک واحد مسکونی به دلیل نشت گاز و مجروح شدن چهار دانشجوی دختر در این شهرستان خبر داد.محمد محمدی افزود: در پی این حادثه عوامل امداد و نجات و آتش‌نشانی بلافاصله در محل حاضر شده و مجروحان را به بیمارستان انتقال دادند.
گزارش مرگ یا کارامه ی جنایت آمیز حاکمان ایران ویران ن وگورستان آباد کن که کارنامه ی ننگین و سگین جز جنایتو خیانت ومرگ وغارت فقر  بیکاری واامنی اجتماعی و... ندارند.
اورژانس تهران از مرگ 3 عضو یک خانواده در تصادف موتورسیکلت با خودرویی ناشناس خبر داد.بنا بر گزارش رسیده ساعت 20:16 پنج‌شنبه ‌شب برخورد یک خودرو با موتورسیکلت به مرکز اورژانس تهران اعلام شد. با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه در اتوبان شهید آوینی بعد از ورودی اتوبان امام‌علی(ع) مشخص شد براثر برخورد یک خودرو ناشناس با یک موتورسیکلت سه‌سرنشین آن که همگی اعضای یک خانواده بودند جانشان را از دست دادند.راننده خودرو پس از برخورد با موتورسیکلت از محل متواری شد. در این حادثه هولناک پدر28 ساله، مادر 25 ساله و کودک 6 ساله به طرز هولناکی جانشان را از دست دادند.
هلاکت و دستگیری 6 تن از عوامل ضد انقلاب در بانه
بدون شک این اقدام ضد بشری مرتبط با اعدام کرد زندانی سیاسی در زندان ارومیه است که انتقام کشته شدن 6 پاسدار در بانه است ومکمل اعدام 17 زندانی  دراستان بلوچستان بخاطر کشته شدن 14 مرزبان در شهر مرزی سراوان می باشد.

سنندج - خبرنگار کیهان:فرمانده سپاه بیت‌المقدس از هلاکت و دستگیری اعضای یک گروه ضدانقلاب در منطقه بویین بانه خبر داد.سرتیپ محمدحسین رجبی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در این درگیری که ساعت 16 دیروز در منطقه بویین بانه روی داد 3 تن از اعضای این گروهک ضد انقلاب به هلاکت رسیدند و 2 نفر دیگر دستگیر شدند.به گفته وی این عملیات موفقیت‌آمیز به همت نیروهای سپاه و با همکاری و هماهنگی نیروهای امنیتی استان صورت گرفت.فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در این درگیری هیچ آسیبی به نیروهای سپاه نرسید و تمامی عوامل خودی شرکت‌کننده در این درگیری، در کمال سلامت هستند.آخرین خبرها به نقل از رجبی حاکی است یکی دیگر از عوامل ضد انقلاب دیروز در شهرستان بانه دستگیر شد که با دستگیری این فرد مجموع افراد دستگیر شده به 3 نفر رسید.