دوخبر کوتاه

دوخبر کوتاه 7 آبان -92
دو گزیده خبر  از رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد که یکی ناشی طرح قطع درخت و تخريب فضاي سبز شهري و سپس احداث پاركينگ و بازار در يكي از گران‌قيمت‌ترين مناطق شهري  در یکی کلان شهرهاي شمال غرب كشور است که گذشته از  آنکه به وضوح مبارزه با محیط زیست به جای حمایت از آن می باشد  از سوی دیگر بر اساس پیروی از فلسفه اقتصاد مال خر است خمینی شیاد  تملك چندين ده ساله اين طرح به نام فرزند وي ثبت شده است . اما در تحولی دیگر دررابطه با چگونگی اثبات  وارونه وتوهین آمیز  بودن  ادعای ایران امن ترین کشور جهان است  گزارش  مرگ مشكوك دو جوان در بيمارستان اميرالمؤمنين شهر گناوه گزارش شده است که  موجب اعتراض و ايجاد نگراني‌هائي در ميان مردم اين شهر بندري در استان بوشهر شده است. برای اینکه تازگی ً دو بيمار گناوه‌اي پس از اعلام بهبودي نسبي از بيمارستان ترخيص  می شوند . سپس  جان خود را از دست می دهند. مهمتر اینکه خانواده‌هاي اين بيماران، سهل انگاري پزشكان و كادر پزشكي اين بيمارستان را عامل مرگ فرزندان خود مي‌دا نند.
شهردار يكي از كلان شهرهاي شمال غرب كشور كه توسط شوراي اسلامي شهر انتخاب شد كسي است كه در چند ماه گذشته قرعه طرح قطع درخت و تخريب فضاي سبز شهري و سپس احداث پاركينگ و بازار در يكي از گران‌قيمت‌ترين مناطق شهري و سپس تملك چندين ده ساله اين طرح به نام فرزند وي ثبت شده بود. هر چند با نظارت صحيح دادستان شهر، اين طرح متوقف شد؛ اما اشتهار خانوادگي شهردار جديد و علايق آنها به داشتن مغازه در فضاهاي سبز عمومي و برنده بودن آنها در مناقصات شهرداري از سال‌هاي گذشته زبانزد مردم شهر بوده است. حال كه شهردار هم شده، خدا به داد برسد


*
مرگ مشكوك دو جوان در بيمارستان اميرالمؤمنين شهر گناوه موجب اعتراض و ايجاد نگراني‌هائي در ميان مردم اين شهر بندري در استان بوشهر شده است. اخيراً دو بيمار گناوه‌اي پس از اعلام بهبودي نسبي از بيمارستان ترخيص شدند ولي جان خود را از دست داده‌اند. خانواده‌هاي اين بيماران، سهل انگاري پزشكان و كادر پزشكي اين بيمارستان را عامل مرگ فرزندان خود مي‌دا نند. انتقاد مردمي از بيمارستان اميرالمؤمنين شهر گناوه درحالي صورت مي‌گيرد كه امام جمعه گناوه نيز بارها از وضعيت مراكز درماني اين شهرستان انتقاد كرده و وضعيت نابسامان دو بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) و سوانح و سوختگي اين شهرستان را ناشي از مسئول نداشتن دانست.