سپاه «حضور گردان‌های ایرانی در سوریه» را تکذیب کرد

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  در پی اظهارات یک نماینده  بازار مکاره  پاسدارسردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه «حضور گردان‌های ایرانی در سوریه» را تکذیب کرد ه است .14 آبان -92
 
  گذشته از اینکه بر حسب تجربه ی بیش از 34  ساله که از رهبران وحاکمان رژیم وارونه گوی عوامفریب در دسترس می باشد که انکار کردن شان تأیید مضاعف می باشد . از سوی دیگر باید گفت مگر قرار است چاقو دسته ی خودش را ببرد که اکنون باید انتظار داشت پاسدار شریف به جای تأیید حضور پاسداران سپاه قدس در سوریه آن را تکذیب نکند؟ آنهم در شرایطی که کلی فیلم وتصویر وگزارشات مستند پخش و نمایش داده شده وجود دارد که چگونه  نیروهای اعزام شده ی بسیجی و پاسدار به سوریه یا بازداشت یا کشته شدند. برای همین یک عضو بازار مکاره از موضع قدرت نمایی که  اعتراف به حضور 100 ها گردان پاسدار در سوریه کرد موجب درد سر شده است. بنابراین  برای خنثی کردن این گاف بزرگ داده شده  گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  مجبور شده به نقل از  روابط  عمومی کل گزمکان پاسدار  گزارش دهد که سردار رمضان شریف  که مسئول روابط عمومی کل کزمکان پاسدار است  درپی انتشار خبر اظهارات یکی از نمایندگان مشهد در بازار مکاره مبنی بر «وجود صدها گردان ایرانی در سوریه» مدعی شود وجود گردان‌های ایرانی در سوریه به شدت تکذیب می شود. مهمتر اینکه این پاسدار تهدید به رعایت سانسور کرده  و رهنمود  داده است صاحبان  تریبون برای دقت بیشتر در بیان اظهاراتی که ممکن است مورد سوء استفاده دشمنان ملت و بدخواهان ایران اسلامی ولایت فقیه  واقع شود همچنین  اصحاب رسانه نیز انتظار می‌رود دقت و حساسیت بیشتری در انتشار اینگونه اخبار به خرج دهند تا دستمایه عملیات روانی رسانه های بیگانه فراهم نشود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، درپی انتشار خبر اظهارات یکی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر «وجود صدها گردان ایرانی در سوریه»، گفت: وجود گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب می‌کنیم.وی افزود: همانگونه که بارها گفته شده است ایران هیچگونه گردان سازمانی در سوریه نداشته و تنها برای انتقال تجارب دفاعی خود به مدافعان این کشور حضور مستشاری دارند.شریف با درخواست از صاحبان تریبون برای دقت بیشتر در بیان اظهاراتی که ممکن است مورد سوء استفاده دشمنان ملت و بدخواهان ایران اسلامی قرار گیرد، تاکید کرد: از اصحاب رسانه نیز انتظار می‌رود دقت و حساسیت بیشتری در انتشار اینگونه اخبار به خرج دهند تا دستمایه عملیات روانی رسانه های بیگانه فراهم نشود.