چند خبر کوتاه

چند خبر کوتاه ناشی از چگونگی امنیت در کشور مدعی امن ترین کشور جهان . 15 آبان - 92
زلزله قصرشیرین را لرزاند
کرمانشاه- باشگاه خبرنگاران جوان: صبح دیروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5/4 ریشتر حوالی قصرشیرین را در مرز عراق لرزاند.به گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت 7 و 33 دقیقه و 39 ثانیه صبح سه‌شنبه در این منطقه به وقوع پیوست.تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این حادثه طبیعی دریافت نشده است.
شهر شربیان لرزید
تبریز- ایرنا: زلزله به بزرگی 1/4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهر شربیان در آذربایجان شرقی را لرزاند. به گزارش شبکه لرزه‌نگاری تبریز، این زمین‌لرزه ساعت 5 و 49 دقیقه و 28 ثانیه بامداد دیروز (سه‌شنبه) در 11 کیلومتری شهرستان شربیان، در 16 کیلومتری دوزدوزان و 24 کیلومتری تیکمه‌داش از توابع شهرستان بستان‌آباد در آذربایجان‌شرقی به وقوع پیوست و در تبریز نیز احساس شد.همچنین پس‌لرزه 7/2 ریشتری ساعت 6 و 59 دقیقه روز (سه‌شنبه) در این شهر اتفاق افتاد. مدیر کل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی در این باره گفت:‌ تاکنون خسارت جانی و مالی از این زلزله گزارش نشده است.
سانحه رانندگی
رشت-خبرنگار کیهان: نیروی انتظامی شهرستان رودبار گفت: در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در محور رشت- قزوین 4 تن از سرنشینان پراید در دم جان خود را از دست دادند. سرهنگ علی رمضانی افزود: تمام جان‌باختگان این سانحه اعضای یک خانواده بودند.
اعدام 2 قاتل در سمنان
سمنان- فارس: حکم قصاص 2 مرتکب به قتل عمد در زندان مرکزی سمنان اجرا شد.به گزارش روابط عمومی دادگستری کل سمنان، این افراد به نام‌های‌ «الف- م» فرزند اسد به جرم ارتکاب دو فقره قتل عمد و «م-ب» فرزند یزدان به جرم ارتکاب یک فقره قتل عمد، توسط شعبه 4 دادگاه تجدیدنظر (کیفری) استان به قصاص نفس محکوم شدند.
امنیت در کشور مدعی امن ترین کشور جهان  آنقدر زیاد شده است که از محدوده ی  شهروندان ایرانی عبور کرده و ترکش آن به شیر وگوزن زرد هم اصابت کرده است .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از تلف شدن سه رأس گوزن زرد و یک قلاده شیر در این شهرستان خبر داد.«فرهاد قلی‌نژاد» روز‌ سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:‌گوزن‌های زرد به مرگ طبیعی در منطقه حفاظت شده دز تلف شده و مرگ آنها به علت بیماری نبوده است.وی اظهار داشت: یک قلاده شیر نیز در درگیری با شیرهای دیگر در پارک وحش بعثت دزفول تلف شد