چند گزارش کوتاه+ تصویر .


چند گزارش کوتاه+ تصویر . 1 دی - 92
خودرو "فراري" براي روزهاي برفي
شركت خودروسازي "فراري" طرحي مفهومي از يك خودروي برفي ارائه داده كه شباهت بسياري به سوپر خودروها دارد و مي‌تواند در رسته آن‌ها قرار گيرد.اين خودروي برقي توسط "مايكل بوينوسكي" يكي از طراحان اين خودروها ارائه شده است و در همين حال نيز تعداد بسيار زيادي طرفدار پيدا كرده است.از جمله نكات بسيار مهم اين خودرو موتور برقي آن است كه مي‌تواند در سرماهاي بسيار زياد نيز دوام آورد و در بيشتر مواقع صاحبش را راضي نگه دارد.اتاق اين خودرو نيز بسيار عالي است چرا كه در دماهاي زير صفر نيز مي‌تواند گرما را بسيار عالي نگه دارد و از آن به عنوان راحت‌ترين خودروي برفي ياد مي‌شود. 
 در گوشي صحبت كردن شيرها
جام نيوز - شايد براي كساني كه در منزل، حيوان خانگي و اهلي دارند بغل كردن حيوانات توسط يكديگر چيزي عادي باشد اما قسمت جالب اين خبر اينجاست كه بچه شير نردر گوش بچه شير ديگر چيزي گفت و بچه شير ديگر به شدت خوشحال شد و بچه شير نر را به آغوش خود كشيد.رابطه خوب بين شيرها از اهميت بالايي برخورداراست چون باعث مي‌شود از يكديگر محافظت كند و در برابر خطرات ايمن‌تر باشند تصاويري از اين دو دوست را ببينيد. 
نادرترين گل رز دنيا
در ميان گونه‌هاي مختلف گل‌هايي كه روي زمين وجود دارند، گل رز بيشتر مشهور شده است زيرا زيبايي و عطر خاصي را به همراه خود دارد از اين‌رو بسياري از مردم دنيا به اين گل علاقمند هستند ولي شايد با گونه‌هاي مختلف آن آشنايي درستي نداشته باشيد."رز هالفتي" يكي از انواع گونه‌هاي رز است كه اين روزها در كره زمين ديده مي‌شود، اما بسيار نادر است به طوري كه به عنوان نادرترين گل رز دنيا شهرت پيدا كرده است. اين گل داراي ظاهري بسيار عجيب است و رنگي كاملا مشكي دارد.مشكي بودن يك گل امري باورنكردني است زيرا تنها با رنگ كردن يك گل مي‌توان آن را مشكي كرد و راه ديگري وجود ندارد. اين گل عجيب و نادر تنها در تابستان و در يك روستاي دورافتاده تركيه رشد مي‌كند. با اين حال نهايتا 50 شاخه از آن هر ساله گل مي‌دهد.رنگ اين گل‌ها كاملا سياه است و دقت خاصي در نوع رنگ آميزي آن‌ها وجود دارد كه شايد هر جايي نتوان آن را يافت. در بهار غنچه اين گل قرمز بسيار تيره است و به مرور زمان اين رنگ تيره‌تر مي‌شود تا به تمام مشكي تبديل شود. مردم اين روستا رويش گل‌هاي مشكي را نشانه زندگي، عشق و مرگ و خبرهاي بد مي‌دانند. 

به هواي حرمش مي‌گذرد ايامم