هوش (گفت و شنود)

هوش (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو با لمپنی و پرگویی؟ چرند میگه با وارونه گویی
گفت : یکی شده بود کنجکاو ، ازش پرسید بین تو و گاو
اگه گفتی کدامیک باهوش تره؟ گفته تعریف ازخودمه اگه بگم گاو هوشش بیشتره
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: یکی از مدعیان اصلاحات که به آمریکا گریخته در سایت خود نوشته است؛ «باید همان سال 88 از آمریکا می‌خواستیم ایران را با حمله نظامی از دست رژیم اسلامی نجات بدهد»!
گفت: سران و عوامل فتنه خیلی زور زدند که ایران را تحویل آمریکا بدهند ولی آمریکا بهتر می‌دانست که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
گفتم: اتفاقا هفته‌نامه ویکلی استاندارد بعد از 9 دی نوشته بود «همه روسای جمهور آمریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با امام‌خمینی(ره) اشتراک نظر دارند و آن، این که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»
گفت: پس این یارو چی میگه؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! از یک آدم خل و چل پرسیدند؛ هوش‌گاو بیشتره یا گوسفند؟!‌ گفت؛ اگر بگم گاو ممکنه فکر کنید دارم از خودم تعریف می‌کنم!
گفت : سربازجو دراز گوش ، گزارش از رقیب داده و هوش
گفتم : سربازجوی چموش ، باز شیره کرده نوش
نشئه شده این دلقک ، چگونه زده جفتک؟
چطوری با شنود وتعقیب؟ گیر داده به رقیب
گفت : این بدنام منفور وقیح ، نماینده ولی فقیه
گرده ساییده بر خاکی ، دهان داده چاکی
تا دست زندبه عربده کشی ، برای آمریکا کنه چاقو کشی
پس گشوده دهان گشاد ، نقل کرده از خمینی شیاد
همچون مریدش آخوند جنتی ، آمریکا نمیتونه بکنه هیچ غلطی
تا  علیه ی مدعی اصلاحات ، کرده باشه تبلیغات
به وی داده باشه پیامی ، آمریکا هست حامی
ولی در هرمحفل و انجمن ، گفته میشه هست دشمن
گفتم : چرا سربازجو با لمپنی و پرگویی؟ چرند میگه با وارونه گویی
گفت : یکی شده بود کنجکاو ، ازش پرسید بین تو و گاو
اگه گفتی کدامیک باهوش تره؟ گفته تعریف ازخودمه اگه بگم گاو هوشش بیشتره