3 گزیده خبر علیه ی رقیب متهم به فتنه

3 گزیده خبر علیه ی رقیب متهم به فتنه ومرتبط به معرکه گیری 9 دی 88 .8مرداد-92
3 گزیده خبر علیه ی رقیب متهم به فتنه ومرتبط به معرکه گیری 9 دی 88 که فردا سال گردش می باشد .چون احمدی نژاد دیگر رئیس جمهور نیست تا پول در اختیار سپاه وبسیج  قرار دهد تا از رو ستاهای کشور ساندیس خور گرد آوی و به تهران اعزام کنند تا مشابه معرکه گیری 9 دی 88 همراه با توهین وتهدید کردن  واتهام زدن به رقیب مدعی جنبش سبز متهم به فتنه  تکرار ودنبال شود .بنابراین روی به تهدید قلمی نوشتاری آورده شده است در حقیقت شیون بر سر گوری  برپا شده که در آن مرده ای نیست .برای همین سباز جو شریعتمداری قرار است فردا در مسجد لولاگر مخ زنی کند و برای پیش زمینه یادداشت باز سازی شده مور فتنه 88  به همتایش خبر گزاری دروغ پردازفارس داده است .  علاء الدین برو جردی  هم پاچه میر حسین موسوی را گرفته است و در قم هم قرار است طلبه های ساندیس خور تجمع اعتراضی  در فردا داشته باشند .
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان به مناسبت حماسه 9 دی در مسجد لولاگر سخنرانی خواهد کرد.سخنرانی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان روز دوشنبه در سالروز حماسه 9 دی در مسجد لولاگر تهران برگزار خواهد شد.این برنامه که از ساعت 19 آغاز می‌شود به دعوت حجت‌الاسلام طالبی‌نیا امام جماعت و اهالی مسجد لولاگر انجام می‌شود.به گزارش فارس، 30 خرداد سال 88 حامیان میرحسین موسوی به بهانه تقلب در انتخابات، مسجد لولاگر را در خیابان آذربایجان تهران به آتش کشیدند و در تجمع بدون مجوز خود به تخریب و غارت مغازه‌ها، آتش زدن خودروهای مردم و بانک‌ها و حمله به عابران پرداختند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آنچه در دیدار با یکی از سران فتنه در سال 88 اتفاق افتاد را روایت کرد.
علاءالدین بروجردی درباره دیدار با فتنه‌گران در سال 88 گفت: ما از روز اولی که این حوادث شروع شد ورود پیدا کردیم تا از رسیدن به مراحل بعدی جلوگیری کنیم. در سطح هیئت رئیسه کمیسیون که سردار کوثری، رئیس امور مساجد، خانم الهیان و آقای سروری که عضو شورای شهر تهران بودند از هیئت رئیسه مجلس رفتیم و با تک‌تک کاندیداهای معترض صحبت کردیم. شاید 45 دقیقه با آقای موسوی صحبت کردیم، خیلی صریح گفتیم که این تصور شما که تقلب شده غلط است. شما در شهر خودتان- شبستر- بیشترین رأی را آوردید که طبیعی هم است و در تهران به دلیل یک فضایی که ایجاد شده بود و در 1-2 استان نیز همین طور ولی این به معنی کل کشور نیست. این چه تصوری است و شما چطور به عنوان فردی که سال‌ها در دوره حضرت امام(ره) نخست وزیر بودید، هنوز صندوق‌های رأی جمع نشده با خبرنگاران خارجی مصاحبه کردید که من برنده انتخاباتم؟! با چه ملاک قانونی؟! اگر اسم شما از صندوق بیرون نیامد مردم را به خیابان دعوت می‌کنید؟ اینکه تحریک به قیام است. اگر قرار بر این باشد، خب! ما این همه انتخابات برگزار کردیم و بالاخره یک نفر شکست خورده و یک نفر پیروز می‌شود آن که شکست می‌خورد هم بالاخره میلیون‌ها رأی دارد، باید به خیابان‌ها بریزند؟! خیلی بحث‌های تندی هم صورت گرفت.در نهایت بعد از یک بحث طولانی که فرصت نیست آن را تشریح کنم این جمله را گفت: «اگر همه 13 میلیون بگویند تقلب نشده من می‌گویم تقلب شد.» آخر این منطق است؟ به گزارش تسنیم، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به ملاقات خود با تاج‌زاده اشاره کرد و گفت: در آن زمان ما یکی از کارهایی که می‌کردیم این بود که به زندان رفته و با این افراد صحبت می‌کردیم. شنیده بودم که آقای تاج‌زاده گفته ما این انتخابات را باختیم. در زندان از او سؤال کردم که چنین جمله‌ای از شما نقل شد؛ گفت: بله، ما تا ساعت 12 شب که رأی را می‌شمردیم به دلیل اینکه تهران جلوتر بود و صندوق‌ها که از ساعت 12 تا 4 می‌رسید دیدیم بنا برگشت. یعنی هر چه رأی از شهرستان‌ها و روستاها می‌رسید عکس قضیه اتفاق افتاد. 4 صبح من به ستاد قیطریه رفتم گفتم بچه‌ها ما انتخابات را باختیم ولی این‌ها گفتند که این حرف‌های مزخرف چیست و اگر این حرف‌ها را بزنی ما به خیابان‌ها می‌ریزیم. گفتم هر کاری می‌خواهید انجام دهید ولی من به عنوان کسی که سال‌ها معاون وزارت کشور بودم و انتخابات را برگزار کردم و شناختم این را می‌گویم.
قم- خبرنگار کیهان:مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی از امت حزب‌الله دعوت کرد با حضور گسترده در آئین‌های گرامیداشت این روز تاریخی یکبار دیگر گردیأس بر توطئه‌های دشمنان بپاشند.در بخشی از این اطلاعیه آمده است: امت انقلابی ایران با حضور پرشکوه خود در حماسه بزرگ 9 دی با تبری از وطن‌فروشان بیگانه‌پرست نشان دادند با پیروی از ولایت‌فقیه، توطئه و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه امام خمینی(ره) و شهدا خللی وارد کند.در این اطلاعیه حماسه نهم دی روز تجلی نسل سوم انقلاب در میدان حراست از اسلام و انقلاب و نظام ولایت‌فقیه ذکر شده است که امید دشمنان را نسبت به نسل سوم و چهارم به یأس مبدل کرد.در پایان این اطلاعیه با دعوت مجدد از مردم برای حضوری پرشکوه در آئین‌های گرامیداشت حماسه نهم دی از عموم مردم قم دعوت شده است در «تجمع بزرگ عاشورائيان بصیرت و میثاق با ولایت» که ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود حضور یابند.