گزیده خبرهای کوتاه 6 دی - 92

دستگیری زن پلیس‌نما در قائمشهر
قائمشهر- خبرنگار کیهان:زن پلیس‌نما که با شگردهای خاص اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم می‌کرد با تلاش پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی قائمشهر شناسایی و دستگیر شد.فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر در این باره به خبرنگار کیهان گفت، این زن 40 ساله با هویت «م.ق» اهل ساری و ساکن قائمشهر است که خود را به عنوان مامور پلیس معرفی می‌کرد.سرهنگ محمدرضا قدمی افزود: متهمه با جلب اعتماد افراد ساده‌لوح از آنان مبالغ زیادی می‌گرفت و به آنها وعده انجام کارهای اداری، اخذ گواهینامه، معافیت و کارت پایان خدمت می‌داد.با دستگیری زن پلیس‌نما و 3 تن از همدستانش، تاکنون حدود 30 نفر شاکی که 240 میلیون ریال از آنها اخاذی شده بود به پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی قائم شهر مراجعه کردند.
آتش‌سوزی منجر به فوت
سرویس شهرستان‌ها: در اثر حادثه ‌آتش‌سوزی در یک دستگاه خودروی خاور در شهرستان تبریز راننده 64 ساله خودرو دچار سوختگی شد و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.این حادثه ساعت 5 بامداد روز دوشنبه در ورودی اول میدان تره‌بار، نزدیکی مدرسه انصار‌الحسین تبریز روی داد.
واژگونی خودرو
اراک - خبرنگار کیهان: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ال90 که در محور خمین - دلیجان استان مرکزی اتفاق افتاد یکی از سرنشینان خودرو پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. راننده و دیگر سرنشین خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
تصادف خونین خودرو

اصفهان - خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: عصر روز سه‌شنبه هفته جاری یک دستگاه سواری پراید با دو نفر سرنشین در محور کاشان - اردهال در حرکت بود که با یک دستگاه خودروی پژو 206 برخورد و منجر به حادثه شد.سرهنگ رضا رضایی افزود: در اثر وقوع این سانحه یک نفر از سرنشینان خودروی پراید در محل حادثه فوت کرد و 2 نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.
سانحه رانندگی در محور اهواز – شوش

اهواز - خبرنگار کیهان: مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در شهرستان اهواز 9 نفر به شدت مجروح شدند.سیداسدالله موسوی افزود: این حادثه عصر روز سه‌شنبه در 45 کیلومتری محور اهواز - شوش روی داد و مجروحان حادثه توسط 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال داده شدند.علت حادثه واژگونی خودرو ناشی از عدم کنترل راننده خودرو اعلام شد.