بازار مکاره در مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت و دستگاه فاسد قضائی را یاری می‌کند.

آخوندموسوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  ، بازار مکاره  در مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت و دستگاه فاسد قضائی را یاری می‌کند.12 دی -92
 
به این آخوند  موسوی پشمکی خشن پر پشم عضو بازار مکاره باید گف  نو و بازار مکاره اگر بیل زنید . ابتدا باید  باغچه ی خودتان را بیل بزنید سپس سراغ  بیل زدن باغچه ی  دیگران بروید . زیرا در جایی که دو اخوی بزرگ وکوچک علی لاری جانی رئیس بازار مکاره دارای پرونده ی زمین خواری ورشوه گیری واختلاس هستند  بیشتر به جوک شباهت داره تا واقعیت ادعای مطرح شده  که بازار مکاره در مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت و دستگاه فاسد قضائی را یاری می‌کند که از هر نهاد دیگر بیشتر آلوده به فساد است. چون پشتیبان کلان دزدان ومفسدان دانه درشت های اقتصادی می باشد بهر حال این عضو بازار مکاره زور زده  با پاک کردن صورت مسأاله آدرس غلط دهد. چونکه هدف سنگ اندازی در کار دولت روحانی  و ادامه ی جنگ قدرت و ثروتاست .

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم برخورد و مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی یک ضرورت انکار‌ناپذیر است که باید همه مسئولان و دلسوزان انقلاب اسلامی به آن توجه داشته باشند.وی با بیان اینکه مفاسد اقتصادی ریشه‌های مختلفی دارد که باید به آن رسیدگی شود، افزود: مهمترین بحثی که درباره مفاسد اقتصادی مطرح است ناسالم بودن برخی سیستم‌های اداری است که باید توسط دولت و مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.موسوی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم که برخی با استفاده از رانت و سوء‌استفاده از شرایط، حقوق مردم را پایمال کنند، گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی از بزرگترین آموزه‌های انقلاب اسلامی است و نظام جمهوری اسلامی بر مبارزه جدی با مفاسد تأکید دارد.نماینده مردم فلاورجان در مجلس در پایان با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی مستلزم همکاری و هماهنگی قوای سه‌گانه است، گفت: مجلس برای مبارزه با مفاسد اقتصادی آماده همکاری با قوای دیگر است.