سایت فرارو" " 3کشته در حمله به مقر مجاهدین در "لیبرتی"

برخلاف  گزارشات سیستماتیکی  که خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس از عراق بازتاب می دهد طوریکه پس از تهاجم مسلحانه ی جنایت علیه ی بشریت  به اشرف در دهم شهریور 92 که 52 نفر از مجاهدین در این شبیخون قتل عام شدند و7 تن ربوده وبه اسارت و گروگان در آمدند که 6 زن ویک مرد بود که  محمد راتبی گروگان اسیر مرد از سوی یک مقام عراقی اعلام شد که به قتل رسیده است . خبرگزاری دروغ پرداز  پاسداران فارس  در اشرف تخلیه شده که با دوربین حضور داشت تا با سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست حسن دانایی فر مشغول طراحی  صحنه سناریو سازی  همچون ادعای خمینی شیاد شوند که گفت  مجاهدین خودشان را شکنجه می کنند تا نظام را متهم ومردم را نسبت به نظام بد بین کنند. ولی بدلیل افشاگری  که در این مورد شد فقط قسمت اول این سناریو از سوی خبرگزاری  دروغ  پرداز پاسداران فارس از اشرف بازتاب داده شد .تا اینکه چند روز پیش بخش دوم سناریو از سوی عوامل رژیم برروی شبکه اینترنت نمایش داده  ودر بالاترین هم گذاشته شد که نشان از کشف مخفیگاه مسعود رجوی موقع حمله مسلحانه دهم شهریر 92 می دادد . اکنون که گزارش شده است ده ها مورد موشک های گوناگون شب گذشته بسوی لیبرتی شلیک شد که منجر به جان باختن 3 نفر ومجروح شدن بیش از 50 نفر شده است .ثاابت می کند که سناریوی کشف مخفیگاه مسعود رجوی پیش مقدمه پرتاب موشک ها بسوی زندان لیبرتی بوده است . در صورتیکه خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  کرکره ی خبرگزاری اش در این مورد را پایین شیده تا عادی سازی کند گویا سپاه قدس در این مورد نقش نداشته است  . اما سایت فرارو حامی دولت روحانی گزارش داده است اردوگاه  مجاهدین  «لیبرتی» در نزدیکی فرودگاه «بغداد»، عصر پنجشنبه، هدف شلیک چند خمپاره قرار گرفت و در جریان آن ۳ تن از عناصر این گروهک به هلاکت رسیدند. در ادامه  به گزارش تسنیم که  خبرگزاری دیگر پاسداران و موازی خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  است نقل از خبرگزاری فرانسه  نقل کرده  که مجاهدین اعلام کرد چند خمپاره روز پنجشنبه به اردوگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد برخورد کرده، که در جریان آن 3 نفر کشته و تعداد دیگری زخمی شده‌اند.
همچنین سخنگوی مجاهدین  تصریح کرد بمباران اخیر به کشته شدن 3 نفر و 50 نفر از اعضای مجاهدین  در جریان این حمله زخمی شده‌اند.که  حال برخی از مجروحان وخیم است. در دنباله افزوده شده ه  مجاهدین دولت «نوری المالکی مزدور ودست نشانده » نخست وزیر عراق را در این حادثه متهم و ادعا می کنند دولت شیعی عراق در پی کسب رضایت حکومت  فاشیستی مذهبی ایران، دست به این اقدامات زده است.
  بالاخره اینکه در پایان  برای پاک کردن صورت مسأله  و سفید سازی  که گویا سپاه قدس  و نیروهای اطلاعاتی- امنیتی  دولت نوری  مالکی مزدور ودست نشانده  در پرتاب موشک ها بسوی  زندان لیبرتی  نقش نداشته افزوده این در حالی است که گروه شبه نظامی موسوم به «جیش المختار» مسئولیت شلیک این خمپاره ها را بر عهده گرفته است. «واثق البطلط» فرمانده الجیش به خبرگزاری «رویترز» گفته است این گروه «20 خمپاره» از نوع کاتیوشا و تعدادی موشک به اردوگا لیبرتی شلیک کرده است. انگاری که جیش المختار عراق همچون حزب الشیطان لبنان ساخته وپرداخته بیت رهبری وپاسداران نیست وتغذیه عقیدتی و عملیاتی ومالی نمی شود.