آخوند انصاری در نماز جمعه ۱۵هزار نفری سودان+عکس

خبر گزاری دروغ پرداز  فارس  گزارش می‌دهد آخوند  انصاری در نماز جمعه ۱۵هزار نفری سودان+عکس. گرچه ویدر ایران چندان شناخته‌شده نبود، اما به سبب پنج سال فعالیت در سودان او را به خوبی می‌شناختند و به وی احترام می‌گذاشتند. این علاقه قلبی تا جایی بود که با ۱۵ هزار سودانی هر جمعه نماز می‌خواند.6 دی - 92
اعتراف آشکار به چگونگی صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به منطقه ومداخله گری در امور داخلی کشورها ی همسایه ومنطقه که در راستای ی پیشبرد اهداف تروریستی  بوده است که از طریق وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه با پوشش رایزن فرهنگی دنبال می شود . اکنون به دو مورد در سودان ولبنان اعتراف آشکار شده است . البته مهره ی رایزن فرهنگی آخوند ابراهیم انصادری  تازگی در انفجار لانه جاسوسی رژیم فاشیستی مذهبی در بیروت کشته شد .ولی فاش شده قبل از  ضور وی در بیروت ،در سودان حضور داشت وبطور گمنام مأموریت خود را اجرا می کردتا جایی که در سودان اهل تسنن وی پیشنماز  نماز جمعه 15 هزار نفره بود .در صورتیکه اهل تسنن در تهران 15 میلیونی یک مسجد ندارند و حتی استان های سنی نشین یک استاندار بومی ندارند. ولی خبر گزاری دروغ پرداز  فارس گزارش  تصویری آخوند انصاری در نماز جمعه ۱۵هزار نفری سودان داده است و افزوده  آخوند کشته شده در بیروت  ابراهیم انصاری اگر چه در ایران چندان شناخته‌شده نبود، اما به سبب پنج سال فعالیت در سودان او را به خوبی می‌شناختند و به وی احترام می‌گذاشتند. این علاقه قلبی تا جایی بود که با ۱۵ هزار سودانی هر جمعه نماز می‌خواند. البته اشاره نشده در زمان حضور وی در سودان چه تعداد اقدامات تروریستی د اخل وبرون سودان در منطقه طراحی و انجام شد؟ طوریکه کارخانه سلاح سازی رژیم در سودان از سوی جنگنده های اسراییل تخریب و نابود شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در بیروت بود که طی بمب‌گذاری تروریست‌ها در سن 54 سالگی به خیل عظیم شهدا پیوست. وی در مهرماه امسال رایزنی فرهنگی ایران در لبنان را بر عهده گرفته بود. مراسم تدفین این شهید گرانقدر شنبه دوم آذر در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.حجت‌الاسلام انصاری از سال 83 به مدت پنج سال و نیم در سودان به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرد. سپس از سال 89 تا 92 مدیرکل بخش آفریقا-عربی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود.در عکس زیر که مربوط به سال 1387 است، شهید انصاری یکی از باشکوه‌ترین برنامه‌های رایزنی ایران در خارطوم را برگزار کرد. در این برنامه 1900 نفر شرکت کردند که تعداد زیادی از آن‌ها موفق به ورود به سالن نشدند. چرا که سالن شهید زبیر (فرمانده ارتش سودان) 700 نفر بیشتر جمعیت ندارد.
 
عکس زیر نیز مربوط به مسجد «شیخ علی» هست. در این مسجد هر جمعه، حجت‌الاسلام انصاری در کنار 15 هزار نفر دیگر نماز می‌خواند.
به گزارش فارس، بیش از 90 درصد مردم سودان از جمله رئیس‌جمهور به صوفیه گرایش دارند. صوفیه سودان عقاید انحرافی ندارند و محب اهل بیت(ع) هستند و اعتقادات نزدیکی به شیعیان دارند. شهید انصاری با حضور دائمی در این گروه‌ها، مریدان زیادی را جذب کرده بود، تا جایی که سفارت عربستان تلاش کرد با پرداخت مبالغ کلان، شیوخ تصوف را به سمت خود جلب کند.