گناه کسانی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند نابخشودنی است.

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس فرمانده ناجا: گناه کسانی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند نابخشودنی است. با زوج و فرد مشکل آلودگی حل نمی‌شود. تشکیل کارگروه تخصصی برای نوسازی فیلترینگ تا که فرصت های شبکه‌های اجتماعی استفاده و جلوی مضرات آن گرفته شود .6 دی – 92
این همایش  و تصاویر ضمیمه  در ادامه بسیج ولشکر کشی حامیان خامنه ای وپاسداران علیه ی روحانی ودولت ائتلافی به ویژه علیه ی رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب است . بهانه هم  آماده شدن مراسم 9 دی 88 است . یعنی روزی که از سراسر ایران ساندیس خوران گرد آوری وبه تهران اعزام شدند تا  آخوند علم الهداعلیه ی سران رقیب روضه اتهامی بخواند و اینان را  متهم به  محارب و منافق و فتنه   کند و  تهدید به مرگ شان نمایند . همچنین جواب تظاهر کنندگان 6 دی 88  هم داده شود .بهرحال هدف کنترل فضای انفجاری جامعه وسنگ اندازی و ایجاد موانع  برای حضور معترضان توی خیابان ها بود .خلاصه آماده سازی حصر خانگی کروبی و موسوی بود. اکنون از این تاکتیک علیه ی روحانی ودولت وی استفاده می شود . برای همین سردار احمدی مقدم فرمانده نا جا بنا بر خط دیکته شده گفته گناه کسانی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند نابخشودنی است. و افزوده با زوج و فرد کردن رانندگی مشکل آلودگی حل نمی‌شود مهمتر اینکه در مورد نهادینه کردن سانسور به ویژه فیلترینگ شبکه اجتماعی اینترلینک گفته است کارگروه تخصصی برای نوسازی فیلترینگ  باید تشکیل شود تا جلوی مضرات فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی گرفته شود. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه سه شنبه شب شورای عالی فضای مجازی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد با توجه به پیشنهادات ناجا و حمایت‌های وزیر ارتباطات قرار بر این شد که بحث فیلترینگ وی‌چت به کارگروهی تخصصی سپرده شود و با در نظر گرفتن روش‌های نوسازی فیلترینگ و تعیین مصادیق مجرمانه در صورت وجود منافعی از آن کل نرم افزار وی‌چت فیلتر شود و فیلترینگ آن به صورت هوشمند انجام شود.احمدی‌مقدم در مورد فیلترینگ وی‌چت گفت: اگر فیلتر کردن را به روز کنیم می‌توانیم از قسمت‌هایی که وی‌چت به عنوان امتیاز دارد استفاده کنیم و مانع دسترسی افراد به قسمت‌های مضر این نرم‌افزار شویم.احمدی‌مقدم همچنین در مورد برخورد با کارخانه سازنده اسکانیا و عدم شماره‌گذاری این خودرو گفت: باید قبول کنیم که یک مدل از خودروی اسکانیا دارای نقص فنی است و زمانی که تمام کارشناسان این مطلب را بیان می‌کنند باید سعی در رفع نقص این خودرو کرد نه اینکه آن را قبول نکنیم.وی افزود: ما معتقدیم عدم رعایت استانداردها در داخل کشور است که موجب می‌شود این خودرو دچار آتش‌سوزی شود. ما نمی‌خواهیم که جلوی تولیدات داخلی را بگیریم و تعدادی از کارگران بیکار شوند بنابراین دوست داریم که مشکلات هرچه زودتر برطرف شود تا کارگرانی بیکار نشوند.فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی گفت: متاسفانه حوادثی در کشور رقم خورد که آغاز آن 25 خرداد 88 بود و حدود 8 ماه کشور دچار التهاب شد.وی تاکید کرد: با اقدام کسانی که با لجاجت برچسبی به نظام زدند و نتوانستند آن را اثبات کنند حیثیت کشور خدشه‌دار شد و اختلافات در جامعه فزونی گرفت. احمدی‌مقدم 9 دی را روزی دانست که مردم با موفقیت حق را از باطل تشخیص دادند و به دوران التهاب کشور پایان دادند.وی یادآور شد: گناه کسانی که کشور را در چنین وضعیتی قرار دادند نابخشودنی است.احمدی‌مقدم در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون این مسئله که آیا ناجا با دائمی کردن طرح زوج و فرد مخالف است یا خیر گفت: ما با اقدامات محدودکننده مخالف نیستیم اما باید بدانیم که با زوج و فرد مشکل حل نمی‌شود و اگر آن را دائمی کنیم خانواده‌ها یک خودروی زوج و یک خودروی فرد می‌خرند که این خود نیز مشکلاتی در پی دارد.وی تاکید کرد: اگر قرار باشد که مشکل آلودگی حل شود باید اقدامات دیگری انجام شود به مانند اینکه کیفیت خودروها و سوخت افزایش پیدا کند و همینطور برای خروج خودروهای فرسوده از کشور تلاش شود.