وطن فروشان فتنه 88 با نقاب جديد آمدند!

اوین نامه ی کیهان 31 مرداد - 94
وطن فروشان فتنه 88 با نقاب جديد آمدند!
تشكيل حزب اتحاد ملت با حضور اصحاب فتنه
حامیان رژیم و توافق  هسته ای داخلی و برون مرزی بگویند چگونه این رژیم وحشی ترمز بریده وبی دنده ی اصلاح ناپذیر قرون وسطایی  می تواند ضد مردمی نباشد ومشروعیت داشته باشد که ا ز سوی نماینده رهبر ولی فقیه سربازجو شریعت نداری مدعیان اصلاح طلب که درون دولت ائتلافی روحانی هم حضور دارند متهم به وطن فروش شده اند؟ چون گزارش شده عصر روز پنج شنبه نخستين کنگره حزب موسوم به اتحاد ملت ايران با حضور افراد دخيل در فتنه 88 و نيز اعضاي حزب منحله مشارکت تشکيل شد. با نگاهي به برخي اعضاي حاضر در اين نشست کاملامشخص مي شود که حزب فتنه گر و منحله مشارکت اين بار با نقابي جديد کار خود را براي فتنه اي ديگر آغاز کرده است
عصر روز پنج شنبه نخستين کنگره حزب موسوم به اتحاد ملت ايران با حضور افراد دخيل در فتنه 88 و نيز اعضاي حزب منحله مشارکت تشکيل شد. با نگاهي به برخي اعضاي حاضر در اين نشست کاملامشخص مي شود که حزب فتنه گر و منحله مشارکت اين بار با نقابي جديد کار خود را براي فتنه اي ديگر آغاز کرده است.
    سرويس سياسي - بر اساس گزارش خبرگزاري ها، شخصيت هايي چون سيد عبدالواحد موسوي لاري، محمدرضا عارف، عبدالله نوري، غلامحسين کرباسچي، محمدرضا خاتمي، حسين کاشفي، ولي الله شجاع پوريان، غلامرضا انصاري، محمدعلي ابطحي، آذر منصوري، هادي خانيکي، محمد رضا خباز، مصطفي معين، فياض زاهد، عمادالدين باقي، فاطمه راکعي، حبيب الله پيمان، حسين کمالي، لطف الله ميثمي، زهرا اشراقي، عرب سرخي، جواد اطاعت، فرج کميجاني و ملاوردي معاون رئيس جمهور در اين مراسم حضور داشتند. 

    نگاهي به اسامي حاضران در اولين کنگره حزب موسوم به اتحاد ملت ايران نشان از آن دارد که اکثريت حاضران از افراد دخيل در فتنه 88 و حتي حرکت هاي ضد انقلابي دهه 60 و 70 بودند که اين مسئله اثبات گر اين واقعيت است که وطن فروشان فتنه 88 اين بار با نقابي جديد پاي به ميانه ميدان گذاشته اند. 

    حضور اعضاي مرکزي حزب منحله و ضد انقلاب مشارکت در حزب جديد اين سوال را ايجاد مي کند که آيا مشارکت مي خواهد قانون را دور زده و با اسمي جديد فعاليت خود را ادامه دهد؟ 

    سابقه نشريات زنجيره اي نشان از آن دارد که اصلاح طلبان همواره با تعطيلي يکي از نشريات قانون شکن خود فعاليت را در نشريه اي ديگر و با اسمي ديگر ادامه مي دادند و مي دهند و ظاهرا اين روش در مورد احزاب و گروه ها نيز تسري پيدا کرده و عملي مي شود. 
    
    
حزبي با اسم مستعار؟!
    اين سوال که آيا اتحاد ملت ايران اسم مستعار حزب ديگري چون حزب منحله مشارکت است، سوالي بود که برخي حاضران در کنگره روز پنج شنبه تلاش کردند بدان پاسخ دهند.

    در اولين کنگره حزب موسوم به اتحاد ملت ايران علي شکوري راد به عنوان نخستين دبيرکل اين حزب انتخاب شد. 

    وي که از اعضاي مرکزي حزب منحله مشارکت بوده و اين بار فعاليت هاي خود را در حزب جديد پي گرفته است، در کنگره فوق با بيان اينکه حزب اتحاد ملت ايران اسم مستعار هيچ حزبي نيست، گفت: البته اتحاد از تجربيات همه احزاب گذشته براي رسيدن به اهداف خود استفاده خواهد کرد.

    وي بدون اينکه به سوابق خود و دوستانش و از جمله اعضاي حزب جديد و حزب منحله مشارکت در فتنه 88 هيچ گونه اشاره اي داشته باشد، با حمله به دولت هاي پيشين گفت: اوج اين مشکلات پس از حوادث تلخ سال 88 بود. تا آنجا که توانست در همه جا و در هر زمينه اي دوستداران واقعي انقلاب، نظام و نخبگان و کارآمدان را حذف کرد. وحدت ملي را به انشقاق و جدايي سوق داد. 

    شکوري راد بدون اشاره به نامه سران فتنه 88 به مقامات آمريکايي که خواستار افزايش تحريم ها و فشار به ملت ايران شده بودند، اظهار داشت: [اين مشکلات] کارآيي و کارآمدي نظام اجرايي و سياسي را کاهش داد که حاصل همه اينها سخت شدن زندگي بر مردم و تحميل فشارهاي بي سابقه در تاريخ اين کشور بر اين ملت شد. 

    وي در ادامه با حمايت از دولت يازدهم گفت: خوشبختانه ظرفيت هاي بزرگي که در اين کشور و در ميان طبقات مختلف اجتماعي نهفته است بار ديگر معجزه آفريد و با تدبير و دورانديشي مقام معظم رهبري و با درايت و فداکاري و ازخودگذشتگي همه جريان هاي اصلاح طلب، خرداد 92 چون ستاره اي در تاريکي شب درخشيد و بار ديگر اميد به اين سرزمين بازگشت.
    
    
اظهارنظر عجيب شکوري راد؛ به قانون اساسي پايبنديم!!
    شکوري راد در بخش ديگري از سخنان خود در اظهارنظري عجيب که با سوابق اکثريت حاضران در کنگره منافاتي واضح دارد، گفت: اصلاح طلبي از ديد ما چيزي جز تلاش براي پياده کردن همه اصول قانون اساسي و جز به رسميت شناختن جايگاه قانوني همه نهادهاي کشور نيست و چيزي نيست جز رابطه منطقي بين اختيارات و پاسخگويي و در نهايت چيزي نيست جز تعيين سرنوشت به دست خود مردم و چرخش قدرت براساس صندوق هاي راي.

    اين عضو سابق حزب منحله مشارکت و دبير کل کنوني حزب موسوم به اتحاد ملت ايران به اين سوال اشاره اي نکرد و پاسخ نداد که اگر اصلاح طلبي تلاش براي پياده کردن همه اصول قانون اساسي است چرا در فتنه 88 در خيابان ها حاضر شده و شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه سر دادند و همچنين با حذف اسلام از «جمهوري ايراني» سخن گفتند و اساساً حاضر نشدند به روند قانوني کشور و نتيجه انتخابات تن در دهند.
  
    
درخواست از آمريکا براي تحريم هاي بيشتر
    شکوري راد در ادامه و بي هيچ اشاره اي به درخواست فتنه گران از آمريکا براي تحريم بيشتر ايران که لازمه آن تحت فشار قرار گرفتن مردم همين کشور بوده است، مدعي شد: هدف اصلاح طلبي از ديد ما اين است که اين کشور و اين مردم بتوانند در رفاه و آسايش زندگي کنند!
    
    
سوابق اعضاي مرکزي حزب جديد در فتنه 88
    نگاهي به ليست هيئت موسس حزب اتحاد ملت ايران نشان از حضور پررنگ مشارکتي ها در آن دارد. 

    محمد آقايي، حسين خليلي اردکاني، علي محمد مظفري، رويا بلوري، پيروزي و سيد حسن موسوي نژاد از جمله مشارکتي هاي حزب جديد هستند. 

    يک جستجوي ساده درباره اعضاي هيئت موسس حزب اتحاد ملت ايران اسلامي نکات جالبي را به دنبال دارد. 

    23 مهر 1390 يعني پس از گذشت 2 سال از فتنه 88 و آشکار شدن ماهيت اين فتنه و نقش دولت هاي آمريکا و انگليس به عنوان گردانندگان اصلي آن، نامه اي تحت عنوان «نامه 143 فعال سياسي و مدني به رئيس دولت اصلاحات» در سايت هاي ضدانقلاب همچون راديو فردا و کلمه منتشر شد. 

    در اين نامه تصميم مهم ترين نهاد مربوط به امنيت ملي يعني شوراي عالي امنيت ملي براي حصر سران داخلي فتنه، اقدامي «غيرقانوني» توصيف شده و در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تاکيد شده است که «حداقل شرايط براي برگزاري انتخابات آزاد، سالم و عادلانه وجود ندارد»!

    در اين نامه همچنين ضمن اصرار مجدد بر ادعاهاي فتنه گران مبني بر سالم نبودن انتخابات ها در ايران، اين گونه آمده است که: «در صورت ادامه وضع موجود، کمترين چشم انداز روشني براي صيانت از آراي مردم و برگزاري انتخابات آزاد، سالم و منصفانه وجود نخواهد داشت

    و جالب آنجاست که اکثريت هيئت موسس فعلي حزب اتحاد ملت ايران اسلامي از امضاکنندگان اين نامه بوده اند! حال مشخص نيست کساني که معتقدند حداقل شرايط براي برگزاري انتخابات آزاد و سالم وجود ندارد، چند ماه مانده به انتخابات با چه هدفي اقدام به تشکيل حزب کرده اند.

     اروجعلي محمدي، حيدر زنديه، بهروز صحابه تبريزي، حسين خليلي اردکاني و داوود کريمي از جمله اين افراد هستند که نامشان در ذيل نامه مذکور مندرج است و پس از آن نيز هيچ گاه طي هيچ اطلاعيه اي اين امضاي خود را تکذيب نکرده اند.

    نکته فوق تنها سوابق اعضاي مرکزي حزب اتحاد ملت ايران نيست، از امضاي مژگان اثباتي در ذيل نامه هاي حمايت از «نرگس محمدي» که خود از محکومان قضايي در ايران به جرم اجتماع و تباني عليه امنيت کشور بوده و جزو فعالان سياسي تحت حمايت غرب و آمريکاست، هم اگر بگذريم، سخنان ساختارشکنانه اروجعلي محمدي عليه شوراي نگهبان را بايد يادآور شد. سخناني که حتي برخي سايت هاي اصلاح طلب نيز در پوشش آن از عبارت «حملات تند محمدي به شوراي نگهبان» استفاده کردند!

    اروجعلي محمدي در دوم خرداد 93 نيز در همايش اصلاح طلبان آذربايجان شرقي که با حضور محمدرضا عارف برگزار شد، بنا به گزارش سايت هاي اصلاح طلب استان، سخنراني خود را با نام بردن از يکي از سران فتنه و تشکر از وي شروع کرد.

    آيا «اتحاد ملت ايران» بسترساز فتنه جديد است؟

    و در پايان بايد اين سوال را مطرح کرد و پرسيد که آيا تاسيس اين حزب که اعضاي مرکزي آن در فتنه 88 نقش واضحي داشته اند نشان از آغاز يک فتنه جديد در آستانه انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبري دارد؟

    سوابق اعضاي مرکزي اين حزب که پيش از اين در حزب منحله مشارکت حضور داشته و همچنين نقش محوري حزب مشارکت در فتنه 88 نشان از آن دارد که نگراني فوق يعني برنامه حزب تازه تاسيس براي فتنه هاي آتي جدي و قابل تامل است. 

    چندي پيش بود که انديشکده آمريکايي «امنيت آمريکاي جديد» در گزارشي اعلام کرده بود دولت اوباما بايد پس از توافق هسته اي به سراغ اصلاح طلبان رفته و از آنان حمايت کند. ارتباط راهبرد سياسي کاخ سفيد براي فضاي داخلي ايران و سربرآوردن احزابي مانند اتحاد ملت، موضوعي است که نمي توان و نبايد به سادگي از کنار آن گذشت.