تشييع یک پاسدار کشته شده در سوریه درشوش

    تشييع  یک پاسدار کشته شده  در سوریه درشوش9 شهریور -94
بازهم  یک جسد  دیگر پاسدار کشته شده اعزامی به سوریه وارد شوش شده است.

پيکر پاسدار شهيد احمد حياري شهيد مدافع حرم، پيش از ظهر ديروز در شهرستان شوش تشييع و خاکسپاري شد.    به گزارش ايرنا، پيکر پاک اين شهيد مدافع حرم که با حضور مردم شوش از مقابل مسجد جامع اين شهر برگزار شد، پس از طواف در حرم مطهر حضرت دانيال نبي(ع) تا آرامگاه ابدي اش در گلزار شهداي شوش تشييع و خاکسپاري 
    
شد.
    
در اين آيين يکي از نمايندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در جمع مردم در حرم حضرت دانيال نبي(ع) گفت: امروز شهداي ما نه تنها در دفاع از مرزهاي جغرافيايي ايران، بلکه در عراق، سوريه و لبنان به شهادت مي رسند و اين نشان دهنده اوج گرفتن انقلاب اسلامي است.
    
آيت الله محسن حيدري افزود: حضور پرشور مردم در اين آيين، نشانه درک، شعور و احساس مسئوليت نسبت به فرهنگ شهادت و شهادت طلبي است و جواب دندان شکني به اينگونه تروريست ها است.
    
در اين آيين جمع زيادي از خانواده هاي شهدا، مديران اجرايي و نمايندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري، فرماندهان نظامي و انتظامي شيوخ و بزرگان طوايف، اقشار مختلف مردم عرب، لر، بختياري و از شهرستان هاي اهواز، دزفول، انديمشک شرکت داشتند.
    
پاسدار شهيد احمد حياري فرمانده دلاور گردان امام حسين(ع) شوش چهارم شهريور 94 در منطقه لاذقيه سوريه به دست تروريست هاي تکفيري به شهادت رسيد.
    
آيين وداع با پيکر پاسدار شهيد احمد حياري شهيد مدافع حرم در شهرستان شوش، شامگاه شنبه در آستانه مقدس دانيال نبي(ع) برگزار شد.
    
شهرستان شوش 612 شهيد تقديم انقلاب و اسلام کرده است.