گفت و شنود شكايت

دروغ نامه ی کیهان 18 مرداد -94
گفت و شنود
شكايت

گفت: معاون اول رئيس جمهور گفته است 88 درصد مردم با توافق وين موافق هستند و فقط 4 درصد مخالفند!
    گفتم: اين آمار دقيق!! را از کجا آورده است؟! يک نظرسنجي نشان مي دهد 81 درصد مردم از متن توافقنامه باخبر نيستند و بسياري از 19درصد بقيه هم که متن را خوانده اند نسبت به سرانجام آن و حفظ استقلال و امنيت کشور دچار ترديد هستند.

    گفت: با وضعيتي که توافق دارد معلوم است هر چه تعداد افراد مطلع از آن بيشتر شود بر تعداد مخالفان افزوده خواهد شد و تازه متوجه مي شوند که 5+1 چه آشي براي ايران پخته است!

    گفتم: چه عرض کنم؟! شخصي به دادگاه مراجعه کرد و گفت؛ فلاني با مشت به من حمله کرده. قاضي از متهم پرسيد، چرا به او حمله کرده اي؟ متهم گفت؛ سال گذشته به من گفت اسب آبي! قاضي پرسيد، پس چرا يکسال بعد به فکر تلافي افتادي؟ و متهم جواب داد؛ آخه تازه ديشب در برنامه راز بقا، اسب آبي را ديدم و فهميدم چه ناسزايي به من گفته است!