باهنر در اجلاس دبيران جبهه پيروان خط امام و رهبري: فتنه و انحراف خط قرمز است

باهنر در اجلاس دبيران جبهه پيروان خط امام و رهبري: فتنه و انحراف خط قرمز است 31 مرداد -94

این عملی سابق و عضو باند مافیایی غارتگر مؤتلفه و کارچاق کن و  متخصص زدو بند پشت پرده برای حفظ قدرت وموقعیت خود دست بهر اقدام فرصت طلبانه ای می زند وبطورتاکتیکی با هرجریان نزدیک به قدرت سازش می کند.
دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاکيد بر اينکه خط قرمز ما فتنه و انحراف است گفت: «برجام» نبايد تبديل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف پديد آورد.
    به گزارش فارس، محمدرضا باهنر دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري طي سخناني در اجلاس دبيران استان هاي جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: شوراي هماهنگي اصولگرايان احتمالاتا پايان شهريور تشکيل مي شود.

    وي با اشاره به شرايط سياسي کشور پيش از انتخابات مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: در انتخابات مجلس دهم اصلاح طلبان جدي حضور دارند.

    نايب رئيس مجلس با تاکيد بر ضرورت وحدت اصولگرايان يادآور شد: اصولگرايان بايد در انتخابات آينده با وحدت حضور پيدا کنند اصولگرايان براي رسيدن به وحدت بايد از خود تنازل کنند و بر روي نقاط مشترک تاکيد کنند، بايد با زبان نرم با يکديگر سخن بگوييم و خط قرمز ما فتنه و انحراف است.

    دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به وحدت اصولگرايان و تشکيل شوراي هماهنگي اصولگرايان خاطرنشان کرد: تلاش ها و گفت وگوهاي بسيار مهمي ميان اصولگرايان در حال انجام است و اميدواريم تا پايان شهريور ماه ستاد مرکزي شوراي هماهنگي اصولگرايان شکل گيرد.

    وي همچنين در بخش ديگري از سخنانش در زمينه برجام تصريح کرد: ديپلمات هاي ما 20 ماه است با سياست راهبردي مقام معظم رهبري که نرمش قهرمانانه نام گرفت کار مذاکرات هسته اي را پيش بردند و در صداقت و امانت داري و تعهد و تخصص تيم مذاکره کننده شک و شبهه اي وجود ندارد.

    وي تاکيد کرد: همانطور که مقام معظم رهبري تاکيد داشتند که مذاکرات و برجام نبايد مايه اختلافات داخلي شود، اين تذکر رهبر معظم انقلاب در واقع حکم حکومتي است.