محمدجواد لاري جاني: ملت ايران هرگز در برابر آمريكا زانو نخواهد زد

محمدجواد لاري جاني: ملت ايران هرگز در برابر آمريكا زانو نخواهد زد 14 آبان – 94
بچه آخوند انگلیسی زمینخوار برای اینکه موقعیت خود و برادرانش را دررأس دونهاد را حفظ کند موضع خامنه ای علیه ی آمریکا را نشخوار کرده است .
دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه گفت: ملت ايران هرگز در برابر استکبار زانو نخواهد زد و کساني که در داخل کشور چنين اشتباهي را در ذهن دشمن تقويت کرده اند مرتکب خطاي نابخشودني شده اند.
    
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، محمدجواد لاريجاني ديروز در سخنراني راهپيمايي يوم الله 13 آبان که در محل رواق امام خميني (ره) حرم امام خميني برگزار شد با بيان اينکه آمريکايي ها از هر روزنه اي براي نفوذ به انقلاب اسلامي استفاده مي کنند، افزود: استکبار با اسلامي که در مقابل ذلت پاسخ مي دهد هيهات من الذله مخالف است و با ترفندهاي مختلف تلاش مي کند تا با اساس اسلام و نظام جمهوري اسلامي مقابله کند.
    
وي با بيان اينکه سه تهديد مهم با مذاکرات هسته اي معنا پيدا مي کند اضافه کرد: يکي از اين تهديدها تهديد سياسي است چرا که آمريکايي ها به اين خيال افتاده اند که ايران به دليل فشار تحريم ها در مقابل آنها زانو زده اند و رسما هم اعلام کرده اند که بعد از 36 سال ايران گفته است که ما زور نداريم که در برابر آمريکا بايستيم بنابراين سيطره غرب را قبول مي کنيم البته اين بزرگترين اشتباه غرب است که هرگز صحت نداشته است.
    
وي گفت: کساني که در داخل کشور يک چنين اشتباهي را در ذهن دشمن تقويت کرده اند بدون شک مرتکب خطاي نابخشودني شده اند.
    
لاريجاني با بيان اينکه آمريکايي ها مطمئن باشند ملت ايران هرگز در برابر استکبار زانو نزده و نخواهد زد ابراز داشت؛ بنا به فرمايشات رهبر معظم انقلاب پيام راهپيمايي 13 آبان امسال بايد اين باشد که ما هرگز در برابر استکبار کوتاه نمي آييم چرا که منطق ما در عرصه مقابله با استکبار مقاومت است و ادعاي رهبري و کدخدايي آمريکا را معقول و مشروع نمي دانيم.
    
وي ادامه داد: آمريکا و متحدانش فکر مي کنند مي توانند توانمندي جمهوري اسلامي را در امر هسته اي و يا ساير امور محدود کنند اما بايد بدانند ما نه تنها در موضوع هسته اي بلکه در ساير امور هم توانمندي مان کاهش نخواهد يافت. البته برخي اشکالات ساختاري در جريان مذاکرات هست که به دشمن امکان شيطنت مي دهد اما با اين حال ما از دشمن جز شيطنت و مکر انتظار ديگري نداريم. اما خودمان بايد هوشيار باشيم و توانمندي خودمان را ارج بنهيم.
    
وي افزود: امروز بايد قدر آنچه را که داريم بدانيم و نگوييم مثلااين سانتريفيوژ ما قديمي است همين چيزهايي که به نظر بعضي ها قديمي است امروز خواب را از چشم دشمن گرفته است. چرا مي گويند شما حتما بايد اورانيوم غني شده را به خارج از کشور بفرستيد اين غني سازي هاي صورت گرفته با همان دستگاه هاي قديمي انجام گرفته است.
    
وي ادامه داد: غربي ها متعجبند که جمهوري اسلامي چگونه با اين همه فشار و تحريم سالها در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفته و 12 سال در برابر فشارهاي فلج کننده دوام آوردند. اين بنيه اقتصادي کشورمان بوده که مانع از به نتيجه رسيدن اهداف دشمن شده است بنابراين دشمن تلاش مي کند اين بنيه را از بين ببرد.
    
وي تصريح کرد: مطمئن باشيد که دول غربي نمي آيند سرمايه گذاري همراه با توانمندي دانش و تکنولوژي به ما بدهند اين موضوع به هيچ عنوان سابقه هم ندارد بلکه آنها مي خواهند ما را خورنده محصولات خود اعم از خوراک، پوشاک و فکر و ذهن ما کنند.
    
لاريجاني اضافه کرد: آمريکا و استکبار جهاني به دنبال زمينه سازي تغيير نظام در کشور ما است و اين بزرگترين توهين به ملت ما است. حکومت و دولت در جمهوري اسلامي محصول راي مردم ما است و به آمريکايي ها هيچ ارتباطي ندارد که درباره تغيير حکومت در کشورمان سخن بگويند.