سربازجوشریعت نداری :حزب الله همه جا حضور دارد و اطلاعات خود را به كيهان مي دهد

سربازجوشریعت نداری  در دانشگاه اميركبير:حزب الله همه جا حضور دارد و اطلاعات خود را به كيهان مي دهد 14 آبان - 94
سربازجو شریعت نداری تلاش مذبوحانه کرده تا با وارونه گویی از تولید به مصرف کننده را وارونه از مصرف کننده به تولیدکننده جلوه دهد .در صورتیکه جای ابهام وجود ندارد که اوین نامه ی کیهان آبشخور حزب ا لله وساندیس خوران  بسیج دانشجویی واسیدپاشان است .

ديروز به علت تراکم اخبار درج بخش پاياني گزارش نشست مديرمسئول کيهان در اجتماع دانشجويان دانشگاه اميرکبير به امروز موکول شد که مي خوانيد:مديرمسئول کيهان در ادامه اين نشست به پرسش هاي دانشجويان پاسخ داد.    سوال شد که روزنامه کيهان به عنوان يک روزنامه دولتي براي هدر رفتن ثروت عمومي چه کرده است و درباره حمايت از احمدي نژاد چه نظري داريد؟ و شريعتمداري در پاسخ گفت؛ کيهان هيچ بودجه اي از دولت و يا هيچ جاي ديگر دريافت نمي کند و تنها به درآمدهاي مطبوعاتي خود نظير آگهي ها و چاپ برخي از نشريات تکيه دارد که درآمدي بسيار ناچيز است و البته تعجب نمي کنيم که چرا وزارت ارشاد دولت يازدهم يارانه کيهان را به بهانه دولتي بودن قطع کرده است زيرا مي دانيم که ارشاد به خوبي از غيردولتي بودن کيهان باخبر است و صرفا به دليل انتقاد کيهان از دولت يارانه روزنامه ما را قطع کرده و به روزنامه هاي وابسته به احزاب حامي دولت اختصاص داده است. ضمن آن که به مراکز دولتي و شرکت هاي وابسته به دولت نيز دستور اکيد داده است که از دادن هرگونه آگهي به کيهان خودداري کنند. يعني دقيقا همان برخوردي که دولت آقاي احمدي نژاد بعد از شروع انتقادات کيهان، عليه اين روزنامه در پيش گرفت و مراکز دولتي را از دادن آگهي به کيهان منع کرد. مديرمسئول کيهان در ادامه گفت؛ اگر از برخي نشريات زرد که سطرسطر مطالب خود را مي فروشند صرفنظر کنيم، ساير مطبوعات کشور را مي توان به سه گروه تقسيم کرد.
    گروه اول روزنامه ها و نشرياتي هستند که از بودجه دولت استفاده مي کنند، مثل روزنامه هاي ايران و جام جم و روزنامه هاي وابسته به برخي نهادها. و گروه دوم روزنامه هاي حزبي هستند که از سوي حزب متبوع خود تامين مالي مي شوند که روزنامه هاي مدعي اصلاحات در اين گروه جاي دارند و البته تمامي آنها از ساير حمايت هاي مالي مستقيم و غيرمستقيم دولت نيز برخوردارند و گروه سوم روزنامه هايي که نه دولتي هستند و نه حزبي. در اين گروه غير از کيهان هيچ روزنامه ديگري را نمي شناسم که نه دولتي باشد و نه به فلان حزب يا جناح سياسي وابسته باشد.

    مديرمسئول کيهان درباره دولت احمدي نژاد گفت؛ دوران ايشان را بايد به دو بخش تقسيم کرد و مواضع کيهان و همچنين مواضع روزنامه هاي مدعيان اصلاحات در هر دو دوره کاملامشخص است و با مراجعه به نسخه روزنامه ها در دسترس همگان است. دولت آقاي احمدي نژاد در دوره اول منشا خدمات فراواني بود که ساخت و سازها، عمران و آباداني، سفرهاي استاني و هزينه براي مناطق محروم از جمله آنهاست. خدماتي که در هيچيک از دولت هاي سازندگي و اصلاحات سابقه نداشت. کيهان در اين دوره اگرچه در مواردي به برخي از عملکردها و مواضع دولت وي انتقاداتي داشت ولي از مواضع انقلابي و خدماتي دولت نهم حمايت گسترده اي مي کرد. در اين دوره، روزنامه هاي مدعي اصلاحات بيشترين حمله را به دولت نهم سامان داده بودند که با مراجعه به آرشيو اين روزنامه ها به وضوح قابل ديدن است. اما انحراف دولت احمدي نژاد دقيقا از هنگامي آغاز شد که اصولگرايي يعني گفتماني که از طريق آن راي آورده بود را کنار گذاشت و بينش و منش کارگزاران و اصلاح طلبان را در پيش گرفت در اين دوره مواضع و عملکرد دولت ايشان در بسياري از عرصه ها، از جمله، سياست خارجي، اقتصادي و فرهنگي با کارگزاران و اصلاح طلبان همخواني فراواني دارد. حتي در بحث هسته اي نيز مواضع آقاي دکتر جليلي مورد قبول آقاي احمدي نژاد نبود و اين نکته را به صراحت اعلام کرد. کيهان اولين منتقد اين تغيير فاز بود که پرداختن به فساد کيش، سياست خارجي، حلقه انحرافي جايگزين مکتب ايراني به جاي مکتب اسلام و موارد فراوان ديگر از جمله آنها بود و به همين علت با شکايت معاون رئيس جمهور وقت کارش به دادگاه نيز کشيده شد و آقاي احمدي نژاد علنا و رسما عليه کيهان موضع گرفت. نکته درخور توجه اين که مدعيان اصلاحات در اين دوره از دولت دهم حمايت مي کردند و يا اينکه ديگر کمترين اعتراض و انتقادي نداشتند.

    شريعتمداري در پاسخ به سوال ديگري پيرامون مفاسد اقتصادي گفت؛ شما کمتر پرونده فساد کلان اقتصادي را مي توانيد نام ببريد که قبل از ورود دستگاه قضايي، کيهان به آن نپرداخته باشد. در ماجراي پتروپارس، مارين سرويس، قطعات فولادي، ميراشرافي، ثروت هاي بادآورده اي و بسياري از موارد ديگر، ابتدا کيهان به موضوع پرداخت و دستگاه قضايي بعدها وارد ماجرا شد. وي گفت؛ مثلادر ماجراي فساد اقتصادي 3 هزار ميليارد توماني، کيهان 3 ماه قبل از ورود دستگاه قضايي به آن پرداخته و حتي نام بانک تات را هم آورده بود. البته تصور ما چندصدميليارد تومان بود و نه 3 هزار ميليارد که بعدها معلوم شد. در اين هنگام يکي از دانشجويان پرسيد، کيهان اين اطلاعات و بسياري از اطلاعات ريز ديگر را از کجا مي آورد؟ و آيا ما با وزير اطلاعات روبرو هستيم؟ و شريعتمداري پاسخ داد؛ حزب الله همه جا حضور دارد و اطلاعات خود را به کيهان مي دهد و با خنده افزود؛ برخي از اطلاعات وزارت اطلاعات را هم ما به آنها مي دهيم.

    مديرمسئول کيهان در پايان گفت؛ اگرچه شما عزيزان با يکديگر در برخي از مسائل اختلاف سليقه داريد ولي آنجا که پاي اسلام و انقلاب و منافع ملي در ميان است بايد اختلاف سليقه ها را کنار بگذاريد و به قول حضرت آقا در بيانات امروزشان- سه شنبه- از دشمن اصلي که آمريکاست و هيچکدام از شما را برنمي تابد غافل نشويد. وي در ادامه گفت؛ آنها که چهره آمريکا را بزک مي کنند به مردم وطن خود خيانت مي کنند، و فقط يک مرور گذرا به تاريخ 60 ساله اخير نشان مي دهد که آمريکا چه دشمن وحشي و خونريز و غارتگري است و تاکيد کرد توصيه رهبر معظم انقلاب درباره مطالعه اسناد لانه جاسوسي را جدي بگيريد و گفت؛ کيهان طي چند روز گذشته سلسله مطالبي تحت عنوان «نفوذ به روايت اسناد لانه جاسوسي» دارد که بخش هايي از آن براي ما که با اين اسناد آشنايي داريم نيز تازگي دارد. اين نشست که نزديک به 2 ساعت ادامه داشت همزمان با اذان مغرب خاتمه يافت.