مقابله با نفوذ پيشكش! هشدار رهبري را درست فهميده ايد

مقابله با نفوذ پيشكش! هشدار رهبري را درست فهميده ايد؟(خبر ويژه) 14 آبان – 94
سربازجو شریعت نداری بدلیل اینکه  پیشینه پاسدار اطلاعاتی دارد . بنابراین  برای اینکه جواب به موضع گیری روحانی داده باشد که توپ را وارد زمین پاسداران کرده است که از عنوان نفوذی خامنه ای سواستفاده کرده است . چون دست به بازداشت 5 نفر بااتهام نفوذی آمریکای دشمن در مطبوعات .... زده است . لذا سربازجو شریعت نداری وکیل مدافع پاسداران شده است وخطاب به روحانی گفته است  هشدار خامنه ای را درست فهمیده اید .یعنی  روحانی نفوذی دشمن است  .درصورتیکه این گفته  طوطی وار  نفوذی دشمن خامنه ای تزریق شده از سوی  پاسداران بوده است .

رئيس جمهور گفت کلام رهبري درباره نفوذ را بايد درست فهميد و استفاده جناحي از آن نکرد.
    آقاي روحاني در جلسه دولت با بيان اين که رهنمودها و نکاتي که رهبر معظم انقلاب مطرح مي کنند با هدف استحکام قدرت ملي و براي اين است که ملت ايران در برابر نفوذ بيگانگان صف واحدي بوده و در برابر توطئه ها هوشيار و بيدار باشند، خاطر نشان کرد: نبايد خداي ناکرده برخي بخواهند از اين کلمات و واژگان سوءاستفاده کنند و اين طور نباشد که از اين پس با هر کس که مخالف هستيم، بخواهيم او را به نحوي متهم کرده و گروهي را به حاشيه برانيم.

    روحاني افزود: بايد به طور واقعي و جدي با هرگونه نفوذ بيگانگان مبارزه کنيم و نبايد عده اي با کلمه «نفوذ» بازي کنند. وي با بيان اين که رهبري معظم انقلاب متعلق به تمامي ملت ايران است و به گروه و نهادي خاص تعلق ندارد، گفت: همه ملت ايران در مسير انقلاب، استقلال و ايستادگي کشور در برابر بيگانگان متحد هستند و اميدوارم همه جناح ها و نهادها به اين نکات توجه داشته و واقعا تلاش کنيم اگر رهبري انقلاب کلامي را عنوان مي کنند به درستي آن را بفهميم و پياده کنيم و اجازه ندهيم افرادي از اين کلمات در راستاي منافع شخصي، گروهي و جناحي خود سوء استفاده کنند.

    درباره اين سخنان شايان ذکر است که رهبر معظم انقلاب از 2 سال پيش به طور مکرر درباره يک جريان سياسي و رسانه اي که «مشغول بزک کردن آمريکاست» به طور مکرر هشدار داده اند و طي 4 ماه اخير نيز طي 7-8 سخنراني درباره تحرکات دشمن براي نفوذ اظهار نگراني کرده اند. اولين سوال اين است که دولت و رئيس جمهور محترم و وزيران ارشاد، اطلاعات، کشور، خارجه و علوم- و مجموعه هاي اقتصادي- درباره «خط نفوذ» و «خط بزک شيطان بزرگ» و «اصرار بر ادامه مذاکرات» چه تدابيري اتخاذ کرده اند تا به رهبر معظم انقلاب لبيک گفته باشند؟!

    جا دارد آقاي روحاني اين تعابير رهبر انقلاب را در جلسات دولت مرور کنند و سپس توضيح دهند که براي رفع تک تک اين هشدارها چه تدابيري انديشيده اند يا کدام مجموعه هاي دولتي عملابه خط نفوذ و بزک شيطان بزرگ ياري رسانده اند.

    - «يک نکته اي را من در ذهنم هست که جزو نگراني ها و دغدغه هاي بنده است و آن اين است که ما توجه کنيم به هدفهايي که دشمنان صريح جمهوري اسلامي در ذهن خودشان دارند مي پرورانند و کارهايي که مي خواهند انجام بدهند، مسلم است که دشمني هاي دشمنان جمهوري اسلامي از اول انقلاب تا حالاکاسته نشده؛ همان کارهايي که از روز اول انقلاب مي کردند، امروز هم مي کنند؛ منتها خب کارها تطور پيدا کرده، شيوه هاي کاري آنها تحول پيدا کرده؛ پيشرفت پيدا کرده؛ يک وقت يک جور دشمني مي کردند، ضربه مي زدند، حالابا ابزار ديگري، با وسيله ديگري؛ اين را نبايد از نظر دور داشت. اين را مطلقا همه مسئولين مختلف- فقط مخصوص وزارت خارجه و آقاي دکتر ظريف نيست؛ دستگاه هاي مختلف، دستگاه هاي اقتصادي، دستگاه هاي فرهنگي- توجه داشته باشند که ما در داخل نقشه طراحي شده دشمن قرار نگيريم و بازي نکنيم؛ که فلان تصميمي که ما مي گيريم، چه در زمينه سياست، چه در زمينه اقتصاد، چه در زمينه تجارت، چه در زمينه فرهنگ، کمک بکند به آن بسته تعيين شده دشمن... به نظر من کاري که علي العجاله بايد کرد اين است که در اتخاذ مواضع انقلابي، بايد صراحت داشت؛ يعني رودربايستي نکنيم، مواضع انقلابي را، مباني امام بزرگوار را صريح بيان کنيم، خجالت نکشيم، رودربايستي نکنيم، ترس نداشته باشيم... هوشيار باشيم؛ من چند روز قبل از اين، در صحبت گفتم که اينها درصدد نفوذند، درصدد رخنه کردنند؛ اين رخنه از جاهاي مختلفي ممکن است باشد؛ مواظب باشيد. يک وقت آدم خبر مي شود که فرض بفرماييد فلان سازمان آمده يک بخشي از مجموعه فرهنگي ما را- مثلافرض کنيد مهدکودک ها را- به يک شکل خاصي دارد هدايت مي کند؛ اين را آدم مي فهمد، بعد که نزديک مي شود مي بيند کار خطرناکي و کار بزرگي است[اما] آدم توجه نداشته؛ اينها رخنه است؛ در زمينه هاي گوناگون؛ در زمينه هاي اقتصادي، در رفت و آمدها، در همه دستگاه ها؛ يکي اين مسئله صراحت است.» (ديدار هيئت دولت، 4 شهريور 94)

    «بعضي ها اصرار دارند شيطان بزرگ را با اين خصوصيات- که از ابليس بدتر است- بزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند. چرا؟ دين به کنار، انقلابيگري به کنار؛ وفاداري به مصالح کشور چه مي شود؟ عقل چه مي شود؟ کدام عقلي و کدام وجداني اجازه مي دهد که انسان قدرتي مثل قدرت آمريکا را به عنوان دوست، به عنوان مورد اعتماد، به عنوان فرشته نجات انتخاب بکند؟... ملت بزرگ ايران اين شيطان بزرگ را از کشور بيرون کرد؛ نبايد بگذاريم دوباره برگردد؛ نبايد بگذاريم از در رفت، از پنجره برگردد؛ نبايد اجازه بدهيم نفوذ پيدا کند؛ دشمني اينها تمام نمي شود... مذاکره بهانه است، مذاکره رسيدن براي نفوذ و تحميل خواست هاست... ما در عرصه هاي ديگر با آمريکا مذاکره نمي کنيم» (ديدار اقشار مختلف مردم، 18 شهريور)

    - «نفوذ سياسي و فرهنگي از نفوذ اقتصادي و امنيتي مهم تر است. دشمن سعي مي کند در زمينه فرهنگي، باورهاي جامعه را دگرگون کند؛ و آن باورهايي را که توانسته اين جامعه را سرپا نگه دارد جابه جا کند، خدشه در آنها وارد کند، اختلال و رخنه در آنها به وجود بياورد. خرجها مي کنند؛ ميلياردها خرج مي کنند براي اين مقصود؛ اين رخنه و نفوذ فرهنگي است. نفوذ سياسي هم اين است که در مراکز تصميم گيري، و اگر نشد تصميم سازي، نفوذ بکنند. وقتي دستگاه هاي سياسي و دستگاه هاي مديريتي يک کشور تحت تاثير دشمنان مستکبر قرار گرفت، آن وقت همه تصميم گيري ها در اين کشور بر طبق خواست و ميل و اراده مستکبرين انجام خواهد گرفت... هدف اين است که در مراکز تصميم گيري نفوذ کنند، اگر نتوانستند در مراکز تصميم سازي زيرا جاهايي هست که تصميم سازي مي کند. اينها کارهايي است که دشمن انجام مي دهد.» (ديدار فرماندهان سپاه، 25 شهريور)

    -«مذاکره آمريکا با جمهوري اسلامي ايران، يعني نفوذ؛ تعريفي که آنها براي مذاکره کردند اين است و آنها مي خواهند راه را براي تحميل باز کنند... در همين مذاکرات مربوط به مسائل انرژي هسته اي، هر جا فرصت پيدا کردند و ميدان به آنها داده شد- که البته طرف هاي ايراني بحمدالله حواسشان جمع بود اما يک جاهايي بالاخره آنها فرصت هايي پيدا کردند- يک نفوذي کردند، يک حرکت مضر براي منافع ملي انجام دادند؛ آنچه ممنوع است اين است. مذاکره با آمريکا ممنوع است به خاطر ضررهاي بي شماري که دارد و منفعتي که اصلاندارد.» (ديدار فرماندهان نيروي دريايي سپاه، 15 مهر)